SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Gup is dood, Leve Gup!quote:
die nieuwe topics over bier en tetten is zeker wat voor jouquote:
is van jouw muts hèquote:
Ik ben daar al actief jaquote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
die nieuwe topics over bier en tetten is zeker wat voor jou
[..]
is van jouw muts hè
Schuimpje had het over kerststollen en niet over kerstsnollenquote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben daar al actief ja
Er stond ook een foto van twee kerstsnollen ergens daar, voor de geinterresseerden.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Schuimpje had het over kerststollen en niet over kerstsnollen
windows 10?quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat nou voor een achterlijke browser bij Windows 10?
Edge.quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Windows 10 is wel even wennen. Ik wil het niet op mijn laptop, heb het wel op mijn clubpcquote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Toftof, hoeveel inch?quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vandaag nog een HD scherm voor 25 euro op de kop getikt.
ik heb het nu... gelukkig werkt Classic Shell nog steedsquote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Windows 10 is wel even wennen. Ik wil het niet op mijn laptop
Ja op zich went het redelijk snel, maar ik krijg spontaan diarree van die continue updates waar steeds voor gereboot moet worden.quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ATI heeft geen W10-drivers voor de videokaart in de werkhokPC, dus dan komt daar geen W10 op.quote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
21.5quote:
ik wil gewoon weer terug naar 7quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ATI heeft geen W10-drivers voor de videokaart in de werkhokPC, dus dan komt daar geen W10 op.
succesquote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil gewoon weer terug naar 7
Ben er nooit weg geweest...quote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nog nergens op staan, en ik wacht daar ook nog eventjes meequote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andre van Duin begint zo te zingen ook.quote:Op maandag 21 december 2015 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, de kerk luidt. ik ga even kijken
joah, die kerel had 'm al voor 30 euro (niet duur) op MP staan, en gewoon 25 euro biedenquote:
vis op de stoet?quote:
zie boven, de post van Mad... dat dusquote:
Half uurtje en dan halve dag updates.quote:Op maandag 21 december 2015 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, met zulk onhandig volk duurt nog wel even voordat gup in de grond zitquote:Op maandag 21 december 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Andre van Duin begint zo te zingen ook.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, die kerel had 'm al voor 30 euro (niet duur) op MP staan, en gewoon 25 euro bieden
wel per mail trouwens. Volgens mij werkt dat wel beter. ik had 'm eerst een vraag gesteld en toen 25 euro geboden.
Voeg toe aan je testament "DJ MadMaster speelt muziek".quote:Op maandag 21 december 2015 22:33 schreef just me het volgende:
Je zou bijna GUP willen zijn voor zo'n waardig afscheid
en dan de andere DJ's ookquote:Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voeg toe aan je testament "DJ MadMaster speelt muziek".
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is. nu gaat dit scherm naar zolder en blijft het scherm met 1680x1050 in het werkhok. dat had ik liever andersom.quote:
Waarom heb je deze dan gekocht?quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is. nu gaat dit scherm naar zolder en blijft het scherm met 1680x1050 in het werkhok. dat had ik liever andersom.
Ik heb voor dat andere scherm nog een extra plexiglas plaat zodat deze niet zo snel kapot gaat, maar die is te klein voor het nieuwe scherm
Ik voel een "omdat het kan" aankomenquote:
ik wil het laserapparaat uit het werkhok hebben. Deze gaat nu naar zolder.quote:
Whehehe luxe hoor!quote:Op maandag 21 december 2015 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil het laserapparaat uit het werkhok hebben. Deze gaat nu naar zolder.
ja, ik heb hier naast me nog een andere pc staan voor in het werkhok en die van het werkhok gaat naar boven
3 pc's alleen van mij
helaasquote:Op maandag 21 december 2015 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voel een "omdat het kan" aankomen
tjah, de nieuwe werkhokpc is de ouwe van m'n pa. die had ie overquote:
Hoezo groot scherm?quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zit wel 1 nadeel aan dat het zo'n groot scherm is.
scheelt 30 pixels.quote:Op maandag 21 december 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Groter dan wat-ie had, in ieder geval.
die 30 pixels maken het verschil niet. die 240 pixels welquote:
dit blijft toch mijn nummerquote:
neuhquote:
Hoogte is veel belangrijker.quote:Op maandag 21 december 2015 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die 30 pixels maken het verschil niet. die 240 pixels wel
quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh
ik heb al genoeg andere zooi liggen om die reden
deze bitter sweet ?quote:
Ik heb gewoon een 24" scherm in landscape en een andere 24" in portrait mode staan. Gewoon alles een beetje slepen waar ik het heen wil hebben, perfect.quote:
Bob en Annie?quote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Waarvoor zijn wij op aaaaaaaaaaard?
Ik heb 2x 24 beiden in landscape.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 24" scherm in landscape en een andere 24" in portrait mode staan. Gewoon alles een beetje slepen waar ik het heen wil hebben, perfect.
je bent net op tijd voor de koffie en cakequote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
maar die bescherming is niet brederquote:
Je hebt tot morgen 12.00 uur de tijd om afscheid te nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef robdriessen het volgende:
ik mag niet lachen omdat het droevig is maar anders...quote:Op maandag 21 december 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt tot morgen 12.00 uur de tijd om afscheid te nemen.
De eerste pagina van het condoleance register heb ik voor je open gelaten...
in de woonkamer heb ik 2x 21.5 landscape staanquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2x 24 beiden in landscape.Vind ik makkelijker werken..
Bij mij ging het volgens mij net goed.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef schvvmert het volgende:
Kan die gup er nu nog tussendoor komen?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de woonkamer heb ik 2x 21.5 landscape staan
FYI:quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Net thuis van een hele dag vergaderen. Ben kaPOT.
Morgen zoek ik contact met Team Vissekom om te zien wat er gedaan moet worden.
Het is in ieder geval allemaal code-gerelateerd, we zoeken al geruime tijd naar een quick-fix totdat er tijd is om de hele code achter Gup te herschrijven. Er zijn al verschillende veranderingen uitgeprobeerd, maar tot nog toe zonder resultaat
Het ligt niet aan hardware, het ligt aan code die niet met de nieuwste versie van de streamsoftware om kan gaan.
Thanks, wat een klotuh zooiquote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Net thuis van een hele dag vergaderen. Ben kaPOT.
Morgen zoek ik contact met Team Vissekom om te zien wat er gedaan moet worden.
Het is in ieder geval allemaal code-gerelateerd, we zoeken al geruime tijd naar een quick-fix totdat er tijd is om de hele code achter Gup te herschrijven. Er zijn al verschillende veranderingen uitgeprobeerd, maar tot nog toe zonder resultaat
Het ligt niet aan hardware, het ligt aan code die niet met de nieuwste versie van de streamsoftware om kan gaan.
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij ging het volgens mij net goed.
Tot 12.00 uur heb ik GAP ingeschakeld voor wat uitvaartmuziek...
Alles is van slag, het weer, Gup, Gap, de ijsmachine, alles is stuk...quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?
dat lag aan ToT en mijquote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was een puinhoop, geen idee waar het aan lag?
Gelukkig worden de dagen weer langer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is van slag, het weer, Gup, Gap, de ijsmachine, alles is stuk...
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerdquote:
en de nachten korterquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gelukkig worden de dagen weer langer.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerd
Op een rol is het wel handig in de WC.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
dat is nou echt stom van jequote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.quote:
ik had ooit een rekening in Belgiëquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vind vast wel ergens een offshore account om die zooi te stallen.
Jammer van die bonus.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
Waarom niet meteen Luxemburg?quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga op dit tijdstip niemand meer lastigvallen. Dank aan GAP en reserveGUP en alle DJ's en ook de luisteraars voor hun engelengeduld. Ik heb uit schaamte mijn bonus van 1 miljoen Zimbabwaanse dollars geweigerd.
roepie roepie vogelquote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van die bonus.
Had je een programmeur uit India kunnen inhuren voor een paar roepies...
België was makkelijker aan te rijdenquote:
Meer een zoepie zoepie fogelquote:
Vlegelquote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
België was makkelijker aan te rijden
Ik begraaf het altijd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ooit een rekening in België
ik ben een vlegel, de geheime vriendin van ToT, de kloon van een puberquote:
Ik heb ook een beuk in de tuin staan, ik begin daar wel met zoekenquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij de 6e berkenboom linksaf en dan bij 3e beuk.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de mysterieuze Aziatische vriendin? Heb je wel snel Nederlands geleerd
quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Jij droomt over Californie?quote:
en wanneer gaan we naar de Carmina ?quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Door dit nummer heb ik weer zin om naar Barcelona te reizen.
* Fogel gaat morgen een paar mails sturen om zo'n reis "noodzakelijk" te maken
Iets lastiger om daar een "noodzaak" voor te vinden. Maar als ze het in Barcelona op het programma hebben kan ik het vast combineren.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer gaan we naar de Carmina ?
Madrid vind ik ook een prima stad hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijgquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Stomme ZiggoIk had wel opeens gepaste stilte
alles is mijn schuld, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 december 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zegt het hè voordat ik weer de schuld krijg
gelukkig kan ik jou de schuld gevenquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
alles is mijn schuld, dat weet je toch?
Zo is het opgenomen!quote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
waarom zingt Jim alleen in mijn linker oor?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Madrid vind ik ook een prima stad hoor
Ken ze niet , maar klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van de band SKA-P?![]()
van de postbode moet het snoer linksquote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo is het opgenomen!
En je hebt je koptelefoon verkeerd om op!
Staat er ergens een L en een R?quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
beetje debuggenquote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met een code wat niet helemaal lekker werkt.
Da's meestal juist...quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
van de postbode moet het snoer links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |