quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluidquote:Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb een met zonder kabels maar met L en R
Zijn dat die hele dure?quote:Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan maar de ducttape oren hebben het beste geluid
Duh!quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
Oh maar met de koptelefoon op ook links!HAHA!
Speakers al die tijd verkeerd aangesloten dus?
Ik moet ze nu weer allemaal herstellen...quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx nog, MadMaster, ik heb nog net alles kunnen horen. Kloten met tags is leuk
Ooit vond ik dit een heel mooi nummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Hazes had hiervoor al een nekschot verdiend en Guus mag daarna
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaanquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit vond ik dit een heel mooi nummer
Ik vind het refrein echt te debiel, en ook hoe hij het zingt gaan mijn nekharen recht overeind van staan!quote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimentenquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
jep... toen had ik nog hoopquote:Op maandag 21 december 2015 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ook heel lang in je onderschrift gestaan
De versie van Guus loopt wel bloeiender, maar idd @ valse sentimenten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het origineel, zonder valse sentimenten
Amen en dank voor de mooie uitvaartquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ruzie met gup, 2 koikarpers kwijt.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben hier de Zeeuwse, dat dat ff duidelijk is
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me woont in Grijpskerke.
Nee de vijver lek.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
U is eigenaar van een bepaalde camping in Zeeland?
naar complimentjesquote:
Whut?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hrieps. Daar heb je er twee van, dus welke?
oh, dat ken ik wel, op Walcheren, waar ik vandaan komquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut?
Ik weet dat je Grijpskerk in Groningen hebt en Grijpskerke in Zeeland.
Ehhh niet ver van Vlissingen, bij....God, hoe heet dat andere gehucht ook al weer? Zoek ik ff op!Bij Middelburg dus.
morgenochtend nog 2,5 uur poetsen en dan niets meer tot januariquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In het geniep, want je heb vakantie
Ik mocht alleen nit in het openbaar gezien worden daar; als opa en oma mij zouden zien, zouden die de conclusie kunnen trekken dat ik niet diezelfde avond nog helemaal terug naar Deventer terug zou rijden, en een ongetrouwd stel onder één dak samen was uiteraard een schande!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat ken ik wel, op Walcheren, waar ik vandaan kom
In welke eeuw leven ze daar?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mocht alleen nit in het openbaar gezien worden daar; als opa en oma mij zouden zien, zouden die de conclusie kunnen trekken dat ik niet diezelfde avond nog helemaal terug naar Deventer terug zou rijden, en een ongetrouwd stel onder één dak samen was uiteraard een schande!
Geen idee, maar ze hebben er nog kasseien in de straten liggen, en ik weet nog dat ze pislink werd toen met een bokkenfuif zaterdagnacht een muziekwagen door de straten kwam, want over een paar uur moesten mensen opstaan om naar de kerk te gaan en dit verstoorde hun nachtrust!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja schande, ToT! Daarom doe ik dat ook niet
nou, echt welquote:
binnenkort mag hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]Mag ik daar even HEEL hard aan twijfelen?
in het dorp waar mijn vader en zusje wonen heb je ook van die driemaal daags, hele kolonies, zelfs de schoondochter van de vrouw van mijn vader hoort bij die club ( en ik heb zelden iemand ontmoet die zo grof in de mond is). Hier worden we op zondag ook door tig kerkklokken gewekt en woon ik zowat tegenover de rokjesschoolquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben er nog kasseien in de straten liggen, en ik weet nog dat ze pislink werd toen met een bokkenfuif zaterdagnacht een muziekwagen door de straten kwam, want over een paar uur moesten mensen opstaan om naar de kerk te gaan en dit verstoorde hun nachtrust!
Sowieso is Radiohead tof, maar Street Spirit is echt 1 van hun beste nummers, en eentje die volgens mij vaak over het hoofd gezien wordt.quote:
Nee hoor, is misschien wel mijn favoriete nummer van ze.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso is Radiohead tof, maar Street Spirit is echt 1 van hun beste nummers, en eentje die volgens mij vaak over het hoofd gezien wordt.
Oh ja hoor, vaak zijn de vroomsten in de kerk degenen die op straat het hardste vloeken!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in het dorp waar mijn vader en zusje wonen heb je ook van die driemaal daags, hele kolonies, zelfs de schoondochter van de vrouw van mijn vader hoort bij die club ( en ik heb zelden iemand ontmoet die zo grof in de mond is). Hier worden we op zondag ook door tig kerkklokken gewekt en woon ik zowat tegenover de rokjesschool
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, is misschien wel mijn favoriete nummer van ze.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Summer of 69, wie heeft dat bewust meegemaakt
Those were the best days of his life!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
het was een goeie zomerquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Ik weet nog wel waar we waren op vakantie...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Toen won Jan Janssen de Tour de France.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Voor Bryan Adams vind ik dit nummer niet echt heel slecht, maar in het algemeen heb ik gewoon een schurfthekel aan zijn stem. En Everything I do vind ik een vreselijk zeiknummer!quote:
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef ToT het volgende:
Goh weer Radiohead?Zit reservegup in het topic mee te kijken?
Truste.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen!
fijne nacht allemaal
Is het bij jou buiten geen kabaal van jewelste met al die hossende mensen ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik behoor nog tot de mensen die Creep nog steeds een lekker nummer vinden, maar een schurfthekel aan Brian Adams in het algemeen hebben.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
fijne nacht allemaal
Slaap ze, na morgenochtend kun je losquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef just me het volgende:
fijne nacht allemaal
Neuh, valt reuze mee, alleen op de galerij en in de slaapkamer (enige kamer aan die kant) hoor ik een beetje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het bij jou buiten geen kabaal van jewelste met al die hossende mensen ?
Wie verzorgt de muziek nu dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:30 schreef ToT het volgende:
En we hadden het over Zeeland, en ja hoor: Blof!
Niet stiekem wezen kijken !?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, valt reuze mee, alleen op de galerij en in de slaapkamer (enige kamer aan die kant) hoor ik een beetje.
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoegquote:
Dan wil ik nog wel wat Spaansquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mad M ligt nu stiekem met tablet in zijn bed de volgorde te veranderen.
Ah!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mad M ligt nu stiekem met tablet in zijn bed de volgorde te veranderen.
OK.. Ik weet niet hoe vaak je er normaal komt.. Ik kom hier bijna nooit in het centrum...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoeg
Oh, dat huis dat niet echt bestand is tegen steenslag?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, mijn broertje is eergisteren wel even wezen kijken en de baardaap ook heel even, ik heb dus de verslagen, en zelf heb ik een stukje op TV gezien en dat vind ik meer dan genoeg
Er staan nu 200 man binnen te dansen de netzoveel buitenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dat huis dat niet echt bestand is tegen steenslag?
Ik kom er als ik er moet zijn, en ga daar niet zomaar rondhangen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik weet niet hoe vaak je er normaal komt.. Ik kom hier bijna nooit in het centrum...
Zoiets ja... Met koninginnedag ga ik ook niet de stad in omdat ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er als ik er moet zijn, en ga daar niet zomaar rondhangen.
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan nu 200 man binnen te dansen de netzoveel buiten
Jullie centrum is veel groter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ja... Met koninginnedag ga ik ook niet de stad in omdat ...
Ik vind um echt schitterend, toen ik die voor het eerst zag, man, ik lag echt dubbel.quote:
Ik zou de achtergrond van het verhaal wel willen weten!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind um echt schitterend, toen ik die voor het eerst zag, man, ik lag echt dubbel.
Die hebben er tot ca. 1950 ook gereden.quote:
Waarom.. U vraagt wij schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
Ff gegoogled; fout van de vriendin dus!
Maar dan nog; die tattoo artist moet ook een crystal meth--verslaafde zijn als hij zoiets maakt!
Het is ķf een prank (for life) ķf een geniale fout, het resultaat blijft toppie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
Ff gegoogled; fout van de vriendin dus!
Maar dan nog; die tattoo artist moet ook een crystal meth--verslaafde zijn als hij zoiets maakt!
Het is een ouwe, maar de Gup of wie dan ook draaide zojuist Jon Bovi.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoeveel fouten kan je maken in een zin en een naam dan?
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMGquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een ouwe, maar de Gup of wie dan ook draaide zojuist Jon Bovi.
Wie weet lopen er wel mensen rond met Stolling Rones op hun arm, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMG
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar die fout in de zin ook nog eens... OMG
Minus de bbq!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah kreng ligt dus weer te spartelen op het droge. Als een koikarper in een AZCamping.
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.Maar dan nog moet die tattoo-artiest wel even achter z'n oren krabben als hij het papiertje onder ogen krijgt!
Dat zag ik!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin had het verkeerd opgeschreven.Maar dan nog moet die tattoo-artiest wel even achter z'n oren krabben als hij het papiertje onder ogen krijgt!
Nou bij mij was er wel echt goed overleg, maar het was ook wel een tattoo van 600 gulden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.
Shit, dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar er staat ook een dubbele "is" in de quote-zin.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon/asielzoeker/indiër/marokkaan/swazilander heb je dan op je arm losgelaten?![]()
![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon/asielzoeker/indiër/marokkaan/swazilander/alcoholist heb je dan op je arm losgelaten?![]()
![]()
![]()
Je kunt gewoon met je eigen ontwerp aankomen en dan wordt dat gekopieerd op je arm (met een stift of zo..) en dan daarna er overheen met echt inktquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wat Shoef zegt, 'u vraagt, wij zetten hem'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |