SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037,- (¤ 1.125.334,- in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2015 20:20:30 ]
Een weeksalaris klinkt natuurlijk stoerder dan het isquote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Top. Zou ik misschien ook doen als ik het financieel aan kon en hun was
. Nog meer hulde dan voor de dj's in dat geval
.
Props naar het boerenkoolsapje!quote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is een stuk vrolijker dan eerst.
Limburgse nuchterheid in de regenquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is een stuk vrolijker dan eerst.
Ik kan het niet missenquote:Op maandag 21 december 2015 20:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een weeksalaris klinkt natuurlijk stoerder dan het is
Terechte Dotanfaxquote:
Ik ben ook Limburgs, maar Nirvana is [10/10] zou springen!quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Limburgse nuchterheid in de regen
Stel je voor dat een camerman 2000 euro verdiend dan is het maar 500 euriequote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan het niet missen. Maar als hun het wel kunnen vind ik het top dat ze dat doen
. En als er dan een tussenzit die het niet kan moet die daar iig ook niet op aangekeken worden
.
verschrikkelijk..quote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef noodgang het volgende:
Kut man, Dotan niet af kunnen draaien
ah, nog meer in eigen zak stoppen dusquote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
58.000 meer dan vorig jaar volgens mij
De crisis is VOORBIJ!quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
58.000 meer dan vorig jaar volgens mij
ach ik vermaak me prima met deze radio, maar tis wel chanant jaquote:
Dat gebeurt er dus niet, maar ik kan me best voorstellen dat de tussenstanden worden gemanipuleerd.quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ah, nog meer in eigen zak stoppen dus
Ik verdien goed (inc vakantie en 13e maand), maar de 13e maand redde me dit jaarquote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een camerman 2000 euro verdiend dan is het maar 500 eurie
Bij de publiekelijke omroep is het gebruikelijk dat iedereen een 13e maand krijgt plus een eindejaars bonus pardon uitkering(uiteraard aangepast op je salaris). Dus de challange is niet zo heel groot.
Jawel, vandaag Hello op 1.quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Doen ze eigenlijk ook geen top 3 meest aangevraagde platen meer? Nog helemaal niet gehoord.
Uurtje geleden nog. Adele op 1 geloof ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Doen ze eigenlijk ook geen top 3 meest aangevraagde platen meer? Nog helemaal niet gehoord.
ik geloof er geen snars vanquote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt er dus niet, maar ik kan me best voorstellen dat de tussenstanden worden gemanipuleerd.
Adele 1, Imagine 2, 3 geen ideequote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
die heb je (gelukkig) gemist, was niet veel...quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Oh ja om half 8 heb ik steeds net-aan gemistquote:
Hou je dan ook gewoons stil.quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van
alleen heb ik geen bewijs helaas
Imagine op 2 en op 3 Seven Years van dingesquote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja om half 8 heb ik steeds net-aan gemistWordt het dan bekendgemaakt zeker?
Wie waren 2 en 3?
Jij krijgt geen eindeuitkering? Waarschijnlijk denken veel van die gasten:die extras die ik niet vast heb gehad mis ik ook niet. Salaris word gewoon verrekend met eindejaarsuitkering en dan zal het waarschijnlijk kostenneutraal zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik verdien goed (inc vakantie en 13e maand), maar de 13e maand redde me dit jaar. Ja ligt aan mijn eigen uitgave, maar kon die echt niet missen dit jaar
.
Lukas Graham, die is lekker.quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Imagine op 2 en op 3 Seven Years van dinges
Paul heeft het zwaarste stempel gedrukt op dit anthem denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Qunix het volgende:
Domien verklaart dus de anthem... Hoor ik liever de geforceerde Jordy van Loon
Precies dit jaquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef alors het volgende:
Prima nummertje tochSowieso Bieber
Haters die alleen maar haten omdat het Bieber is
FANBOI FANBOI!quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef alors het volgende:
Zonder zang was het wel een aardig liedje geweest. Niet anthem-waardig, maar wel oke.quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef alors het volgende:
Had je anders verwacht dan? Twee weken voor het glazen huis noemde Giel dit al als anthem in zijn showquote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Breekfast het volgende:
Bieber dus echt het anthem van 2015
quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef alors het volgende:
Dit was wel een hele grote fout van Hazes ja, hij heeft nog wel mooie teksten maar deze hoort daar niet bij.quote:
ok.quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik geloof geen zak van die tussenstand.
Dat zou kunnen, maar die berekening ga ik nu niet makenquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij krijgt geen eindeuitkering? Waarschijnlijk denken veel van die gasten:die extras die ik niet vast heb gehad mis ik ook niet. Salaris word gewoon verrekend met eindejaarsuitkering en dan zal het waarschijnlijk kostenneutraal zijn.
is 1000x meer waard dan een groot bedrijf dat 25000 geeftquote:
Ja. Je moet er zelf wat van maken.quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Is het nog een beetje leuk dit jaar?
Hazes in een Feyenoord shirt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit dan HAHAHAHAHAHA
Vind ik dus ook,ik smelt hier vanquote:Op maandag 21 december 2015 20:29 schreef Xummon het volgende:
[..]
is 1000x meer waard dan een groot bedrijf dat 25000 geeft
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hazes in een Feyenoord shirt.
toen was ie nog nuchterquote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergist je er zitten heel veel grote bedrijven en overheidsinstellingen in heerlen, waaronder een grote hypotheekverstrekker.quote:Op maandag 21 december 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, deze keer is het huidige bedrag dus op basis van 700.000 die ze voor de start al hadden. Dus we gaan het bedrag van vorig jaar niet halen tenzij manipulatie.
Aaaahhhquote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind ik dus ook,ik smelt hier van
Hazes was een Kakke.. feyenoorder, wist je dat niet?quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit dan HAHAHAHAHAHA
Neuh, hij was vooral geen ajacied zoals velen denken. Maar niet specifiek voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hazes was een Kakke.. feyenoorder, wist je dat niet?
Die schieten de tekorten bij wil je zeggen?quote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Je vergist je er zitten heel veel grote bedrijven en overheidsinstellingen in heerlen, waaronder een grote hypotheekverstrekker.
Ja wist ik niejquote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.quote:
Ben je nog steeds weg met de Top 2000? Of ben je dan weer terug? Wil je platencollectiegenot wel weer zien.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.
Dan heb jij het toch wel beter.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.
Doe je beter dan ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die komen allemaal met een vette cheque, en ook de gemeete heeft nog steeds niks gedoneerd.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schieten de tekorten bij wil je zeggen?
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die komen allemaal met een vette cheque, en ook de gemeete heeft nog steeds niks gedoneerd.
16.3 in Heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.
De meeste voorgaande steden zaten niet zo ruim in de overheidsinstellingen en dienstverlenende bedrijven. Die moesten het meestal hebben van de grote commerciele bedrijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Dat gebeurt elk jaar hoor.
Nee volgens een test heef vodafone zich het slechtste voorbereid op sr15 qua mobiel netwerk, ik verwacht dat die weg blijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:36 schreef Xummon het volgende:
neem ook aan dat vodafone deze week nog langskomt, hebben een hoofdkantoor in maastricht
Nee ik denk eerder dsm die hebben hun hoofdkantoor in heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nog steeds weg met de Top 2000? Of ben je dan weer terug? Wil je platencollectiegenot wel weer zien.
die hebben het te druk met hun torensquote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag gewerkt. Heb ik nog wat gemist?
Ook goed.quote:
Hoi D.quote:
Het is hier zomer, begin 20 graden en iets warmer. Op het zuidereiland (waar ik later heen ga) was het gister 36 graden, nieuw warmterecord daarquote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.
Jammer dit weer.quote:
Chemelot is zowiezo een bedrijventerrein waar 65 bedrijven opzitten, die zijn meer een soort vve.quote:Op maandag 21 december 2015 20:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
die hebben het te druk met hun torens
Lijkt zo denk ik.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef D. het volgende:
Lijkt het, of komt 90% van de bellers uit Limburg?
En was dat vorige edities ook zo? (uit de desbetreffende provincie dus, niet uit Limburg he)
Nog een 3FM-topic bezoeker van het eerste uurquote:
2012 kwam ook wel veel uit de regio, andere jaren minder.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef D. het volgende:
Lijkt het, of komt 90% van de bellers uit Limburg?
En was dat vorige edities ook zo? (uit de desbetreffende provincie dus, niet uit Limburg he)
*om zich heen kijktquote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog een 3FM-topic bezoeker van het eerste uur
Nice!quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier zomer, begin 20 graden en iets warmer. Op het zuidereiland (waar ik later heen ga) was het gister 36 graden, nieuw warmterecord daar
Je mag opblijvenquote:
Dan ben ik wel weer wakker gok ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
om 9 uur naar bed gaanMoet je om 4 uur op ofzo
nachtdienst?quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben ik wel weer wakker gok ik.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef D. het volgende:
Is Frank eigenlijk een mongooltje, of doet ie alleen maar zo?
Dan had ik het toch goed verstaan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:53 schreef Qunix het volgende:
Dus OP het schilderij van Brood schilderen
Ja, bij familie thuis.quote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nice!
Blijf je tijdens oud en nieuw daar? Ze mogen daar geen vuurwerk afsteken geloof ik...? (ook niet professioneel)
Nee.quote:
Ik vind van welquote:
Elk jaar is de regio rondom de stad waar het huis staat het meest actief, ook vorig jaar. Toen had je zelfs speciaal Giel in z'n roze actieman-outfit die acties in Haarlem bezocht. Op zich ook wel logisch natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2012 kwam ook wel veel uit de regio, andere jaren minder.
En sowieso lijkt dat ook wel een beetje
gemiddelde limburger praat vrij normaal abn, alleen die parkstad gekkies hoor je het echt aanquote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elk jaar is de regio rondom de stad waar het huis staat het meest actief, ook vorig jaar. Toen had je zelfs speciaal Giel in z'n roze actieman-outfit die acties in Haarlem bezocht. Op zich ook wel logisch natuurlijk.
En dit jaar valt het waarschijnlijk meer op door het duidelijk hoorbare accent.
Nouja het is ook zo dat het westen een algemener draagvlak heeft, wat er rond het huis komt kan dan gemakkelijk uit Breda, Amersfoort of Alkmaar komen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elk jaar is de regio rondom de stad waar het huis staat het meest actief, ook vorig jaar. Toen had je zelfs speciaal Giel in z'n roze actieman-outfit die acties in Haarlem bezocht. Op zich ook wel logisch natuurlijk.
En dit jaar valt het waarschijnlijk meer op door het duidelijk hoorbare accent.
playback je gekquote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah we gaan weer een liedje zingen jongons!
Ik heb 'm keel al gesmeerd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah we gaan weer een liedje zingen jongons!
gedaan en nu?quote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
Moet je trouwens even 'all I want for Christmas' intypen in Google.
Heb je geen leuk kerstbalkje bovenin?quote:
ruilen voor paaseitjesquote:Op maandag 21 december 2015 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit ondertussen nog wat kruidnoten weg te duwen
0:00uquote:Op maandag 21 december 2015 21:14 schreef De-Hamster het volgende:
Hoelaat begint dat feestje van Domien ook alweer? 23 uur?
Oeh, lekkerquote:
is niet erg nuquote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef Qunix het volgende:
WEBSITE TIJDELIJK ONBEREIKBAAR
Even geduld alsjeblieft. De website die je probeert te bezoeken is onbereikbaar, omdat deze meer dan de toegekende capaciteit verbruikt. Mogelijk zijn er teveel bezoekers actief of is er op dit moment een technisch defect binnen de website.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Even geduld alsjeblieft. De website die je probeert te bezoeken is onbereikbaar, omdat deze meer dan de toegekende capaciteit verbruikt. Mogelijk zijn er teveel bezoekers actief of is er op dit moment een technisch defect binnen de website.
Dit is zeer waarschijnlijk van tijdelijke aard. Probeer het gelieve op een later tijdstip nog eens. Bij voorbaat dank voor je begrip. Ben je de eigenaar of beheerder van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl.
ik zat ook al te zoekenquote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Dit is zeer waarschijnlijk van tijdelijke aard. Probeer het gelieve op een later tijdstip nog eens. Bij voorbaat dank voor je begrip. Ben je de eigenaar of beheerder van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl.
Overrumpeldquote:
Het duurde ff voor het kwartje viel.quote:
ace of spadesquote:
Ren Lemmy Renquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het duurde ff voor het kwartje viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |