De meeste voorgaande steden zaten niet zo ruim in de overheidsinstellingen en dienstverlenende bedrijven. Die moesten het meestal hebben van de grote commerciele bedrijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Dat gebeurt elk jaar hoor.
Nee volgens een test heef vodafone zich het slechtste voorbereid op sr15 qua mobiel netwerk, ik verwacht dat die weg blijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:36 schreef Xummon het volgende:
neem ook aan dat vodafone deze week nog langskomt, hebben een hoofdkantoor in maastricht
Nee ik denk eerder dsm die hebben hun hoofdkantoor in heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nog steeds weg met de Top 2000? Of ben je dan weer terug? Wil je platencollectiegenot wel weer zien.
die hebben het te druk met hun torensquote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag gewerkt. Heb ik nog wat gemist?
Ook goed.quote:
Hoi D.quote:
Het is hier zomer, begin 20 graden en iets warmer. Op het zuidereiland (waar ik later heen ga) was het gister 36 graden, nieuw warmterecord daarquote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.
Jammer dit weer.quote:
Chemelot is zowiezo een bedrijventerrein waar 65 bedrijven opzitten, die zijn meer een soort vve.quote:Op maandag 21 december 2015 20:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
die hebben het te druk met hun torens
Lijkt zo denk ik.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef D. het volgende:
Lijkt het, of komt 90% van de bellers uit Limburg?
En was dat vorige edities ook zo? (uit de desbetreffende provincie dus, niet uit Limburg he)
Nog een 3FM-topic bezoeker van het eerste uurquote:
2012 kwam ook wel veel uit de regio, andere jaren minder.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef D. het volgende:
Lijkt het, of komt 90% van de bellers uit Limburg?
En was dat vorige edities ook zo? (uit de desbetreffende provincie dus, niet uit Limburg he)
*om zich heen kijktquote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog een 3FM-topic bezoeker van het eerste uur
Nice!quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier zomer, begin 20 graden en iets warmer. Op het zuidereiland (waar ik later heen ga) was het gister 36 graden, nieuw warmterecord daar
Je mag opblijvenquote:
Dan ben ik wel weer wakker gok ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
om 9 uur naar bed gaanMoet je om 4 uur op ofzo
nachtdienst?quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben ik wel weer wakker gok ik.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef D. het volgende:
Is Frank eigenlijk een mongooltje, of doet ie alleen maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |