Die schieten de tekorten bij wil je zeggen?quote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Je vergist je er zitten heel veel grote bedrijven en overheidsinstellingen in heerlen, waaronder een grote hypotheekverstrekker.
Ja wist ik niejquote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hazes in een Feyenoord shirt.
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.quote:
Ben je nog steeds weg met de Top 2000? Of ben je dan weer terug? Wil je platencollectiegenot wel weer zien.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.
Dan heb jij het toch wel beter.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk sinds 2007 in meer of mindere mate, maar ben op vakantie in Nieuw Zeeland. Heb er nog niets van meegekregen.
Doe je beter dan ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die komen allemaal met een vette cheque, en ook de gemeete heeft nog steeds niks gedoneerd.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schieten de tekorten bij wil je zeggen?
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die komen allemaal met een vette cheque, en ook de gemeete heeft nog steeds niks gedoneerd.
16.3 in Heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar? Hier is het lente met 11 tot 15 graden deze paar weken.
De meeste voorgaande steden zaten niet zo ruim in de overheidsinstellingen en dienstverlenende bedrijven. Die moesten het meestal hebben van de grote commerciele bedrijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Dat gebeurt elk jaar hoor.
Nee volgens een test heef vodafone zich het slechtste voorbereid op sr15 qua mobiel netwerk, ik verwacht dat die weg blijven.quote:Op maandag 21 december 2015 20:36 schreef Xummon het volgende:
neem ook aan dat vodafone deze week nog langskomt, hebben een hoofdkantoor in maastricht
Nee ik denk eerder dsm die hebben hun hoofdkantoor in heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nog steeds weg met de Top 2000? Of ben je dan weer terug? Wil je platencollectiegenot wel weer zien.
die hebben het te druk met hun torensquote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Xummon het volgende:
Sabic/Chemelot, grootste werkgever in Limburg, die zal zeker toch wel komen.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag gewerkt. Heb ik nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |