quote:Smackhisface:
In your mind, what went wrong? Why do you think it’s ending this way
Fighter:
“Umm, it seems like a lot of things. They made some big investments that didn’t really pay off, like with (Alistair) Overeem, (Vitor) Belfort, Jaco…
Smackhisface:
What happened with Jaco?
Fighter:
“Jaco, Jaco seems like the biggest reason, that was the money maker. Man I was hearing all kinds of shit about how much money Jaco was making. We had a few guys literally retire from fighting and solely work on the Jaco business side. The big problem was the Reebok deal. That kind of fucked them cause before that, Jaco was on a fighter in almost every UFC fight. That was their market, since the Reebok takeover you haven’t seen Jaco anywhere, and I mean anywhere, Bellator, World Series, nothing. That was a big blow.”
Hij is vooral hecht met Rashad. Dat was echt de persoon die hem veel had geholpen om miami als zijn nieuwe thuis te laten voelen. Daarnaast is miami idd 100x leuker wonen dan albuquerquequote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef THEFXR het volgende:
Kan Spong naar Jackson, maar denk dat hem dat niet zo bevalt als Miami.
Rashad is al oud en ziet er de laatste jaren slecht uit, hij kan de trekker maar moeilijk over halen er veel fake shots.quote:Op maandag 21 december 2015 18:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij is vooral hecht met Rashad. Dat was echt de persoon die hem veel had geholpen om miami als zijn nieuwe thuis te laten voelen. Daarnaast is miami idd 100x leuker wonen dan albuquerque
Ik heb een baard, zoveel scheelt dat niet.quote:Op maandag 21 december 2015 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
bron? dikke chin padding is dat hoor
Heb je wetenschappelijk bewijs dat een dikke baard geen schokken absorbeert?quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb een baard, zoveel scheelt dat niet.
Sterker nog, ik merk geen verschil.
man, laat gaan, Nelson heeft een kin van graniet, met of zonder baard.quote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je wetenschappelijk bewijs dat een dikke baard geen schokken absorbeert?
Behalve dat Blackzilians fout is geschreven staat het nummer er niet voorquote:
aah, was mij nog niet opgevallen, miss kan McNulty het nog doen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Behalve dat Blackzilians fout is geschreven staat het nummer er niet voor
Centraal MMA topic #312 Rest in Peace Blackzilians
niet doorhebben dat ik trollquote:Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, laat gaan, Nelson heeft een kin van graniet, met of zonder baard.
modjes kunnen alleen tt's aanpassenquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, was mij nog niet opgevallen, miss kan McNulty het nog doen?
quote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet door hebben dat ik je supertroll
is al gedaan door nattepoesquote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
modjes kunnen alleen tt's aanpassen
geyle naamquote:
Het nummer was genoeg geweest, we zijn een stel debielen hier met een liefde voor geweld.quote:
Heb een voorstel uit dit topic overgenomen, want er bleek ook een spelfout in te zitten.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het nummer was genoeg geweest, we zijn een stel debielen hier met een liefde voor geweld.
Daar zijn we ook goed in. Dikkequote:Op maandag 21 december 2015 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een voorstel uit dit topic overgenomen, want er bleek ook een spelfout in te zitten.
Meer spelfouten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar zijn we ook goed in. Dikkedat je hier ook langskomt trouwens. We hebben soms wat moderatie nodig
Luisteren naar wat de diaz bros. te zeggen hebben buiten hun gevechten omquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:10 schreef THEFXR het volgende:
OMG, BJ gaat het voor zijn 4de comeback
Goede zaak dit. De tijd tussen de laatste weigh-ins en het daadwerkelijke gevecht bepaald hoeveel vechters cutten. In een tijdspanne van 24 uur kan je belachelijk veel (water)gewicht aankomen. In 3 uur tijd is dat veel beperkter dus zullen ze dichter bij hun natuurlijke bw vechten en omdat de rehydratieperiode veel te kort is.quote:ONE CHAMPIONSHIP™ ANNOUNCES NEW WEIGH-IN PROGRAM
The new program, which is the first of its kind for combat sports, is focused on athlete safety by introducing "walking-weight" competition via multiple weigh-ins and tests before and during fight week, including 3 hours before an event begins.
en als je het gewicht niet haalt? dan horen we dat pas 3 uur vantevoren...quote:Op woensdag 23 december 2015 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goede zaak dit. De tijd tussen de laatste weigh-ins en het daadwerkelijke gevecht bepaald hoeveel vechters cutten. In een tijdspanne van 24 uur kan je belachelijk veel (water)gewicht aankomen. In 3 uur tijd is dat veel beperkter dus zullen ze dichter bij hun natuurlijke bw vechten en omdat de rehydratieperiode veel te kort is.
Ik hoop dat de UFC dit ook toe gaat passen.
Dat risico beperken ze door pre weigh-ins te af te nemen. Als ze het slim aanpakken doen ze pre-weigh in achter de schermen die al voor "het eggie" is. En zorgen ze dat de laatste een publieke is. Mis je die dan naai je je zelf want dan moet je je inspannen vlak voor het gevecht. Nu zal er vast wel een idioot rondlopen die het gaat weten te verpesten. Maar voor het collectieve roster is dit gewoon veel gezonder.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als je het gewicht niet haalt? dan horen we dat pas 3 uur vantevoren...
nee, hij is gewoon weer aan het trollen en ligt al uren in een deuk.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Cocaïne op het aanrecht of toch niet?
rip bispingquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Anderson silva vs Bisping main event UFC London.
Nothing wrong here, just checking the oil....quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Cocaïne op het aanrecht of toch niet?
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:15 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Nothing wrong here, just checking the oil....
[ afbeelding ]
en mousasi heeft niks meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Anderson silva vs Bisping main event UFC London.
Vond hem tegen Uriah Hall vrij goed. Eerste ronde volledig voor hem, had alleen pech dat ie een trap kreeg, maar dat risico loop je altijd.quote:
Niet goed genoeg voor wat? Hij is gewoon top 10.quote:
De titel en de verwachtingen van jullie delusional fans war te makenquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor wat? Hij is gewoon top 10.
Overeem hoeft niet te klagen. Hoezo geen win bonus voor Dos Anjos?quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef THEFXR het volgende:
1-5 fights $2,500
6-10 $5,000
11-15 $10,000
16-20 $15,000
21-above $20,000
Title Challenger $30,000
Champion $40,000
Totals for Saturday's UFC on FOX 17 event, as calculated by MMAjunkie, were $245,000.
Rafael dos Anjos: $40,000
def. Donald Cerrone: $30,000
Alistair Overeem: $5,000
def. Junior dos Santos: $10,000
Nate Diaz: $20,000
def. Michael Johnson: $10,000
Karolina Kowalkiewicz: $2,500
def. Randa Markos: $2,500
Charles Oliveira: $10,000
def. Myles Jury: $5,000
Nate Marquardt: $20,000
def. C.B. Dollaway: $15,000
Valentina Shevchenko: $2,500
def. Sarah Kaufman: $2,500
Tamdan McCrory: $5,000
def. Josh Samman: $2,500
Nik Lentz: $10,000
def. Danny Castillo: $20,000
Jim Alers: $2,500
vs. Cole Miller: $15,000
Kamaru Usman: $2,500
def. Leon Edwards: $2,500
Vicente Luque: $2,500
def. Hayder Hassan: $2,500
Francis Ngannou: $2,500
def. Luiz Henrique: $2,500
man, dat is om te janken, pocket change
twitter:EPICMMA twitterde op zondag 27-12-2015 om 20:29:13#UFCLondon ***Fight Announcement*** (Update)・・・Gegard Mousasi vs. Thales LeitesUFN 83 … https://t.co/C2e4PFjmjj https://t.co/V6aQ31F2ql reageer retweet
Fijn dat hij op de kaart blijft, maar beetje klote dat het tegen Leites is.quote:Op zondag 27 december 2015 20:43 schreef THEFXR het volgende:
twitter:EPICMMA twitterde op zondag 27-12-2015 om 20:29:13#UFCLondon ***Fight Announcement*** (Update)・・・Gegard Mousasi vs. Thales LeitesUFN 83 … https://t.co/C2e4PFjmjj https://t.co/V6aQ31F2ql reageer retweet
ground battle galorequote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Fijn dat hij op de kaart blijft, maar beetje klote dat het tegen Leites is.
Klinkt niet echt spannend..
niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Aethereal het volgende:
Jammer dat het niet op Fox uitgezonden wordt net als UFC 194. Hopelijk is er wel een goede stream.
Niet op het open kanaal, alleen op FS2quote:
quote:—What are your opinions on the fighters in your division?
I think globally, UFC is the top organization right now. Just look at Conor McGregor. He would be a very tough opponent but he is someone I want to be able to fight in 18 months time. That’s why it’s so important to keep training hard constantly.
Maar waarom was het niet in een octagon?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:02 schreef irish.joe het volgende:
Gaaf om de partij van Souwer te zien.
Ik vond het event wel weer a la Pride aan vond voelen. Ben benieuwd of meerdere organisaties zich bij dit concept aan gaan sluiten.
Spuugt die gast nou een tand uit @ 5:20 in die Souwer partij? Wat een slooppartij zeg, die bodyshots op het laatstquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef Nober het volgende:
cosplay kickboxer
4:19 even een tand uitspugen dan kunnen we verder.
Aerts!
Staat daar al met een belt voor het gevecht begint?
Wow Akebono doet ook nog mee.
Hij had eigenlijk na de K-1 WGP finale tegen Overeem moeten stoppen toen was hij al 40 maar wie ben ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Questular het volgende:
Ik vind het een beetje triest om Aerts nog zo te zien vechten...
Heel eerlijk gezegd kom ik niet verder dan:"Pride was ook altijd in een ring".quote:Op donderdag 31 december 2015 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar waarom was het niet in een octagon?
twitter:UFCEurope twitterde op donderdag 31-12-2015 om 14:00:14Jimi Manuwa is injured and out of #UFCLondon. The bout with Nikita Krylov is cancelled. https://t.co/KqqLis231a reageer retweet
Jammer dat ze er inmiddels uitziet als een jongetje.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Fuck dat! Rose heeft een kort truitje aan.
wie is daar burgemeester?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Gerucht: UFC will hold event in Rotterdam in April
ook 5 fights met een 5 ronder erin, dus dat is met ongeluk 6.45 uur eindtijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maincard beginnen pas om 4 uur. Geen zin om wakker te blijven. Dat wordt dus downloaden.
ze waren eerst met van der laan bezig in ADAM, schijnbaar was Abou beter om te kopen. money rules, maar rotterdam is wel Feyenoordersquote:
Wat doe je negatiefquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze waren eerst met van der laan bezig in ADAM, schijnbaar was Abou beter om te kopen. money rules, maar rotterdam is wel Feyenoorders
Zou leuk zijn. Dan ga ik wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Gerucht: UFC will hold event in Rotterdam in April
Ja want in de Arena afgelopen keer zitten alleen de mensen die naar de EO Christendag gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gros is medewerker van het sloopbedrijf "doorgesnoven kaalkopjes"
dat is een hoaxquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want in de Arena afgelopen keer zitten alleen de mensen die naar de EO Christendag gaan
Met mijn Amsterdamse accent (en ja die is heel erg aanwezig) wil ik daar niet tussen zitten. Genoeg gezeik gehad in die stad toen ik er moest werken op events in de ahoy. Mijn broertje (met gastenlijst) nog veel meer omdat die nooit zijn smoel kon houden bij opmerkingen.quote:
Dana zijn soort, zeg maarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Komen ze naar Nederland, gaan ze naar kakkerlakkenland
Als Amsterdammer is het wel een stukje erger ja maar daar heeft THEFXR (en ik) geen last vanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met mijn Amsterdamse accent (en ja die is heel erg aanwezig) wil ik daar niet tussen zitten. Genoeg gezeik gehad in die stad toen ik er moest werken op events in de ahoy. Mijn broertje (met gastenlijst) nog veel meer omdat die nooit zijn smoel kon houden bij opmerkingen.
klopt, alleen die op een vechtgala in Rotterdam zijn van een ander soort.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:06 schreef over_hedge het volgende:
Als je ruzie krijgt omdat je een Amsterdams accent hebt dan kom je of echt net de verkeerde tegen of je roept het op je zelf af. het is echt niet zo dat elke rotterdammer meteen ruzie gaat zoeken als je uit Amsterdam komt of zo.
Ah ja. Dat zou kunnen. Geen idee. Nog nooit heen geweest. Maar ufc zou ik wel heen gaan denk ik. Mits de kaartjes beetje te betalen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, alleen die op een vechtgala in Rotterdam zijn van een ander soort.
wat denk je van een klein brabants dorpjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
#spannendeverhalenvanGeoineengrotestad
dat zeg je goed, die kaartje zijn duur, ufc 195 is maar 50% verkocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja. Dat zou kunnen. Geen idee. Nog nooit heen geweest. Maar ufc zou ik wel heen gaan denk ik. Mits de kaartjes beetje te betalen zijn.
50%? Damn. Dat is ook niet echt handig gedaan dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zeg je goed, die kaartje zijn duur, ufc 195 is maar 50% verkocht.
Je vergeet, vechtsport + alcohol = hooliganisme.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:06 schreef over_hedge het volgende:
Als je ruzie krijgt omdat je een Amsterdams accent hebt dan kom je of echt net de verkeerde tegen of je roept het op je zelf af. het is echt niet zo dat elke rotterdammer meteen ruzie gaat zoeken als je uit Amsterdam komt of zo.
komt door de feestdagen, iedereen is blut en uitgefeestquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
50%? Damn. Dat is ook niet echt handig gedaan dan.
Jaja, die kale kop van jou schreeuwt "hooli"quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je vergeet, vechtsport + alcohol = hooliganisme.
Ik heb 3 jaar gewerkt voor UDC. Meerdere evenememten in Ahoy. Ik zou daar geen vechtsportgala bezoeken tenzij ik met meerdere vrienden ga. En dan ben ik echt abosluut geen ruziezoeker.
Ik heb lang haar in een staart, kaal is het zeker niet iigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaja, die kale kop van jou schreeuwt "hooli"
lang haar in een staart? speel je in een rockband?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb lang haar in een staart, kaal is het zeker niet iig
Ik ben zo awesome dat ik niet in een band hoef te spelen voor een staartquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lang haar in een staart? speel je in een rockband?
5+1 gratis, het hele jaar! Hallo jumbo.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar even cola halen, ik was laat wakker dus misschien weer live kijken
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
5+1 gratis, het hele jaar! Hallo jumbo.
Paar euri op:quote:Lawler
Miocic
Brandao
Tumenov
Sims
In de Kuipquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC in Rotterdam lol, mocht dat waar zijn haal ik meteen kaarten.
Leuk idee manquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Om ff een ideetje in te brengen als vervanger voor TUP: Via de UFC site kan je ook predictions maken, daarvoor kunnen we ook een fantasy league aanmaken voor FOK! Ben zelf niet meer thuis zo, maar als iemand die aan kan maken kunnen we nog voor UFC 195 daarmee beginnen.![]()
Moeten we wel prelims ook doen, mja anders zouden gevechten als Poirier vs Duffy ook niet meetellen, zie je wel wie de echte casuals zijn of niet.
Jij durft.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
My picks
[..]
Paar euri op:
Lawler by (T)KO
Poirier to win
Brandao to win
@ 0,0000000001 of wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij durft.
Ik heb geld op Any fighter by KO/TKO/DQ @ Miocic vs Arlovski
Dat is nog best een goede betquote:
Omdat zie vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom geen Woodley i.p.v. Condit tegen Lawler?
RVB fo life jeweetzquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ikren al ik hem verlies sta ik nog in de plus door mijn live dart bets net dus life is good
Zet daar maar geen geld meer op in, Lewis is on firequote:
JonnyBones has arrived, I will literally kill you all.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leuk idee man
http://www.ufc.com/fantasy
De league heet: The Ultimate Predictor (http://bit.ly/1JQ8gas)
Allemaal joinen!!!
Wow, gaan mensen hier _wel_ aan meedoen, meen mij iets te herinneren dat mensen het lastig vonden om ergens een account aan te moeten maken om daar de predictions op te leveren?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leuk idee man
Allemaal joinen!!!
Duffy, Holtzman, McDonald, Noke, Tumenov, Arlovski, Lawler.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:07 schreef Coelho het volgende:
Ik ben pas kort dit topic aan het volgen. Wie moet ik bij UFC195 in de gaten houden? Ik had het idee dat 194 meer leefde.
FCLacoste, aanwezig, you can call me mystic mac because i predict these things.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leuk idee man
Allemaal joinen!!!
Hier op de site doen we niks meer en dat is best jammer!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:06 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Wow, gaan mensen hier _wel_ aan meedoen, meen mij iets te herinneren dat mensen het lastig vonden om ergens een account aan te moeten maken om daar de predictions op te leveren?
Als ik mee doen dan heb ik geen idee wat ik doequote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hier op de site doen we niks meer en dat is best jammer!
Dus, voor iedereen die hier altijd reageert of gluurt. Neem even de moeite. Het is simple as fuck.. en wordt allemaal automatisch bijgehouden en geupdate. Beter kan niet zou ik bijna zeggen
De échte 'kenners' halen met pijn en moeite 65-70% aan het einde van het jaar. Dus twijfel nooit of je wel mee zou doen. Iedereen kan van iedereen winnen!
Het is toch geen ramp als je wat fout hebt.. zelf voor ons is het vaak 50-50 wie er gaat winnen terwijl we iedereen kennen. De ideale manier om de vechters wat beter te leren kennen als je kort over ze gaat lezenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik mee doen dan heb ik geen idee wat ik doeIk volg ufc pas weer een half jaartje echt. Ken zo veel vechters nog niet.
Dat mag niet hoor!quote:
Nee maakt niet zo veel uit. Maar vind het dan niet echt leuk. Wil nog wel een beetje het idee hebben dat ik weet wat ik aan het doen ben.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het is toch geen ramp als je wat fout hebt.. zelf voor ons is het vaak 50-50 wie er gaat winnen terwijl we iedereen kennen. De ideale manier om de vechters wat beter te leren kennen als je kort over ze gaat lezen
Tis nu nog moeilijker met de hele card voorheen deden we alleen de main card. Ik weet toch niets van die Westcott of die tegenstander van Soto.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee maakt niet zo veel uit. Maar vind het dan niet echt leuk. Wil nog wel een beetje het idee hebben dat ik weet wat ik aan het doen ben.![]()
Ik leer sowieso wel steeds meer. Kijk al die embedded en vlog filmpjes enzo
Aldoende leert menquote:Op zondag 3 januari 2016 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis nu nog moeilijker met de hele card voorheen deden we alleen de main card. Ik weet toch niets van die Westcott of die tegenstander van Soto.
Dan is het toch ook niet zo leuk? Is een beetje het zelfde als een voetbal toto invullen zonder de teams te kennen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis nu nog moeilijker met de hele card voorheen deden we alleen de main card. Ik weet toch niets van die Westcott of die tegenstander van Soto.
Maar je wilt ze verslaan en ik ga ze verslaan, dat is zeker.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo leuk? Is een beetje het zelfde als een voetbal toto invullen zonder de teams te kennen.![]()
Al met ek/wk winnen de mensen die er niks van weten meestal.
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo leuk? Is een beetje het zelfde als een voetbal toto invullen zonder de teams te kennen.![]()
Al met ek/wk winnen de mensen die er niks van weten meestal.
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.
Ik keek UFC 193 voor onze eigen Stefan Struve.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.
Tja, daar kennen ze value toe aan fighters.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Aethereal het volgende:
http://fightnomics.com/ca(...)mma-preview-ufc-195/ wat vindt men van deze analyse?
Dit, haha. Het heeft wat om live te kijken thoquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef over_hedge het volgende:
ik kijk sinds 190 geloof ik. Kijk het wel te vaak live. En denk dat elke zondag weer waarom kijk ik het niet gewoon terug in de ochtend
Ik ook. Heb Soto KO in ronde 3 het kan nog!!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:18 schreef irish.joe het volgende:
Eerste 200 punten zijn al binnen dankzijj Wescott.
Denk dat Reem toch meer marketable isquote:Op zondag 3 januari 2016 05:39 schreef Nober het volgende:
Give me that shot Dana White!
- Stipe Miocic
quote:Op zondag 3 januari 2016 06:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja anders komt er meteen een rematch en dat wil jij niet.
quote:Op zondag 3 januari 2016 06:31 schreef Geo4kant het volgende:
Als iemand dan een rematch verdient na een title fight dan is het Condit, ipv al die losers die gedomineerd zijn.
Zo zie je maar weer, je moet de champ gewoon finishen,judges geven toch vaker het voordeel aan de champ heb ik het idee. Al met al een heerlijk event gezien. Poirier,Ortega en natuurlijk McDonald erg impressed, ben zeer benieuwd naar hun volgende gevechten.quote:
The champ is here, where you at motherfuckers !! 209 Stockton !quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leuk idee man
Allemaal joinen!!!
Cees heeft JDS en Struve verslagen waar Stipe deze fights verloren heeft.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:24 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Mmafighting zegt dat Dana hem aan Stipe gaf na het event.
Dit zeer zeker!quote:Op zondag 3 januari 2016 06:31 schreef Geo4kant het volgende:
Als iemand dan een rematch verdient na een title fight dan is het Condit, ipv al die losers die gedomineerd zijn.
Waarom stond Dana bij Condit met de belt en moest switchen?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb net pas 1 minuut geleden het main event gekeken, maar wat een gehuil overal!
Robbie won overduidelijk 2 rondes
Carlos won overduidelijk 2 rondes
Ronde 3 kon beide kanten op. Als iemand zegt dat Condit hem pakte kan ik dat inzien,
maar je kunt net zo goed zeggen dat die ronde zo close was dat hij bij Lawler zou blijven.
Er zijn zovééél robberies en dit was er zeker geen!
Weet niet of dat zo was, en als je had gelezen zeg ik ook dat het beide kanten op kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarom stond Dana bij Condit met de belt en moest switchen?
de mma media en vechters denken er toch anders over, we staan niet alleen in onze meningquote:Op zondag 3 januari 2016 15:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo was, en als je had gelezen zeg ik ook dat het beide kanten op kan.
Dana is sowieso altijd zo subjectief als de pest, dus dat is wel het minste argument dat je kunt maken.
En hoe hard ook iedereen schreeuwt dit was gewoon geen robbery. Plain and simple.
Dit was gewoon een fucking vet gevecht.
Ieder zijn mening. Ik blijf erbij. Daarnaast zijn er tal van échte robberies. Deze was gewoon razor close. En nogmaals ik dacht zelf ook Condit, maar zo raar is het gewoon niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de mma media en vechters denken er toch anders over, we staan niet alleen in onze mening
er waren idd robbery's op de card van dezelfde judges.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik blijf erbij. Daarnaast zijn er tal van échte robberies. Deze was gewoon razor close. En nogmaals ik dacht zelf ook Condit, maar zo raar is het gewoon niet.
Troll je nu weer of ben je gewoon dom?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De jury in de UFC is niet meer serieus te nemen. Condit was zou veel beter.
Je kan ook totaal niet de Belt aan Lawler geven met een splitje.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:56 schreef Omega het volgende:
Over de main event;
Belachelijke uitslag, dit soort beslissingen zijn denk ik niet goed voor de sport.
Ik heb ronde 3 nog een keer gekeken (want de andere rondes zijn door alle 3 de judges hetzelfde gescoord. Maar ik heb geen idee hoe je die ronde toch aan Lawler kan geven.
ik zou gelijk mijn dure FOX abo opzeggen en nooit meer kijken, gewoon Spike bellator, die hebben wel goede jury'squote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De jury in de UFC is niet meer serieus te nemen. Condit was zou veel beter.
Nee, ben jij zwak begaafd of gewoon verstandelijk beperkt. Leer lezen debiel er staat "in" en niet "van" of te wel de leiding die op dat moment over de beslissing ging. Een gezagsverhouding staat hier los van. Die suggestie wordt niet eens gemaakt. Maar een "alto" zoals jij zal waarschijnlijk wel moeite hebben met lezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Troll je nu weer of ben je gewoon dom?
De UFC is niet de baas over de judges. Dat is de commissie. Als er geen commissie is worden er judges gehuurd die normaal voor de comissies werken en waar ze geen connectie mee hebben.
Ik gaf het ook aan Condit (al moet ik toegeven dat het hele fight gezien Lawler won) maar ik snap de beslissing wel.
Nee man, werken voor je geld en je kijkt er niet naar om. Zonder deze mensen bestaan er ook geen gratis streamsquote:Op zondag 3 januari 2016 16:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou gelijk mijn dure FOX abo opzeggen en nooit meer kijken, gewoon Spike bellator, die hebben wel goede jury's
Ik een alto, nog ffquote:Op zondag 3 januari 2016 17:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, ben jij zwak begaafd of gewoon verstandelijk beperkt? Leer lezen debiel er staat "in" en niet "van" of te wel de leiding die op dat moment over de beslissing ging. Een gezagsverhouding staat hier los van. Die suggestie wordt niet eens gemaakt. Maar een "alto" zoals jij zal waarschijnlijk wel moeite hebben met lezen.
quote:
nah, zou niet weten waarom ik zou moeten stoppen, heb wel vaker robbery's gezien,komt in het boksen ook voor omdat het dezelfde juryleden zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, werken voor je geld en je kijkt er niet naar om. Zonder deze mensen bestaan er ook geen gratis streams. Maar concurrentie is nooit verkeerd. De UFC is op dit moment de enige organisatie die er toe doet. Maar jij bent vrij in je keuze om te stoppen met kijken natuurlijk.
Huh?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als Miocic echt een titelshot krijgt betekent dat toch einde Reem in de UFC?
Reem heeft zijn laatste partij gevochten op zijn contract, dus het is nu onderhandel tijd.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als Miocic echt een titelshot krijgt betekent dat toch einde Reem in de UFC?
Cruz moet niet zo dom praten. TJ maakt hem af.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
And on to the next!
Ik zeg split decision Dillashaw.
Ik heb geen staartquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Cruz moet niet zo dom praten. TJ maakt hem af.
Onzin want de 5e wastoch al terecht voor Lawler.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:58 schreef irish.joe het volgende:
Toch die knockdown in de vijfde, die voor de zege van Lawler zorgde.
Maar dit voor een titel. Ik heb de 3e ronde nu 3 keer gezien, ik ben geen jury maar kijk wel al jaren mma. Ik zie het echt niet, ook als je alle "officiële stats" kijkt, daar is ronde 3 niet eens close.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik blijf erbij. Daarnaast zijn er tal van échte robberies. Deze was gewoon razor close. En nogmaals ik dacht zelf ook Condit, maar zo raar is het gewoon niet.
Cruz KO'd hem in de 2e of 3e ronde. Dillasnake wordt exposed en zal niet meer de oude worden. Overschatte vechter die geko'd is door John Dodson en bijna naar een fucking decision ging met Joe Soto.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
And on to the next!
Ik zeg split decision Dillashaw.
omdat hij erop gebet had.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:08 schreef Omega het volgende:
[..]
Onzin want de 5e wastoch al terecht voor Lawler.
Ronde 3 is de ronde waar het om gaat. Ik heb geen knockdown van Lawler gezien daar
Dana is al de rematch aangepraat, heel veel op social media die het verloop willen zien.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
Had ook geld op LawlerIk klaag niet, al vind ik het geen robbery, gewoon een close decision die afhangt van hoe je ronde 3 scoort. Ga je voor volume of voor damage?
Ik ben tegen de huidige trend van instant rematches, maar deze is meer dan terecht. Instant rematched horen juist gegeven te worden na een close (controversiële) decision, niet na een snoeiharde finish waarbij een voorheen dominante kampioen keihard gedomineerd wordt.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana is al de rematch aangepraat, heel veel op social media die het verloop willen zien.
Onzin? Misschien, toch is het ook vaak zo, dat de laatste ronde ook vaak doorslaggevend kan zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar dit voor een titel. Ik heb de 3e ronde nu 3 keer gezien, ik ben geen jury maar kijk wel al jaren mma. Ik zie het echt niet, ook als je alle "officiële stats" kijkt, daar is ronde 3 niet eens close.
daarom scoren ze het per ronde.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:05 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Onzin? Misschien, toch is het ook vaak zo, dat de laatste ronde ook vaak doorslaggevend kan zijn.
Deze blijft meestal het meest vers in het geheugen.
Lekker!!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe OP, mag wel na een dik half jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe OP, mag wel na een dik half jaar:
[ afbeelding ]
die rogan heeft iedereen besmet met zijn podcasts.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:27 schreef Nober het volgende:
https://soundcloud.com/morningwoodshow
Woodley en Din Thomas hebben ook een podcast.
Er zijn veel te veel podcasts tegenwoordigquote:Op maandag 4 januari 2016 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die rogan heeft iedereen besmet met zijn podcasts.
Precies, maar zou een title shot voor Miocic niet automatisch betekenen dat Reem niet bijtekent?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Reem heeft zijn laatste partij gevochten op zijn contract, dus het is nu onderhandel tijd.
$$$$$$$$$$$quote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Precies, maar zou een title shot voor Miocic niet automatisch betekenen dat Reem niet bijtekent?
Overeem zal wel een title shot eisen anders gaat hij naar Bellator of eindelijk tegen Fedor in Japan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef Henrys het volgende:
Of Miocic vs Overeem en winnaar krijgt title shot.
Oude Overeem zou hetzelfde overkomen als Arlovski maar Strateeg Overeem zie ik wel nog kans maken
Op zijn leeftijd zou ik ook voor het geld kiezen en denk dat Rizin gigantisch veel biedt gezien Overeem zijn populariteit. En zie niemand daar die hem kan verslaan. Wil die Boruto ook wel is zien tegen een echte mma vechter aangezien Rizin de enige organisatie is zonder gewichtslimiet in de zwaargewichtklassequote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:04 schreef Nober het volgende:
Holm vs Tate bijna officieel.
[..]
Overeem zal wel een title shot eisen anders gaat hij naar Bellator of eindelijk tegen Fedor in Japan.
Ik denk eerder omdat Dana hem haat hij nooit een shot krijgt en Cain heeft de div al 5 jaar opgehouden. De ufc schenkt ook totaal geen aandacht meer aan de heavywait div.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd zou ik ook voor het geld kiezen en denk dat Rizin gigantisch veel biedt gezien Overeem zijn populariteit. En zie niemand daar die hem kan verslaan. Wil die Boruto ook wel is zien tegen een echte mma vechter aangezien Rizin de enige organisatie is zonder gewichtslimiet in de zwaargewichtklasse
Na die knockout van Ronda is dat al veel minder geworden en Conor print gewoon geld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat Dana hem haat hij nooit een shot krijgt en Cain heeft de div al 5 jaar opgehouden. De ufc schenkt ook totaal geen aandacht meer aan de heavywait div.
Het is alleen maar WMMMA en Conor.
Dat heeft lang geduurdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:39 schreef THEFXR het volgende:
Dana Whites UFC Looking For A Fight Episode 2 – Matt Serra Losses It Once Again
http://mmapain.com/dana-w(...)osses-it-once-again/
Heerlijke show.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:39 schreef THEFXR het volgende:
Dana Whites UFC Looking For A Fight Episode 2 – Matt Serra Losses It Once Again
http://mmapain.com/dana-w(...)osses-it-once-again/
twitter:
Lekker hoor.twitter:JensOldeKalter twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 17:40:54Gemeente @rotterdam geeft vergunning aan @ufc #ufc voor evenement op 8 mei 2016! #MMA doet u mee @Alistairovereem https://t.co/o6kBOwJYPb reageer retweet
Nicequote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:36 schreef Konijnenjager het volgende:
twitter:Lekker hoor.twitter:JensOldeKalter twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 17:40:54Gemeente @rotterdam geeft vergunning aan @ufc #ufc voor evenement op 8 mei 2016! #MMA doet u mee @Alistairovereem https://t.co/o6kBOwJYPb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |