Maar je wilt ze verslaan en ik ga ze verslaan, dat is zeker.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo leuk? Is een beetje het zelfde als een voetbal toto invullen zonder de teams te kennen.![]()
Al met ek/wk winnen de mensen die er niks van weten meestal.
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo leuk? Is een beetje het zelfde als een voetbal toto invullen zonder de teams te kennen.![]()
Al met ek/wk winnen de mensen die er niks van weten meestal.
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.
Ik keek UFC 193 voor onze eigen Stefan Struve.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk om als je niks weet zoals ik (ben ook pas sinds 194 gaan kijken, daarvoor alleen Rousey-Holm gezien op Dumpert, verder niks), om dan op onderzoek te gaan. Als beginner heb je ten opzichte van ervaren betters misschien een voordeel doordat zij zich al tijden een bepaald beeld hebben bij een vechter terwijl je zelf een frisse blik hebt.
Tja, daar kennen ze value toe aan fighters.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Aethereal het volgende:
http://fightnomics.com/ca(...)mma-preview-ufc-195/ wat vindt men van deze analyse?
Dit, haha. Het heeft wat om live te kijken thoquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef over_hedge het volgende:
ik kijk sinds 190 geloof ik. Kijk het wel te vaak live. En denk dat elke zondag weer waarom kijk ik het niet gewoon terug in de ochtend
Ik ook. Heb Soto KO in ronde 3 het kan nog!!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:18 schreef irish.joe het volgende:
Eerste 200 punten zijn al binnen dankzijj Wescott.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |