Het is een emotionele jongen die van geheimen houd.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar om daar nou emotioneel en geheimzinnig over te doen....
Kazim lijkt mij te dom om te schijten.quote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een emotionele jongen die van geheimen houd.
Als voetballer is 't niets/niet veel, maar Kazim lijkt me echt een wereldgozer met prachtige eigenaardigheden.
Dat ook wel ja, maar dan nog. Ook domme mensen kunnen tof zijnquote:Op maandag 21 december 2015 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kazim lijkt mij te dom om te schijten.
Ik vrees dat je na twee pilsjes helemaal gestoord wordt van zijn moralistische gezever over respect. Stel je voor dat drank zijn natuurlijke aanleg tot slap zeveren nog versterkt....quote:Op maandag 21 december 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Kazim lijkt me ook wel een geschikte vent om een paar pilsen mee te pakken
We horen überhaupt niet veel over spelers van Celta de Vigo. Hoe dat komt, weet ik niet precies.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Henrys het volgende:
Guidetti hoor je ook niks meer over, zonde hoe die zenuwziekte hem heeft gesloopt.
Voorlopig vult meneer zijn zakken sneller dan bij Feyenoord, dus ik denk niet dat ie erg getreurd is om dat gegeven.quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Kwiedettie mag momenteel elke wedstrijd +/- 10 minuutjes invallen. Geen idee hoe hij het in die 10 minuutjes doet. Had maar wat minder veeleisend geweest, dan had hij nu lekker wekelijks in een vol stadion gespeeld en zaten wij niet met Kramer opgescheept (al is het ook maar kijken met Guidetti natuurlijk).
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).quote:Op maandag 21 december 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Kazim lijkt me ook wel een geschikte vent om een paar pilsen mee te pakken
"Bedankt hans."quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).
Daar was Kazim niet echt van gediendMoslim hé. Dus dat bieren kan je vergeten.
Was een leuke trip, vooral op het treinstation, was geen gezellig sfeertje daar.
Van die wanstaltige mierzoete turkse koffie danquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).
Was een leuke trip, vooral op het treinstation, was geen gezellig sfeertje daar.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Guidetti in redelijke vorm is sowieso al beter dan Kazim en Kramer. Zou toch mooi zijn als hij ooit weer eens in vorm komt..quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Kwiedettie mag momenteel elke wedstrijd +/- 10 minuutjes invallen. Geen idee hoe hij het in die 10 minuutjes doet. Had maar wat minder veeleisend geweest, dan had hij nu lekker wekelijks in een vol stadion gespeeld en zaten wij niet met Kramer opgescheept (al is het ook maar kijken met Guidetti natuurlijk).
Ach, die Turken in het Westen drinken vrijwel allemaal alcohol. Beetje voor de buhne doen alsof ze vroom zijn, maar onder de toonbank in het Turks theehuis liggen de biertjes gewoon koud hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, die Turken in het Westen drinken vrijwel allemaal alcohol. Beetje voor de buhne doen alsof ze vroom zijn, maar onder de toonbank in het Turks theehuis liggen de biertjes gewoon koud hoor.
1 goal, tegen Barca.quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Eens met deze man.quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
KWIEDETTie is een zwaar overhyped speler door Feyenoord supporters...
Hij heeft het na Feyenoord nergens meer iets waargemaakt,,
Gewoon een spits die 1 goed seizoen had met veel geluk
Bedankt Hans.quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
KWIEDETTie is een zwaar overhyped speler door Feyenoord supporters...
Hij heeft het na Feyenoord nergens meer iets waargemaakt,,
Gewoon een spits die 1 goed seizoen had met veel geluk
Een Turk moet je ook geen bier geven, maar raki.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Karim El Ahmadi blijft in de 25-jarige Vejinovic geloven en noemt hem in een interview met ELF Voetbal Magazine een ‘onzichtbare speler’: “Marko is voor ons wat Sergio Busquets voor Barcelona is. Hoe onopvallender hij speelt, des te beter. Hij bewaart de rust in de ploeg en straalt dat ook uit.”
“Het lukt hem steeds beter om op het juiste moment druk te zetten. Marko laat daardoor andere jongens beter voetballen. Hij oogt misschien wat lichtzinnig. Maar dat hoort bij zijn manier van spelen. Als het nodig is, bikkelt hij echt wel hoor. Ik vind dat hij daarin iedere wedstrijd beter wordt. Ik zie hem groeien”, besluit El Ahmadi.
Het is gvd al tig keer nodig geweest maar ik heb het nog niet gezien hoor Karim!quote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het nodig is, bikkelt hij echt wel hoor.
Serieus?quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
KIJKTIP
Morgenavond zit Lex Immers bij RTL7.
Hij gaat het WK Darts vakkundig analyseren.
Lexgod.
Oh mijn god nee.quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
KIJKTIP
Lexgod.
Ik kijk toch nog liever naar Immers dan die egotripper. Als je iets niet van Immers kan zeggen is dat hij voor z'n eigen succes gaat. Behalve bij het darten dan.quote:Op maandag 21 december 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Immers en Basacikoglu werden nogal wegehoond door het uitvak in de Goffert. Ik vond Immers echer best goed invallen.
hij heeft geen bal geraaktquote:Op maandag 21 december 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Immers en Basacikoglu werden nogal wegehoond door het uitvak in de Goffert. Ik vond Immers echer best goed invallen.
En alsof die vast en zeker filosofische woorden van Lex nog niet mooi genoeg zijn:quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
KIJKTIP
Lexgod.
Hij kan prima achter de voorhoede spelen en kaatsen met de spits. Maar als er een risicopass wordt ingepeeld moet de rest van het elftal wel klaar staan om bij balverlies onmiddelijk in te grijpen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeft geen bal geraakt
voegt voetballend echt geen fuk toe aan feyenoord
quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
KIJKTIP
Lexgod.
Martin van Goud zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig heeft die nog een contract tot 2017
Martin van Geel![]()
![]()
![]()
quote:Kazim zoekt nieuwe club
Van onze Telesportredactie
Colin Kazim-Richards is bij Feyenoord weggegaan voor een winterse vakantie zonder te weten of hij nog terugkeert bij de club. De spits van de Rotterdammers is niet meer gelukkig met zijn plek als bankzitter binnen de selectie en wil de winterstop gebruiken om zich te oriënteren op de transfermarkt.
Colin Kazim-Richards
Colin Kazim-Richards
Foto: Instagram
Slaagt hij er niet in om een club in het buitenland te vinden, dan keert hij terug en dient hij zijn contract uit. Kazim-Richards heeft nog een verbintenis voor anderhalf jaar bij Feyenoord.
Afgelopen zondag kreeg hij een duidelijk signaal van trainer Giovanni van Bronckhorst dat hij ook op de bank niet meer de eerste keus is om in te vallen als Michiel Kramer uit de spits verdwijnt. Kramer werd binnen het uur al gewisseld, maar Van Bronckhorst koos voor Dirk Kuyt als nieuwe centrumaanvaller. Hij bracht Bilal Basacikoglu op de vleugel als nieuwe speler en Kazim-Richards mocht alleen in de slotfase even meedoen.
Pas in de slotfase mocht Kazim-Richards ook nog even meedoen. Zolang de in Engeland geboren Turkse international zich professioneel en sterk opstelt binnen de groep, willen de trainers van Feyenoord hem er graag bij hebben. Maar er wordt getwijfeld aan de bereidheid van Kazim-Richards om het hele seizoen genoegen te nemen met een bijrol.
Zomaar vertrekken kan de aanvaller, die dit seizoen één keer heeft gescoord in elf wedstrijden voor zijn club, niet. Een geïnteresseerde buitenlandse club zal zich eerst bij Feyenoord moeten melden. De spits wekte met een bericht op zijn social media al de indruk afscheid te hebben genomen van zijn ploeggenoten door de dag na het laatste samenzijn van de selectie te melden dat het allemaal ‘emotioneel is geweest’ bij een foto van hem zelf op de luchthaven Schiphol.
En Immers natuurlijkquote:
Als Dirk er maar in blijft staanquote:Kuyt: ''Dan ben ik daar bewust vaak een station in''
maandag 21 december 2015 20:44
Van alle spelers in de Eredivsie verstuurde er niemand zoveel passes op de helft van de tegenstander als Dirk Kuyt. De Feyenoord-aanvaller deed dat in 17 duels liefst 612 keer, zo blijkt uit statistieken van bureau OPTA.
''Dat zegt volgens mij vooral dat ik een speler ben die gewoon heel veel aan de bal is geweest, ook al sta ik niet meer in de as van het veld'', reageert de speler tegenover het Algemeen Dagblad. ''Ik word blijkbaar veel betrokken in het aanvalsspel van Feyenoord.Aan het begin van het seizoen kon je zien dat we nog op elkaar in gespeeld moesten raken. Maar de wisselwerking met Rick Karsdorp is de laatste tien, vijftien wedstrijden enorm verbeterd.''
Hecht Kuyt waarde aan dergelijke gegevens? ''Er wordt niet over deze specifieke statistiek gesproken of aandacht aan besteed binnen Feyenoord. Maar natuurlijk wist ik wel dat ik veel aan de bal ben geweest. Als Feyenoord de bal gaat verplaatsen van de eigen helft naar de helft van de tegenstander, dan ben ik daar bewust vaak een station in. In de beginnende fase en gelukkig ook in de eindfase met het maken van een doelpunt. Ik ben een speler die zich daar mee bemoeid, dus wat dat betreft is het niet zo vreemd dat ik in dit specifieke klassement bovenaan sta.''
#modernfootballquote:'Er wordt niet over deze specifieke statistiek gesproken of aandacht aan besteed binnen Feyenoord.'
Baco-Arie is al verbannen naar de bankquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu Bilal en Immers nog pleite en baco arie verbannen naar de bank.
Ik vind eigenlijk weinig mis met de wisselwerking op de rechterflank waar afwisselend Kuyt, El Ahmadi en Karsdorp induiken. Ik denk als je 'iemand anders' plaatst moet je nog maar afwachten hoe dat uitpakt. Ik zou niet zo goed weten wie dat beter in zou vullen...quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben trouwens best voor een alternatief met Kuyt centraal en iemand anders op rechts.
Met Kramer in de spits is dit niet raar natuurlijk. Qua veldspel speelt Dirk voor 2. DirkGodquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Dirk er maar in blijft staan
Het woordje definitief ontbrak. Want hij stond er zondag als stand-in gewoon in. Weg met die gast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Baco-Arie is al verbannen naar de bank
Omdat King Kong geschorst was toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het woordje definitief ontbrak. Want hij stond er zondag als stand-in gewoon in. Weg met die gast.
Nee, op zijn plek speelde Nelom. Bottegod is toch geblesseerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat King Kong geschorst was toch?
Ja. Kongolo zat niet eens bij de selectie. Anders zou hij in het centrum Baco Arie vervangen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, op zijn plek speelde Nelom. Bottegod is toch geblesseerd.
Dus je wilt hem wel op de bank maar niet erin bij blessures en/of schorsingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het woordje definitief ontbrak. Want hij stond er zondag als stand-in gewoon in. Weg met die gast.
Het liefst heb ik dat we zijn salaris afkopen en dat ie helemaal niet meer op komt dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel op de bank maar niet erin bij blessures en/of schorsingen.
Beetje vreemd he.
Niet zo verwonderlijk dat men Dirkie de bal steeds geeft als je Lapzwans Kramer op het veld hebt lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Dirk er maar in blijft staan
Niet Beek zijn jaar tot nu toe inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef avotar het volgende:
Zolang van Beek op een dergelijke manier balletjes blijft terugspelen op de keeper, maakt het weinig uit of Jan Arie er wel of niet in staat.
Joop Hiele zei zondag in FC Rijnmond ook dat de foutjes die Van Beek nu maakt eigenlijk nog altijd dezelfde fouten zijn als die hij in de jeugd ook al maakte, en dat ze er schijnbaar niet uit willen/kunnen. Ik vond hem vorig seizoen erg sterk, maar als dit niet een tijdelijke terugval is, maar echt een intrinsieke eigenschap in zijn spel, dan baart me dat wel een beetje zorgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet Beek zijn jaar tot nu toe inderdaad.
Tsja, maar meer dan wie dan ook in heel de eredivisie... Das toch wel een behoorlijke statistiek. Dat kun je niet alleen op Kramer afschuiven. Want een 10 kan het ook opvangen, of een Guardado bijvoorbeeld, die het spel bij PSV verdeelt...quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk dat men Dirkie de bal steeds geeft als je Lapzwans Kramer op het veld hebt lopen.
Das waar. Maar blijkbaar is men zo onder de indruk van Kuyt dat iedereen hem de bal maar geeft in de hoop dattie er wat goeds mee doet. Of dat een gezonde situatie is binnen een team geeft ook te denken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Joop Hiele zei zondag in FC Rijnmond ook dat de foutjes die Van Beek nu maakt eigenlijk nog altijd dezelfde fouten zijn als die hij in de jeugd ook al maakte, en dat ze er schijnbaar niet uit willen/kunnen. Ik vond hem vorig seizoen erg sterk, maar als dit niet een tijdelijke terugval is, maar echt een intrinsieke eigenschap in zijn spel, dan baart me dat wel een beetje zorgen.
[..]
Tsja, maar meer dan wie dan ook in heel de eredivisie... Das toch wel een behoorlijke statistiek. Dat kun je niet alleen op Kramer afschuiven. Want een 10 kan het ook opvangen, of een Guardado bijvoorbeeld, die het spel bij PSV verdeelt...
Ai dat wist ik niet, dan maar hopen dat hij het nu wel uit z'n spel weet te krijgen. Vorig seizoen maakte hij toch bijna niet van dit soort domme fouten? Bal te zacht terug koppen etc.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Joop Hiele zei zondag in FC Rijnmond ook dat de foutjes die Van Beek nu maakt eigenlijk nog altijd dezelfde fouten zijn als die hij in de jeugd ook al maakte, en dat ze er schijnbaar niet uit willen/kunnen. Ik vond hem vorig seizoen erg sterk, maar als dit niet een tijdelijke terugval is, maar echt een intrinsieke eigenschap in zijn spel, dan baart me dat wel een beetje zorgen.
Waar haal je dit nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:14 schreef exile79 het volgende:
Van Beek is dit jaar gewoon even teveel bezig met mooie horloges, stappen en smatjes samen met z'n matties. Heeft gewoon een Hollandse trap in z'n reet nodig in plaats van dat swag gelul.
Poogde laatst nog de chick van een maatje van mij te regelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:14 schreef exile79 het volgende:
Van Beek is dit jaar gewoon even teveel bezig met mooie horloges, stappen en smatjes samen met z'n matties. Heeft gewoon een Hollandse trap in z'n reet nodig in plaats van dat swag gelul.
Je mag toch hopen dat zij het signaal hebben afgegeven....quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:28 schreef Caland het volgende:
Martin van Geel over Kazim: "Wij hebben geen enkel signaal opgevangen van hem dat hij zou willen vertrekken." (VI)
Weet niet waar ik het hoorde maar het klopte wel, Kazim als pinchhitter inbrengen heeft geen enkel nut, daar waar Kramer die rol nog wel zou kunnen invullen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat zij het signaal hebben afgegeven....
Het klopt zeker ja. Kramer moet ballen van de zijkanten krijgen, als je in de laatste 10 minuten achter staat of gelijk en je toch al die ballen in de 16 slingert, heb je 1000 keer meer aan Kramer natuurlijk. Maar Kazim gaat toch niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet waar ik het hoorde maar het klopte wel, Kazim als pinchhitter inbrengen heeft geen enkel nut, daar waar Kramer die rol nog wel zou kunnen invullen.
Aldus M. van Geel.quote:Zolang er geen belangstelling is voor spelers, hoeven wij nergens over na te denken.
Beetje raar jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus M. van Geel.
Alleen al die quote zou reden moeten zijn voor ontslag.
Ook ja, maar Martin heeft het altijd over schaduwlijstjes en al die onzin, maar nu bestaan die ineens niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje raar ja
Als je toch van spelers af wil, ga je lobbyen om hem te slijten (en een zo goed mogelijke prijs te krijgen).
Hij pronkt altijd met schaduwlijstjes inderdaad. Zeker kwijt geraakt tijdens de afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook ja, maar Martin heeft het altijd over schaduwlijstjes en al die onzin, maar nu bestaan die ineens niet meer.
Ik durf trouwens te wedden dat we in de zomer een andere TD krijgen. Weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat dit het laatste Martin van Geel jaar is.
Dat zie ik aan z'n hoofd. Ik kan dat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan?
quote:N.E.C. en Feyenoord zijn uitermate tevreden over de wijze waarop supporters van beide clubs afgelopen zondag zijn omgegaan met een pilot met een extra bezoekersvak in het Goffertstadion. Op verzoek van Feyenoord gingen N.E.C. en de Gemeente Nijmegen akkoord met het beschikbaar stellen van extra ruimte naast het reguliere bezoekersvak, dat in Nijmegen ruimte biedt aan 500 supporters. Op een deel van een tribune waar doorgaans de eigen aanhang plaats neemt, ruimde N.E.C. plaats in om 250 extra Feyenoord-supporters te kunnen ontvangen. Supporters van beide clubs zaten naast en op sommige plaatsen ook door elkaar en dat ging prima.
‘De vraag naar kaarten voor onze uitwedstrijden is vaak vele malen groter dan het aantal beschikbare plaatsen in het bezoekersvak. Onze supporters gaan dan op zoek naar andere mogelijkheden om de wedstrijd bij te wonen. N.E.C. – Feyenoord heeft aangetoond dat het leveren van maatwerk voor alle betrokken partijen voordelen oplevert. Veel wedstrijden in de Nederlandse competitie zijn toe aan een versoepeling van de regels die in de jaren ‘90 bedacht zijn. Ik hoop dat we met deze pilot een volgende stap hebben gezet naar een vernieuwd beleid rond uitwedstrijden’ aldus Ton Strooband, Manager Supporterszaken bij Feyenoord.
Feyenoord en haar supporters danken N.E.C. en haar supporters voor de medewerking en getoonde gastvrijheid.
quote:Drie jeugdspelers van Feyenoord kunnen een mooie eerste week van het nieuwe jaar tegemoet zien. Justin Bijlow, Gustavo Hamer. en Rick van der Meer, dit seizoen uitkomend in Feyenoord Onder 19, gaan op 2 januari 2016 met de selectie van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst mee op het trainingskamp naar Portugal.
De drie talenten maken dit seizoen deel uit van Feyenoords hoogste jeugdelftal. Middenvelder Hamer (18) is aanvoerder van de ploeg van trainer Marcel Koning en ondertekende vorige maand nog een nieuw contract tot 2019 in De Kuip. Doelman Bijlow (17) is eveneens in het bezit van een contract bij Feyenoord, hij ligt tot 2018 vast. De achttienjarige Van der Meer is verdediger, tweedejaars A-junior en trainde onlangs al mee met de eerste selectie.
Ook de afgelopen jaren kregen talenten van Feyenoord Academy de kans zichzelf te laten zien op het winterse trainingskamp van het eerste elftal. Zo was het vorig jaar de beurt aan Kamil Miazek, Bart Nieuwkoop en Jari Schuurman, die meereisden naar Dubai. Het drietal maakt inmiddels vast deel uit van de A-selectie van Feyenoord.
Ik denk dit ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik durf trouwens te wedden dat we in de zomer een andere TD krijgen. Weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat dit het laatste Martin van Geel jaar is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dit ook.
"Bij Feyenoord werd Van Geel de opvolger van Leo Beenhakker en ging hij deel uitmaken van het vijfjaren-plan om de club financieel en sportief weer gezond te maken."
Die vijf jaar zit er bijna op en als ik eerlijk ben vind ik dat hij de doelstelling maar voor de helft heeft gehaald. Sportief is het nog steeds niks.
Nouja met ballen in de 16 pompen heb je ook weinig aan Kramer aangezien hij het grootste mietje ter wereld is van 2 meter. Die zou nog een kopduel verliezen van Kermit Erasmus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt zeker ja. Kramer moet ballen van de zijkanten krijgen, als je in de laatste 10 minuten achter staat of gelijk en je toch al die ballen in de 16 slingert, heb je 1000 keer meer aan Kramer natuurlijk. Maar Kazim gaat toch niet.
2e, 3e op doelsaldo, 2e en 4e is inderdaad waardeloos na de topjaren daarvoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dit ook.
"Bij Feyenoord werd Van Geel de opvolger van Leo Beenhakker en ging hij deel uitmaken van het vijfjaren-plan om de club financieel en sportief weer gezond te maken."
Die vijf jaar zit er bijna op en als ik eerlijk ben vind ik dat hij de doelstelling maar voor de helft heeft gehaald. Sportief is het nog steeds niks.
Maar hij kán wel koppen. Soms. Ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja met ballen in de 16 pompen heb je ook weinig aan Kramer aangezien hij het grootste mietje ter wereld is van 2 meter. Die zou nog een kopduel verliezen van Kermit Erasmus.
Als er binnen 10 meter geen tegenstander staatquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar hij kán wel koppen. Soms. Ofzo.
Maar altijd onder Ajax, dus ja, waardeloos voor veel supporters.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
2e, 3e op doelsaldo, 2e en 4e is inderdaad waardeloos na de topjaren daarvoor.
Ja, en dan het liefste gelijk naar de basis en Kramer als pinchhitter houdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kazim vertrekt Achabar doorschuiven.
Dat gerucht heb ik ook gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar hij kán wel koppen. Soms. Ofzo.
Dat zijn 2 wensen in 1 Mikey... Waarschijnlijk gaat Achabar vertrekken en krijgen we die gast van AZ erbij in de spits...quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kazim vertrekt Achabar doorschuiven.
Bron?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn 2 wensen in 1 Mikey... Waarschijnlijk gaat Achabar vertrekken en krijgen we die gast van AZ erbij in de spits...
Mijn duim. Ik bedacht welk scenario ik absoluut niet zou willen. Dat wordt het dan waarschijnlijk.quote:
quote:Feyenoord beschikt over een hecht collectief. Karim El Ahmadi nam het gisteren al op voor de veel bekritiseerde Marko Vejinovic door de zomerse aankoop te vergelijken met Sergio Busquets van FC Barcelona. Jan-Arie van der Heijden kan op de lovende woorden van een andere ploeggenoot rekenen.
''Jan-Arie is een beetje het omgekeerde van Eric (Boteghin, red.). Verdedigend staat hij zijn mannetje, maar zijn kracht is juist het voetballende vermogen dat hij van achteruit brengt", vertelt Terence Kongolo in het ELF Voetbal Magazine. "Daarmee kan hij echt iets extra's brengen. In de coaching is Van der Heijden ook heel sterk. Hij geeft heel natuurlijk leiding aan de achterhoede.''
Van der Heijden voorziet de jonge Kongolo dan ook over raad." Als ik een fout maak, legt hij meteen uit wat er wél had moeten gebeuren. Ik neem dat graag van hem aan. Hij heeft een stuk meer ervaring dan ik en van zijn tips kan ik veel leren."
Met zo'n instelling, blijf je zwakzinnig.quote:
Ik zou dat wel een keer verfrissend vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach je kan moeilijk van Kongolo verwachten dat hij zegt dat v/d Heijden er niks van kan
Morgen Kuyt over Kramer en overmorgen Elia over Nelom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi vol lof over Vejinovic, Kongolo over Van der Heijden.
Is Salomon weer aan het werk gezet?
Ik mag toch hopen dat Kongolo alle "wijze" raad van Jan-Opperneus van der Heimat gewoon negeert.quote:
Ik zie anders nog steeds geen verbetering, er staat nog steeds een ploeg op het veld die van we doen maar wat het grootste goed maakt. Voetballend zijn we echt geen steek verder gekomen met al z'n aankopen.quote:
Ik mag het hopen. Nu Feyenoord weer wat te besteden heeft laat hij het gewoon afweten. De beste spelers van de afgelopen jaren zijnofwel eigen jeugd ofwel praktisch gratis en/of op een "bijzondere" manier binnengekomen. De echte aankopen, die wat gekost hebben, falen hard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook ja, maar Martin heeft het altijd over schaduwlijstjes en al die onzin, maar nu bestaan die ineens niet meer.
quote:"De supporters verwachten geen 100% maar 110% inzet. We moeten als team als één blok strijden om hun dromen waar te maken. Het geheim is keihard werken. Net zoals het legioen elke dag hard werkt om ons zondag te kunnen aanmoedigen. We moeten het doen voor de fans en als team met elkaar. Alles geven. Voor elkaar door het vuur gaan. De supporters verwachten niets minder van ons. Het is onze taak om hen gelukkig te maken. En mag ik nog dit zeggen: dat is de mooiste taak op aarde."
- Dirk Kuijt.
De bijnaam 'Martin middelmaat' is dan ook niet op lucht gebaseerd. Van Geel is de koning van de subtop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Nu Feyenoord weer wat te besteden heeft laat hij het gewoon afweten. De beste spelers van de afgelopen jaren zijnofwel eigen jeugd ofwel praktisch gratis en/of op een "bijzondere" manier binnengekomen. De echte aankopen, die wat gekost hebben, falen hard.
Als je ziet dat er voor Toornstra, Kramer, Bilal, Vejinovic en Botteghin samen zo'n 15 miljoen is betaald springen de tranen je toch in de ogen.
Tot zover. En dan gaan we nu zingen psalm 23, 'de God des heils wil mij ten Herder wezen; 'k Heb geen gebrek, 'k heb geen gevaar te vrezen.'quote:
Waarschijnlijk wel zo iets ja Kazim weg halen ze een andere prutser.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn duim. Ik bedacht welk scenario ik absoluut niet zou willen. Dat wordt het dan waarschijnlijk.
quote:
En laat ik maar niet al die kansloze klassiekers van 4-0 en 0-4 posten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds geen verbetering, er staat nog steeds een ploeg op het veld die van we doen maar wat het grootste goed maakt. Voetballend zijn we echt geen steek verder gekomen met al z'n aankopen.
Wat heeft de rest hier jou misdaan...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
En laat ik maar niet al die kansloze klassiekers van 4-0 en 0-4 posten.
7e, 6e, 7e, 4e en 10e in de competitie.
Mensen die zeggen dat het sinds de komst van MvG sportief niet vooruit is gegaan, zijn nog dommer dan Ruben Schaken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft de rest hier jou misdaan...
Nee kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat het sinds de komst van MvG sportief niet vooruit is gegaan, zijn nog dommer dan Ruben Schaken.
Ja. Stuur dan gewoon een link naar die personen via DM ofzo... ipv iedereen maar te martelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat het sinds de komst van MvG sportief niet vooruit is gegaan, zijn nog dommer dan Ruben Schaken.
Schakenkameel.gifquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik hoopte dat alleen klaasweetalles en MPC60 online waren. Excuus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:03 schreef ace_eleven het volgende:
Een spoiler tag was wel het minste wat je had kunnen doen
Nou ja, de jongens die je opnoemt die geen kans krijgen zijn natuurlijk ook gewoon middelmaat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef Tortugal het volgende:
Ik word er gewoon zo verdrietig van dat we zo vasthouden aan middelmaat. Waarom? Wie denkt er kampioen te worden met Nelom Toornstra of Kazim? Of met Van der Heijden, Vejinovic en Kramer? Zitten die alleen in het team vanwege hun leeftijd en 'ervaring'?
Jongens als Schuurman, Woudenberg, Verdonk, Achahbar en Nieuwkoop krijgen geen kans (en dan ook echt geen minuut) achter deze middelmatige voetballers.
Jij hebt ze natuurlijk allemaal regelmatig zien voetballen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de jongens die je opnoemt die geen kans krijgen zijn natuurlijk ook gewoon middelmaat.
Dat weet je dus niet? Karsdorp, Clasie en De Vrij kregen ooit een kans omdat er geen andere betaalbaar optie was. Nu is het toch een stuk moeilijker om door te breken. Of dat goed of slecht is ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de jongens die je opnoemt die geen kans krijgen zijn natuurlijk ook gewoon middelmaat.
Het valt gewoon op hequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi vol lof over Vejinovic, Kongolo over Van der Heijden.
Is Salomon weer aan het werk gezet?
Nee, niet allemaal regelmatig. Maar de staf van Feyenoord ziet ze meerdere keren per dag. Als ze zoveel beter zijn, dan krijgen ze echt wel een kans.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt ze natuurlijk allemaal regelmatig zien voetballen.
Haha ook weer een opmerking van nietsquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal regelmatig. Maar de staf van Feyenoord ziet ze meerdere keren per dag. Als ze zoveel beter zijn, dan krijgen ze echt wel een kans.
Haha, ook weer een slechte poging tot provoceren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ook weer een opmerking van niets
Zo simpel is dat niet. Talenten inbrengen is altijd risicovol. Van een gearriveerde speler weet je bijna precies wat je krijgt. Daarom snap ik Gio wel, maar ik betwijfel of een Clasie uit de jeugd nu een kans had gekregen. Die afweging tussen talent en ervaring lijkt me ook niet makkelijk overigens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal regelmatig. Maar de staf van Feyenoord ziet ze meerdere keren per dag. Als ze zoveel beter zijn, dan krijgen ze echt wel een kans.
Nog slechter dan Nelom, vd Heyden, Toornstra en Vejinovic ? Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is zeker niet makkelijk, maar als bepaalde gearriveerde spelers falen (en wellicht simpelweg het niveau niet aankunnen) mag je ze ook weleens wisselen voor jeugd. Wat dat betreft jammer dat VIlhena ws weggaat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Talenten inbrengen is altijd risicovol. Van een gearriveerde speler weet je bijna precies wat je krijgt. Daarom snap ik Gio wel, maar ik betwijfel of een Clasie uit de jeugd nu een kans had gekregen. Die afweging tussen talent en ervaring lijkt me ook niet makkelijk overigens.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is zeker niet makkelijk, maar als bepaalde gearriveerde spelers falen (en wellicht simpelweg het niveau niet aankunnen of niet meer kunnen brengen) mag je ze ook weleens wisselen voor jeugd. Wat dat betreft jammer dat VIlhena ws weggaat.
Schuurman is een groter talent dan wat Clasie toentertijd was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Talenten inbrengen is altijd risicovol. Van een gearriveerde speler weet je bijna precies wat je krijgt. Daarom snap ik Gio wel, maar ik betwijfel of een Clasie uit de jeugd nu een kans had gekregen. Die afweging tussen talent en ervaring lijkt me ook niet makkelijk overigens.
vergeet dit maarquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dit ook.
Doelstelling van Gudde is de zilvervloot binnenhalen met een nieuw stadion. Daar krijgt hij waarschijnlijk zoveel steekpenningen voor, dat zijn achterkleinkinderen er nog van kunnen eten...quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vergeet dit maar
de doelstelling van Gudde en van Martin van geel is dat ze tot hun dood bij Feyenoord hun zakken kunnen blijven vullen.....
Dat zie je bij Ajax en eigenlijk bij PSV ook. Zeker in de categorie vanaf 25 jaar zijn spelers uit de subtop gewoon geen versterking voor de top drie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Morendo het volgende:
Overigens laat het transferbeleid van Van Geel ook zien dat het voor de topclubs helemaal niet interessant is om aankopen te doen in Nederland.
Had er dan tenminste nog een echte link met Feyenoord van gemaakt. We posten toch ook niet elk bericht over Netanyahu in het Ajax-topic.quote:
Laten we eerst eens een heel seizoen afwachten alvorens we deze balans opmaken. En in principe hebben we met Karsdorp, Van Beek, Kongolo, en Gustafson best wel veel jeugdig talent in de basis staan, en maakt Vilhena ook nog altijd wel de nodige minuten, hell Bilal zelfs nog steeds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
En daarnaast geef je nu ook een signaal uit aan Nederlandse jeugdspelers dat ze niet naar Feyenoord moeten gaan omdat ze daar de kans niet krijgen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had er dan tenminste nog een echte link met Feyenoord van gemaakt. We posten toch ook niet elk bericht over Netanyahu in het Ajax-topic.
Al die heugspelers van Feyenoord die al een tijdje in de basis staan worden gewoon door heel europa gevold ....die gaan echt miljoenen weer opleveren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Laten we eerst eens een heel seizoen afwachten alvorens we deze balans opmaken. En in principe hebben we met Karsdorp, Van Beek, Kongolo, en Gustafson best wel veel jeugdig talent in de basis staan, en maakt Vilhena ook nog altijd wel de nodige minuten, hell Bilal zelfs nog steeds.
Het feit dat de jeugd die daar weer achter zit op hun kans moeten wachten, en niet iedereen in 1x gebracht wordt, tsja, wat mij betreft is dat ook wel topclubwaardig. Dat we wat meer leeftijdbalans (en dus kracht) in ons team hebben zou in ons voordeel moeten werken, net als PSV dat ook heeft.
Met een hoger niveau training leren de talenten heus wel genoeg kneepjes uit het vak bij. En als ze dan langzaamaan gebracht worden, als het team goed draait, en we wellicht zelfs een keer een potje makkelijk winnen () hoeft dat echt niet zo een groot probleem te zijn.
Ik had alleen ook wel iets meer wisselingen verwacht/gehoopt, maar ja, maar ik denk dat Gio vrede in de selectie wilt bewaren en daarom Toornstra, Immers, Kazim, Nelom etc ook niet zomaar wilt passeren. Naarmate het jaar vordert verandert dat wellicht nog wel
Yep, anders begroten we de gegarandeerde CL inkomsten die het op gaat leveren ook alvast mee, dan kunnen we denk ik wel een prima spits van 20 mln kopen, jatogquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Al die heugspelers van Feyenoord die al een tijdje in de basis staan worden gewoon door heel europa gevold ....die gaan echt miljoenen weer opleveren.
Die spelers hebben maar 1 probleem......ze LOPEN MET EEN TYFES SPITS TE VOETBALLEN.... en wie zijn schuld is dat....martin van geel.
Als dit team een goede spits zou hebben dan zou gevolgen hebben voor de rest van het elftal en hoeveel miljoenen Feyenoord de komende jaren binnen zou kunnen gaan halen...
Feyenoord zal nooit een spits van 20 miljoen kopen sufferd......maar dat wist je alquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Yep, anders begroten we de gegarandeerde CL inkomsten die het op gaat leveren ook alvast mee, dan kunnen we denk ik wel een prima spits van 20 mln kopen, jatog
Noem even een lijstje met gegarandeerde successen voor 7 mln dan? Ik ben het met je eens dat Kazim en Kramer geen grootmachten zijn hoor, maar ik denk dat je en beetje overschat wat Feyenoord zou kunnen aantrekken, zowel qua transferbedrag alsmede in het salarishuis...quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord zal nooit een spits van 20 miljoen kopen sufferd......maar dat wist je al
Maar ik denk dat een investering tot 7 miljoen een goede investering zou kunnen zijn...
met de huidige spitsen kun je een titel vergeten.
Ik zou een bod doen op die spits van willem2 voor 5 miljoen, grote kans dat 020 hem laat gaan...quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Noem even een lijstje met gegarandeerde successen voor 7 mln dan? Ik ben het met je eens dat Kazim en Kramer geen grootmachten zijn hoor, maar ik denk dat je en beetje overschat wat Feyenoord zou kunnen aantrekken, zowel qua transferbedrag alsmede in het salarishuis...
Ik zou graag gezien hebben dat ze Achahbar een kans hadden gegeven, maar dat durft Gio schijnbaar niet aan. Dan lijkt het me reeel gezien gewoon afwachten of bv Mans Herrmann de laatste stap kan maken, en in de tussentijd behelpen met iets mindere goden in de spits.
Ik editte mijn post tegelijk:quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou een bod doen op die spits van willem2 voor 5 miljoen, grote kans dat 020 hem laat gaan...
Voor zeven miljoen kan je een hoop spitsen halen die een garantie voor doelpunten z\ouden kunnen zijn in Nederland....
IK SCOUT NIET de hele wereld rond, daar wordt martin vn geel betaald...maar \zou me verbazen dat hij dat doet...hij zal wel nog steeds een videorecorder hebben denk ik.....
Hoeveel doelpunten heeft de topscorer bij de huidige koploper er gemaakt dan? Goalgetters worden overschat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou een bod doen op die spits van willem2 voor 5 miljoen, grote kans dat 020 hem laat gaan...
Voor zeven miljoen kan je een hoop spitsen halen die een garantie voor doelpunten z\ouden kunnen zijn in Nederland....
IK SCOUT NIET de hele wereld rond, daar wordt martin vn geel betaald...maar \zou me verbazen dat hij dat doet...hij zal wel nog steeds een videorecorder hebben denk ik.....
Bij ajax zijn ze debiel dat ze hem bij willem2 laten voetballen, hij is beter dan al die spitsen bij elkaar van ajax op dit momentquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten heeft de topscorer bij de huidige koploper er gemaakt dan? Goalgetters worden overschat.
In de laatste 10 jaar zo'n drie keer. Over langere periode iets vaker. Maar 50% haal je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef exile79 het volgende:
Hoe vaak wordt de topscorer kampioen? Statistisch gezien?
Dost wil betaald krijgen in euro's, niet in opgedroogde heroïnehoeren van de Keileweg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook al heb je zeven miljoen te besteden, wie haal je daarmee? Haller? Grotere gok en mogelijke geldverspilling bestaat niet. Ajax heeft met bijna 10 miljoen een kansloze middenvelder van Heerenveen opgepikt. Wij met 3 miljoen (toch?) een kansloze rechtsbuiten van Heerenveen. Dus dan gaan we shoppen in de categorie tussen kansloos en kansloos.
Speelt Dost nog regelmatig in Duitsland? Lijkt me de enige waarbij je klein beetje zekerheid hebt qua functionaliteit.
Laatse 20 jaar 6 keer, waarvan één keer AZ en vijf keer PSV. Laatste tien jaar 2 keer, waaronder vorig jaar. Net even opgezocht. Dat is slechts 30 %.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de laatste 10 jaar zo'n drie keer. Over langere periode iets vaker. Maar 50% haal je niet.
Zo zie je maar: scorende spitsen worden ontzettend overschat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatse 20 jaar 6 keer, waarvan één keer AZ en vijf keer PSV. Laatste tien jaar 2 keer, waaronder vorig jaar. Net even opgezocht. Dat is slechts 30 %.
Zoiets kwam ik ook uit, in die afgelopen tien jaar twijfelde ik bij 1 jaar wie er kampioen was geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatse 20 jaar 6 keer, waarvan één keer AZ en vijf keer PSV. Laatste tien jaar 2 keer, waaronder vorig jaar. Net even opgezocht. Dat is slechts 30 %.
Dat is dan weer te kort door de bocht. Elke kampioenskandidaat heeft toch zeker een spits nodig die er minimaal 18/20 intrapt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo zie je maar: scorende spitsen worden ontzettend overschat.
één keer in de afgelopen 20 jaar. Net zo vaak als dat ze...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord levert eigenlijk vrijwel nooit topscorers
Nee, ik denk dat de hoeveelheid assists van een spits meer zegt over het presteren van een ploeg dan het aantal doelpunten dat hij maakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is dan weer te kort door de bocht. Elke kampioenskandidaat heeft toch zeker een spits nodig die er minimaal 18/20 intrapt.
De Taap - De Staaf - De Tonquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder scorende spits moet wel alles van het middenveld komen. Ik zie El Ahmadi eerder naar de maan vliegen dan dat hij veel gaat scoren. Zelfde geldt voor Vejino. Vilhena heeft op zich wel die diepgang. Staaf ook. Misschien goed dat EA er niet bij is tegen PSV. Ben benieuwd naar Staaf - Veji - Vilhena.
Kuyt sowieso, maar Van Hooijdonk ook niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
één keer in de afgelopen 20 jaar. Net zo vaak als dat ze...
Alleen Pierre. Kuyt niet. Pelle ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kuyt sowieso, maar Van Hooijdonk ook niet?
Pellé ook niet?
Dat wordt een doelsaldo van -80quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder scorende spits moet wel alles van het middenveld komen. Ik zie El Ahmadi eerder naar de maan vliegen dan dat hij veel gaat scoren. Zelfde geldt voor Vejino. Vilhena heeft op zich wel die diepgang. Staaf ook. Misschien goed dat EA er niet bij is tegen PSV. Ben benieuwd naar Staaf - Veji - Vilhena.
Altijd lekker makkelijk, hij krijgt ervoor betaald, dus hij moet het weten. De hele eredivisie zoekt naar een leuke spits die betaalbaar is, bij hoeveel loopt er eentje rond? PSV heeft het goed gedaan met de Jong, Utrecht heeft geluk gehad met Haller. Santos doet het redelijk bij NEC, maar dat is ook echt het niveau wat hij aankan, meer niet. Bij een ploeg als Feyenoord krijgt hij de ruimte niet zoveel te scoren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hier zit de crux. Zoals Kuijt laatst in een interview aangaf (vetgedrukt door mij):quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef timmmmm het volgende:
Kan niks, wil er niet voor werken en die gaat er daarom echt niet komen.
Zivko's lakse mentaliteit gaat gewoon echt voor spanningen zorgen in de kleedkamer.quote:"De supporters verwachten geen 100% maar 110% inzet. We moeten als team als één blok strijden om hun dromen waar te maken. Het geheim is keihard werken. Net zoals het legioen elke dag hard werkt om ons zondag te kunnen aanmoedigen. We moeten het doen voor de fans en als team met elkaar. Alles geven. Voor elkaar door het vuur gaan. De supporters verwachten niets minder van ons. Het is onze taak om hen gelukkig te maken. En mag ik nog dit zeggen: dat is de mooiste taak op aarde."
#LEXGODquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Pascalus het volgende:
Vanavond wel allemaal naar Lex kijken hè.
Is Koos Stompe verhinderd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Pascalus het volgende:
Vanavond wel allemaal naar Lex kijken hè.
Moet je wel scorende middenvelders hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten heeft de topscorer bij de huidige koploper er gemaakt dan? Goalgetters worden overschat.
Heel freudiaans.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je wel scorende middenvelders hebben.
El ahmadi en vejinovic zijn dat beide niet. Daar ga je. Je komt gewoon doelpunten te kort. Daarom word je geen kampioen. Zeker als je centrale verdedigers om de havenklap slippertjes maken.
Tram besturenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is Koos Stompe verhinderd?
Kuyt maakte er in 2004-2005 29 en was daarmee volgens mij topscorer van de eredivisiequote:Op dinsdag 22 december 2015 17:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alleen Pierre. Kuyt niet. Pelle ook niet.
Ja, in de K2 periode werd iedereen gesloopt. Totdat het écht om de prijzen ging natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kuyt maakte er in 2004-2005 29 en was daarmee volgens mij topscorer van de eredivisie
My bad!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kuyt maakte er in 2004-2005 29 en was daarmee volgens mij topscorer van de eredivisie
Tsja.. defensie was meestal zo lek als een mandje en je wordt eerder kampioen met een goede verdediging dan met een goede aanvalquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, in de K2 periode werd iedereen gesloopt. Totdat het écht om de prijzen ging natuurlijk.
Ow daar heb je mijn grote vriend ook weer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk, hij krijgt ervoor betaald, dus hij moet het weten. De hele eredivisie zoekt naar een leuke spits die betaalbaar is, bij hoeveel loopt er eentje rond? PSV heeft het goed gedaan met de Jong, Utrecht heeft geluk gehad met Haller. Santos doet het redelijk bij NEC, maar dat is ook echt het niveau wat hij aankan, meer niet. Bij een ploeg als Feyenoord krijgt hij de ruimte niet zoveel te scoren.
Wat moet van Geel doen dan? In een lab een topscoorder kweken? Elke speler die topscoorder kan worden in de Eredivisie, kan in het buitenland voor 3x meer spelen. Dus moet je ze halen als ze nog niet zo goed zijn, 2 seizoenen geld en aandacht geven en hopen dat ze het gaan doen. En dan nog ben je ze in no time kwijt. Het is niet zo makkelijk als jij het doet lijken en stellen: 'hij wordt er voor betaald, dus hij moet het kunnen' is bullshit. 020 heeft 10x zijn budget en die lopen ook verschrikkelijk te kloten voor een spits.
En doe nou eens normaal met je gezeik over die Zivkovic. Voor vorige week wist je nog niet eens van het bestaan van die speler, dus je moet niet verwachten dat we je nu ineens serieus gaan nemen. Het is een aardig spelertje wat nog flink moet groeien. Vorig jaar kansen zat gehad bij Ajax maar voor een grote club is hij gewoon nog niet goed genoeg. Bij een matig clubje als Willem 2 krijg je veel meer kansen dan bij een van de grote clubs en zelfs daar mist hij 9 vd 10 keer, zoals je zag tegen Feyenoord. Hij heeft er 2 (!) inliggen dit seizoen en die moeten we dan als de verlosser gaan halen_! Kan niks, wil er niet voor werken en die gaat er daarom echt niet komen. Totaal niet serieus te nemen als alternatief dus, want al gaan we ervan uit dat hij er wel gaat komen, is hij voor nu dus zeker geen zekerheidje. Kramer doet het 4x beter dan hij.
Alleen omdat je veel enters zet, maakt dat het niet opeens bondigquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zal het kort en bondig zeggen clown....
Je hebt 1,5 jaar de tijd om een spits te vinden en je komt aan met Kramer en Kazim. Dat is echt intens treurig hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Daarmee zeg ik overigens niet dat Kramer voldoet, maar wel dat ik me zo voor kan stellen dat MvG niet kan toveren en spitsen vindt waar anderen dat niet lukt
Spitsen zijn duur en we hadden lange tijd geen geld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt 1,5 jaar de tijd om een spits te vinden en je komt aan met Kramer en Kazim. Dat is echt intens treurig hoor.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je daarom geen MvG-fan bent, maar als je dan zelf met een volslagen incompetente luie mongool als zivkovic aankomt, ben je zelfs nóg treurigerquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt 1,5 jaar de tijd om een spits te vinden en je komt aan met Kramer en Kazim. Dat is echt intens treurig hoor.
Wat een flutreden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Spitsen zijn duur en we hadden lange tijd geen geld.
Prima post.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Jihawti het volgende:
Wat betreft de spitspositie is het beleid gewoon gekenmerkt door paniek en "nou dan deze maar"-aankopen. Een Fernandez, Te Vrede, Kazim of Kramer zijn op een andere manier niet te verklaren. Er wordt steeds te hoog ingezet. Dost, Zapata, Guidetti. En als dat dan weer eens spaak loopt dan hebben we in ieder geval de beoogde reservespits nog.
Ook het korte-termijndenken viert hoogtij. Kazim werd ineens vastgelegd om dat dan in ieder geval achter de hand te kunnen houden, Achahbar omdat iedereen blijkbaar ontgaan was dat ie ineens weg zou kunnen zijn na een prima reeks (oeps, hij kan toch wat hihihi!) om vervolgens net zo hard weer op het derde plan terecht te komen omdat Kramers transfer afketste.
En dan kan ik me alleen enorm irriteren als het vrijgekomen geld nu besteed gaat worden aan een Tapia. Als je een goede spits nodig hebt, focus daar dan vooral op en trek niet eerst van alles aan waarna er -verrassing!- geen geld meer is voor een goede spits. Zit je weer met zo'n geval van "dan deze maar ff" opgescheept.
First things first. En zelfs als dat dan niet lukt, geef dan eigen kweek de kans, alleen al omdat je dan hun waarde opkrikt. Minder dan wat er nu in de regel aangekocht wordt, de "dan deze maar"-aanopen kunnen die jongens het echt niet doen.
Understatement. Zo'n Kramert is echt niet beduidend beter dan (de belachelijk slechte) Tevrede. Kost je dan nog 2,5 miljoen ook. Flikkert dan Makaay er maar weer in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok manquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Prima post.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Jihawti het volgende:
Wat betreft de spitspositie is het beleid gewoon gekenmerkt door paniek en "nou dan deze maar"-aankopen. Een Fernandez, Te Vrede, Kazim of Kramer zijn op een andere manier niet te verklaren. Er wordt steeds te hoog ingezet. Dost, Zapata, Guidetti. En als dat dan weer eens spaak loopt dan hebben we in ieder geval de beoogde reservespits nog.
Ook het korte-termijndenken viert hoogtij. Kazim werd ineens vastgelegd om dat dan in ieder geval achter de hand te kunnen houden, Achahbar omdat iedereen blijkbaar ontgaan was dat ie ineens weg zou kunnen zijn na een prima reeks (oeps, hij kan toch wat hihihi!) om vervolgens net zo hard weer op het derde plan terecht te komen omdat Kramers transfer afketste.
En dan kan ik me alleen enorm irriteren als het vrijgekomen geld nu besteed gaat worden aan een Tapia. Als je een goede spits nodig hebt, focus daar dan vooral op en trek niet eerst van alles aan waarna er -verrassing!- geen geld meer is voor een goede spits. Zit je weer met zo'n geval van "dan deze maar ff" opgescheept.
First things first. En zelfs als dat dan niet lukt, geef dan eigen kweek de kans, alleen al omdat je dan hun waarde opkrikt. Minder dan wat er nu in de regel aangekocht wordt, de "dan deze maar"-aanopen kunnen die jongens het echt niet doen.
geen geldquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
jippiequote:Op woensdag 23 december 2015 00:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen geld![]()
![]()
tel effe bij elkaar op wat toornstra, kazim, kramer, vijovic, botteghin, heijden enzovoorts gekost hebben...allemaal overbodige spelers. Zijn met wat minder ervaring ook op varkenoord te krijgen als we bijna weer failliet zijn...
ikk vergat miskoop bilal nog effe ...zo een slordige 3 miljoen...quote:
jippiequote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ikk vergat miskoop bilal nog effe ...zo een slordige 3 miljoen...
Dat klopt, Pierre werd trouwens geen topscorer van Nederland, ondanks dat hij er veel maakte. Maar toch heeft Feyenoord sinds de jaren 90 nog wel een aantal aardige spitsen gehad, dus daar ligt het niet aan. Meer aan het feit dat er nooit een balans in het elftal is. Van 2000-2003 ging het nog, daarna was er altijd wel wat. Ene keer de verdediging die ondermaats was, (in het K2-tijdperk) dan weer de aanval (bijvoorbeeld in het eerste jaar van Been toen we het verdedigend uitstekend dichthielden) en dan weer gewoon in alle linies. (2006-2007, 2010-2011) Feyenoord is er, behalve 2013-2014 misschien, niet in geslaagd om een kwalitatief voldoende elftal over de gehele breedte neer te zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Hooijdonk werd wel degelijk topscorer van Nederland, in 2001/02 met 24 goals.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klopt, Pierre werd trouwens geen topscorer van Nederland, ondanks dat hij er veel maakte. Maar toch heeft Feyenoord sinds de jaren 90 nog wel een aantal aardige spitsen gehad, dus daar ligt het niet aan. Meer aan het feit dat er nooit een balans in het elftal is. Van 2000-2003 ging het nog, daarna was er altijd wel wat. Ene keer de verdediging die ondermaats was, (in het K2-tijdperk) dan weer de aanval (bijvoorbeeld in het eerste jaar van Been toen we het verdedigend uitstekend dichthielden) en dan weer gewoon in alle linies. (2006-2007, 2010-2011) Feyenoord is er, behalve 2013-2014 misschien, niet in geslaagd om een kwalitatief voldoende elftal over de gehele breedte neer te zetten.
Voor het geld van Tapia haal je geen spits die gegarandeerd 20 goals maakt. Feyenoord moet een vervanger voor Vilhena halen en Tapia is daar een goede kandidaat voor. Gio ziet eigen kweek regelmatig zo niet dagelijks trainen. Kennelijk is de stap naar de Eredivisie (nog) te groot. Tapia wordt in eerste instantie als back-up gehaald en zou die rol aan moeten kunnen. Of hij ooit een hoger niveau aankan zal moeten blijken, maar dat is een zorg voor later en heeft geen prioriteit. We moeten maar vertrouwen hebben in de deskundigheid van de technische staf en laten we eerlijk zijn, geen enkele speler die ze de afgelopen jaren hebben laten gaan heeft het bij een andere club wél waargemaakt. Dat geldt ook voor de jeugdige talenten waar we meer van verwacht hadden. Wat mij betreft is er dan ook geen enkele reden om het oordeel van de technische staf in twijfel te brengen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Jihawti het volgende:
kon het niet latenquote:
Echte Rotterdamse jongen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man
2,5 miljoen voor een schele slungel naast talentloos ook nog eens koppig en lui is, goede deal 14.gif
Niet dat ik direct weer de Ajax - Feyenoord discussie wil starten maar Overmars doet het toch veel slechter dan van Geel? Overmars heeft miljoenen te besteden maar haalt elke keer prut.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte Rotterdamse jongen.
Maar goed, wij weten al langer bij Ajax dat Martin van Geel niet zo sterk is in inkopen. Verkopen deed is wel als de beste. Pas maar op, dalijk krijg je een bejaarde Spanjaard in de spits.
Het was ook eigenlijk niet "tegen" Tapia bedoeld. Ook ik vind Tapia een prima speler met potentie. Het ging mij erom dat ze dingen in de omgekeerde volgorde lijken te doen. Ze zijn niet tevreden over Kazim (nu ook al achter Kuyt in de pikorde) en al helemaal niet over Achahbar. Dat betekent dat de spitspositie behoorlijk mager bezet is.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor het geld van Tapia haal je geen spits die gegarandeerd 20 goals maakt. Feyenoord moet een vervanger voor Vilhena halen en Tapia is daar een goede kandidaat voor. Gio ziet eigen kweek regelmatig zo niet dagelijks trainen. Kennelijk is de stap naar de Eredivisie (nog) te groot. Tapia wordt in eerste instantie als back-up gehaald en zou die rol aan moeten kunnen. Of hij ooit een hoger niveau aankan zal moeten blijken, maar dat is een zorg voor later en heeft geen prioriteit. We moeten maar vertrouwen hebben in de deskundigheid van de technische staf en laten we eerlijk zijn, geen enkele speler die ze de afgelopen jaren hebben laten gaan heeft het bij een andere club wél waargemaakt. Dat geldt ook voor de jeugdige talenten waar we meer van verwacht hadden. Wat mij betreft is er dan ook geen enkele reden om het oordeel van de technische staf in twijfel te brengen.
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:
k dat de voetbalmalloten het allemaal niet zo goed snappen hier....
Of een spits 20 doelpunten of meer scoort is niet alleen afhankelijk van de spits zelf...
Het is natuurlijk afhankelijk van wat er om hem heen gebeurd en hoe hij zelf technische en tactische mee kan in een elftal.
Want dat deed hij vorig seizoen bij Ajax ookquote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een onzin allemaal...
Ik denk dat de voetbalmalloten het allemaal niet zo goed snappen hier....
Of een spits 20 doelpunten of meer scoort is niet alleen afhankelijk van de spits zelf...
Het is natuurlijk afhankelijk van wat er om hem heen gebeurd en hoe hij zelf technische en tactische mee kan in een elftal.
Krijgt hij kansen om in scoringspositie te komen? Is hij technische goed in de kleine ruimte? Snelheid?
Pelle was voordat hij bij Feyenoord kwam eigenlijk nooit een topscorer geweest. Door het goede spel wat op hem gerricht was kon hij zoveel doelpunten maken.
ALs je spits bent bij Feyenoord komt je gemiddeld meer in een scoringspositie dan het grootste gedeelte van de eredivisie...
Kramer kan technische niets, is tactische een nutteloze speler. Dat hij er 9 heeft gemaakt heeft voornamelijk te maken door de hoeveelheid ballen die hij nog krijgt.
Kazim ziet het gewoon niet, je heb bovendien niets aan hem met buitenspelers.
Zircovic zou moeiteloos mee kunnen bij Feyenoord, en er meer dan 20 in kunnen schieten.
Dat is allemaal waar, je hebt goede punten. Maar dat je dan met Zivkovic aan komt is natuurlijk lachwekkend. Er is niet één 'spits' in de Eredivisie die procentueel zo veel één op één kansen mist als hij. Als je er een compilatie van maakt en de stem van Bob Saget er onder zet, dan kun je het zo op SBS6 uitzenden. Avondvullend programma.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een onzin allemaal...
Ik denk dat de voetbalmalloten het allemaal niet zo goed snappen hier....
Krijgt hij kansen om in scoringspositie te komen? Is hij technische goed in de kleine ruimte? Snelheid?
Je analyse van Kramer is correct. Geen speld tussen te krijgen.quote:Pelle was voordat hij bij Feyenoord kwam eigenlijk nooit een topscorer geweest. Door het goede spel wat op hem gerricht was kon hij zoveel doelpunten maken.
ALs je spits bent bij Feyenoord komt je gemiddeld meer in een scoringspositie dan het grootste gedeelte van de eredivisie...
Kramer kan technische niets, is tactische een nutteloze speler. Dat hij er 9 heeft gemaakt heeft voornamelijk te maken door de hoeveelheid ballen die hij nog krijgt.
Kazim ziet het gewoon niet, je heb bovendien niets aan hem met buitenspelers.
Zircovic zou moeiteloos mee kunnen bij Feyenoord, en er meer dan 20 in kunnen schieten.
Oh hebben we het over die spits die in de Kuip binnen 30 minuten 3x een 1-op-1 kans mistte? De laatste die ik dat zag doen was Slory.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want dat deed hij vorig seizoen bij Ajax ook1 goal uit 7 wedstrijden, nu 2 uit 15. Dat toppertje moeten we hebben
_!
Dit is denk ik de eerste keer dat ik het 100% met je eens ben hierquote:Op woensdag 23 december 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar, je hebt goede punten. Maar dat je dan met Zivkovic aan komt is natuurlijk lachwekkend. Er is niet één 'spits' in de Eredivisie die procentueel zo veel één op één kansen mist als hij. Als je er een compilatie van maakt en de stem van Bob Saget er onder zet, dan kun je het zo op SBS6 uitzenden. Avondvullend programma.
[..]
Je analyse van Kramer is correct. Geen speld tussen te krijgen.
Het samen niet eens zijn met klaasweetalles is dan ook niet echt een prestatie. Maar leuk dat je het een keer benadrukt dat ik soms ook wel eens iets zinnigs zeg in jouw ogen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is denk ik de eerste keer dat ik het 100% met je eens ben hier
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het samen niet eens zijn met klaasweetalles is dan ook niet echt een prestatie. Maar leuk dat je het een keer benadrukt dat ik soms ook wel eens iets zinnigs zeg in jouw ogen.
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.
Na 3 woorden stop ik met lezen van jouw posts. Daarom zie ik nog wel eens iets over het hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds.
Overigens zeggen we over Zivkovic exact hetzelfde, dus je hebt je eigen uitingen ook niet heel hoog zitten.
Zullen we afspreken dat jij hier pas weer terug komt als Richairo ´ivković er 20 inschiet bij ajax?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een clowns hier....
Ik kom er nog wel op terug als Ajax hem volgend seizoen terughaalt en hij er meer als 20 inschiet...
Hij is puur uitgeleend door ajax om speelminuten te maken.
In ieder geval er moet gewoon een spits gehaald worden door Feyenoord.
Het kan toch niet zo zijn dat er helemaal op deze aardbol niemand meer rondloopt die voor Feyenoord een bal in het doel kan schieten in de spits.
Van Geel moet gewoon in zuid Amerika gaan scouten en zeven miljoen neerliggen voor een of andere Chileen of zo, probleem opgelost.
Bedankt voor deze waardevolle toevoegingquote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een clowns hier....
Ik kom er nog wel op terug als Ajax hem volgend seizoen terughaalt en hij er meer als 20 inschiet...
Het kan toch niet zo zijn dat er helemaal op deze aardbol niemand meer rondloopt die voor Feyenoord een bal in het doel kan schieten in de spits.
Van Geel moet gewoon in zuid Amerika gaan scouten en zeven miljoen neerliggen voor een of andere Chileen of zo, probleem opgelost.
Terug moeten naar 2011 in een poging om iemand te trollen. Dat is wel echt exemplarisch voor de treurige toestand van je clubje. En dan nota bene ook nog een wedstrijd die eigenlijk helemaal geen enkele waarde heeft in een seizoen waarin PSV Feyenoord de grootste vernedering van de eeuw gaf. En Feyenoord uiteindelijk 10e werd.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Na 3 woorden stop ik met lezen van jouw posts. Daarom zie ik nog wel eens iets over het hoofd.
Om dit gesprek even een kwaliteitsinjectie te geven en ontopic te blijven:
Feyenoord
Had niks met jou te maken, maar gewoon aan een mooie wedstrijd van me club. Was een mooie dag.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Terug moeten naar 2011 in een poging om iemand te trollen. Dat is wel echt exemplarisch voor de treurige toestand van je clubje. En dan nota bene ook nog een wedstrijd die eigenlijk helemaal geen enkele waarde heeft in een seizoen waarin PSV Feyenoord de grootste vernedering van de eeuw gaf. En Feyenoord uiteindelijk 10e werd.
Nee, je hebt je puntje gemaakt hoor....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Had niks met jou te maken, maar gewoon aan een mooie wedstrijd van me club. Was een mooie dag.
een wedstrijd die eigenlijk helemaal geen enkele waarde heeft
Hou nou eens op met dat gebitch over en weer, jullie lijken wel een stel wijven...quote:Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Treurig als de eerste herinnering aan een mooie Feyenoord-dag je helemaal naar 2011 terugbrengt dan.
Hij begon hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gebitch over en weer, jullie lijken wel een stel wijven...
Het gaat om badderharing, die zit de hele dag op een forum omdat hij het lichaam heeft van een oud wijf. Dus ergens klopt het wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gebitch over en weer, jullie lijken wel een stel wijven...
PSV verloor 3 punten die dag en liep de titel mis op 4 punten. Al hadden ze gewonnen, dan waren ze nog geen kampioen geworden. Het verval was allang ingezet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef satecl het volgende:
een wedstrijd die eigenlijk helemaal geen enkele waarde heeft
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Dat ik dit ooit nog tegen volwassenen moet zeggen:
Het maakt niet uit wie er begon, gewoon kappen.
En waarom zit jij hier zo vaak? Wat is jouw excuus? Je hebt 1100 posts meer dan ik dit jaar hoor, moet wel iets heel ergs met je zijn dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat om badderharing, die zit de hele dag op een forum omdat hij het lichaam heeft van een oud wijf. Dus ergens klopt het wel.
Ik kon er ook om glimlachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik vond het ouderlijke grapje van Don leuk.
Die is inderdaad ook behoorlijk matig.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet dat ik direct weer de Ajax - Feyenoord discussie wil starten maar Overmars doet het toch veel slechter dan van Geel? Overmars heeft miljoenen te besteden maar haalt elke keer prut.
Ik ben blij dat Gio in elk geval niet te lang blijft vasthouden aan falende spelers. Dat is een kwaaltje waar Frank de Boer wel last van heeft. Als je dat dan combineert met het aankoopbeleid van Overmars, heb je een dodelijke combi.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook behoorlijk matig.
Ik zal het doorgeven aan Martin.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een clowns hier....
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef satecl het volgende:
Het is winterstop, het is weer tijd voor een jaarlijkse quiz. Wie ken jij nog?Ik weet er veel te weinig, maar niemand anders reageert op je quiz, dus ik begin wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 is Sherif Ekramy.
Verder veel bekende gezichten waarbij ik niet op de naam kom.
Het is winterstop, het is weer tijd voor een jaarlijkse quiz. Wie ken jij nog?9 is die Egyptenaar waarvan ik de naam nooit heb geweten, en nummertje 10 is John Goossens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 miljoen. Goh.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een clowns hier....
Het is winterstop, het is weer tijd voor een jaarlijkse quiz. Wie ken jij nog?3 is Mtiliga, 5 Allotey, 7 Zwijnenberg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Verder Huysegems, Mtiliga en is de eerste Pinas? Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar alle Excelsior-spelers lijken zo op elkaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
9 is die Egyptenaar waarvan ik de naam nooit heb geweten, en nummertje 10 is John Goossens.
Komt door die zwarte shirtjes, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verder Huysegems, Mtiliga en is de eerste Pinas? Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar alle Excelsior-spelers lijken zo op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Juist.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Nieveld is 2, weet z'n voornaam niet meer.
Juist.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Nieveld is 2, weet z'n voornaam niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu pas dat nummer 1 alleen in de jeugd heeft gespeeld bij Feyenoord. Geboren Rotterdammer. Was volgens mij altijd een groot talent.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Huysegems wellichtquote:Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Morendo het volgende:
Die tweede komt me toch wel bekend voor. En die ex-Lierse speler moet nog.
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist.
Dit was mijn tip over Nieveld:Nummer 6 moet ook nog, pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu pas dat nummer 1 alleen in de jeugd heeft gespeeld bij Feyenoord. Geboren Rotterdammer. Was volgens mij altijd een groot talent.Die Lebenslust bringt dich um.
Je hebt gelijk:quote:
Het is winterstop, het is weer tijd voor een jaarlijkse quiz. Wie ken jij nog?als ik ze niet ken dan waren ze te slecht voor woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:
Volgens mij weet jij nog niet eens wie Ruud Heus isquote:Op woensdag 23 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik ze niet ken dan waren ze te slecht voor woorden
Proef op de som:quote:Op woensdag 23 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik ze niet ken dan waren ze te slecht voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
1. Freiburg-uit, UEFA Cupquote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Om satecl even de tijd te geven de foto's te zoeken, even een kleine quiz tussendoor.
Je ziet de einduitslag en de doelpuntenmakers van Feyenoord, om welke wedstrijd gaat het?
1. Uitslag 2 – 2
Doelpunten Fey
57. Van Hooijdonk
86. Leonardo
2. Uitslag 0 – 1
Doelpunt Fey
54. Fräser
3. Uitslag 3 – 4
Doelpunten Fey
25. Van Persie
40. Buffel
76. Kalou
83. Van Hooijdonk
4. Uitslag 0 – 2
Doelpunten Fey
47. Kiprich
90. Blinker
5. Uitslag 1 – 2
Doelpunten Fey
78. Tomasson
84. Tomasson
1. Freiburgquote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Om satecl even de tijd te geven de foto's te zoeken, even een kleine quiz tussendoor.
Je ziet de einduitslag en de doelpuntenmakers van Feyenoord, om welke wedstrijd gaat het?
1. Uitslag 2 – 2
Doelpunten Fey
57. Van Hooijdonk
86. Leonardo
2. Uitslag 0 – 1
Doelpunt Fey
54. Fräser
3. Uitslag 3 – 4
Doelpunten Fey
25. Van Persie
40. Buffel
76. Kalou
83. Van Hooijdonk
4. Uitslag 0 – 2
Doelpunten Fey
47. Kiprich
90. Blinker
5. Uitslag 1 – 2
Doelpunten Fey
78. Tomasson
84. Tomasson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Leuk dat ik van zo'n quiz mijn eigen geheugen even corrigeer.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
3. Uitslag 3 – 4
Doelpunten Fey
25. Van Persie
40. Buffel
76. Kalou
83. Van Hooijdonk
2x rood was in de wedstrijd die ik noemde. Ik kan me nog herinneren dat er vanuit het uitvak op het deuntje van Go West werd gezongen: Bossen, het is je niet gelukt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuk dat ik van zo'n quiz mijn eigen geheugen even corrigeer.
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/990307gf.htm
Ik was ervan overtuigd dat Feyenoord deze wedstrijd 2 rode kaarten kreeg. Maar we hebben dus 2 keer spectaculair met 3-4 van De Graafschap gewonnen.
een back van Feyenoord die op het laatst geen bal meer raakte.....quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Morgen een jeugdspelers ronde.
[..]
Volgens mij weet jij nog niet eens wie Ruud Heus is
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Proef op de som:ken ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
De Graafschap uit 2003, we winnen eigenlijk altijd daar, maar heel vaak zeer moeizaam. Die wedstrijd was geweldig omdat er met 9 man een 3-2 achterstand werd omgebogen. Mooie boogbal van Kalou en een penalty van Pierre in de slotfase. Bossen floot weer eens ouderwets tegen ons, wat een lul was dat toch altijd. (Remember de bekerfinale van 2003)quote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
3. Uitslag 3 – 4
Doelpunten Fey
25. Van Persie
40. Buffel
76. Kalou
83. Van Hooijdonk
2 doelpunten van john van loenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand weet de 4e?
Zal een tip geven: In die periode werd er vaak met de term 'kampioen van de armoede' gestrooid.
Ik zat in eerste instantie te denken aan MVV-uit toen we kampioen werden in 1993, maar volgens mij opende Kiprich niet de score toen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand weet de 4e?
Zal een tip geven: In die periode werd er vaak met de term 'kampioen van de armoede' gestrooid.
Is em wel. Kiprich scoorde met een prachtige slalom.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie te denken aan MVV-uit toen we kampioen werden in 1993, maar volgens mij opende Kiprich niet de score toen.
Toch wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie te denken aan MVV-uit toen we kampioen werden in 1993, maar volgens mij opende Kiprich niet de score toen.
Niet zo heel gek, want volgens mij verloren we met 0-5 thuis in de beker van Ajax, 5-2 uit in de competitie en thuis ook iets van 0-3. Zo heel geweldig was het allemaal dus niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DonRaja het volgende:
Maar niemand weet de 4e?
Ah, ik was er van overtuigd dat daar Blinker 0-1 en Kiprich 0-2 maaktequote:
Was ook omdat PSV ineens instortte op het laatst. Voor de wedstrijd van PSV tegen Vitesse noemde De Wolf PSV kampioen van de armoede, na die wedstrijd vond hij het onterecht dat Feyenoord kampioen van de armoede werd genoemd...quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, want volgens mij verloren we met 0-5 thuis in de beker van Ajax, 5-2 uit in de competitie en thuis ook iets van 0-3. Zo heel geweldig was het allemaal dus niet.
Haha klopt ja. Wat dat betreft was het elftal in de periode 1998-2003 een stuk sterker dan in de periode 1991-1995, hoewel dat laatste elftal meer karakterspelers had. Maar 92-93 was nou niet bepaald een goed eredivisie-seizoen, beetje vergelijkbaar met de seizoenen 2012-2014.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was ook omdat PSV ineens instortte op het laatst. Voor de wedstrijd van PSV tegen Vitesse noemde De Wolf PSV kampioen van de armoede, na die wedstrijd vond hij het onterecht dat Feyenoord kampioen van de armoede werd genoemd...
Bossen, Bossen, een hele nare man, een hele nare man!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Graafschap uit 2003, we winnen eigenlijk altijd daar, maar heel vaak zeer moeizaam. Die wedstrijd was geweldig omdat er met 9 man een 3-2 achterstand werd omgebogen. Mooie boogbal van Kalou en een penalty van Pierre in de slotfase. Bossen floot weer eens ouderwets tegen ons, wat een lul was dat toch altijd. (Remember de bekerfinale van 2003)
Was dat z'n bijnaam? Hij heet Norichio volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:01 schreef Oldground het volgende:
Voel me weer erg jong nu.
Wel leuk idee. Kende van die foto-quiz alleen Mtiliga en 'Norincho' Nieveld geloof ik.
Goossens kon ik niet opkomen.
Ja, dat was voor de intimi.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat z'n bijnaam? Hij heet Norichio volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |