Het is een emotionele jongen die van geheimen houd.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar om daar nou emotioneel en geheimzinnig over te doen....
Kazim lijkt mij te dom om te schijten.quote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een emotionele jongen die van geheimen houd.
Als voetballer is 't niets/niet veel, maar Kazim lijkt me echt een wereldgozer met prachtige eigenaardigheden.
Dat ook wel ja, maar dan nog. Ook domme mensen kunnen tof zijnquote:Op maandag 21 december 2015 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kazim lijkt mij te dom om te schijten.
Ik vrees dat je na twee pilsjes helemaal gestoord wordt van zijn moralistische gezever over respect. Stel je voor dat drank zijn natuurlijke aanleg tot slap zeveren nog versterkt....quote:Op maandag 21 december 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Kazim lijkt me ook wel een geschikte vent om een paar pilsen mee te pakken
We horen überhaupt niet veel over spelers van Celta de Vigo. Hoe dat komt, weet ik niet precies.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Henrys het volgende:
Guidetti hoor je ook niks meer over, zonde hoe die zenuwziekte hem heeft gesloopt.
Voorlopig vult meneer zijn zakken sneller dan bij Feyenoord, dus ik denk niet dat ie erg getreurd is om dat gegeven.quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Kwiedettie mag momenteel elke wedstrijd +/- 10 minuutjes invallen. Geen idee hoe hij het in die 10 minuutjes doet. Had maar wat minder veeleisend geweest, dan had hij nu lekker wekelijks in een vol stadion gespeeld en zaten wij niet met Kramer opgescheept (al is het ook maar kijken met Guidetti natuurlijk).
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).quote:Op maandag 21 december 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Kazim lijkt me ook wel een geschikte vent om een paar pilsen mee te pakken
"Bedankt hans."quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).
Daar was Kazim niet echt van gediendMoslim hé. Dus dat bieren kan je vergeten.
Was een leuke trip, vooral op het treinstation, was geen gezellig sfeertje daar.
Van die wanstaltige mierzoete turkse koffie danquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij GAE uit, de zaterdagavondpot die we 4-0 wonnen (na de verloren bekerpot). Grote groep op losse kaarten. Eentje duwde toen bier in de muil van Kazim terwijl men langs de lijn allemaal foto's met hem stond te maken (let wel, tussen de GAE supporters die bij de 2-0 al grimmig stonden te knokken in en rondom het stadion).
Was een leuke trip, vooral op het treinstation, was geen gezellig sfeertje daar.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Guidetti in redelijke vorm is sowieso al beter dan Kazim en Kramer. Zou toch mooi zijn als hij ooit weer eens in vorm komt..quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Kwiedettie mag momenteel elke wedstrijd +/- 10 minuutjes invallen. Geen idee hoe hij het in die 10 minuutjes doet. Had maar wat minder veeleisend geweest, dan had hij nu lekker wekelijks in een vol stadion gespeeld en zaten wij niet met Kramer opgescheept (al is het ook maar kijken met Guidetti natuurlijk).
Ach, die Turken in het Westen drinken vrijwel allemaal alcohol. Beetje voor de buhne doen alsof ze vroom zijn, maar onder de toonbank in het Turks theehuis liggen de biertjes gewoon koud hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, die Turken in het Westen drinken vrijwel allemaal alcohol. Beetje voor de buhne doen alsof ze vroom zijn, maar onder de toonbank in het Turks theehuis liggen de biertjes gewoon koud hoor.
1 goal, tegen Barca.quote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef H.FR het volgende:
Eens met deze man.quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
KWIEDETTie is een zwaar overhyped speler door Feyenoord supporters...
Hij heeft het na Feyenoord nergens meer iets waargemaakt,,
Gewoon een spits die 1 goed seizoen had met veel geluk
Bedankt Hans.quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
KWIEDETTie is een zwaar overhyped speler door Feyenoord supporters...
Hij heeft het na Feyenoord nergens meer iets waargemaakt,,
Gewoon een spits die 1 goed seizoen had met veel geluk
Een Turk moet je ook geen bier geven, maar raki.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Karim El Ahmadi blijft in de 25-jarige Vejinovic geloven en noemt hem in een interview met ELF Voetbal Magazine een ‘onzichtbare speler’: “Marko is voor ons wat Sergio Busquets voor Barcelona is. Hoe onopvallender hij speelt, des te beter. Hij bewaart de rust in de ploeg en straalt dat ook uit.”
“Het lukt hem steeds beter om op het juiste moment druk te zetten. Marko laat daardoor andere jongens beter voetballen. Hij oogt misschien wat lichtzinnig. Maar dat hoort bij zijn manier van spelen. Als het nodig is, bikkelt hij echt wel hoor. Ik vind dat hij daarin iedere wedstrijd beter wordt. Ik zie hem groeien”, besluit El Ahmadi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |