SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ja in Groningen toch?quote:Op maandag 21 december 2015 14:33 schreef asco het volgende:
Was er ooit een echte witte SR? Ja toch?
Jup in Groningen zoals ik al zei:quote:Op maandag 21 december 2015 14:33 schreef asco het volgende:
Was er ooit een echte witte SR? Ja toch?
Niet haten op Mex!quote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een matige user, dus je zult je daar wel veilig bij voelen.
quote:
Ja, dat is toch ff andere koek.quote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup in Groningen zoals ik al zei:
[ afbeelding ]
Lief doen tegen Mexquote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een matige user, dus je zult je daar wel veilig bij voelen.
Dat was echt koud manquote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup in Groningen zoals ik al zei:
[ afbeelding ]
Houd je mondquote:Op maandag 21 december 2015 14:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je TT is ook vrij fantasieloos.
Domien heeft er tenminste plezier inquote:Op maandag 21 december 2015 14:44 schreef De-Hamster het volgende:
Die Domien vindt deze aandacht echt geweldig volgens mij.
Zeker! Meest spontane DJ dit jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 14:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Domien heeft er tenminste plezier in
Ja vind wel dat je dat ook uitdraagt naar je publiek, zowel op het plein als jij en ik voor de tvquote:Op maandag 21 december 2015 14:46 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Zeker! Meest spontane DJ dit jaar.
Uiteraard.quote:
Dat zei ze omdat het shirt ook door oud-K3 gesigneerd was.quote:Op maandag 21 december 2015 14:47 schreef noodgang het volgende:
Ons album, gesigneerd door onszelf, joh
Ja precies, zo'n Gerard Ekdom was hier altijd voor geknipt.quote:Op maandag 21 december 2015 14:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja vind wel dat je dat ook uitdraagt naar je publiek, zowel op het plein als jij en ik voor de tv![]()
Paul blijft een beetje stug en Giel is Giel met zijn soms goede momenten.
Zoenen met je juf allesquote:Op maandag 21 december 2015 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De brandweerman die een poesje redt
Nee.quote:
En de papa's.quote:Op maandag 21 december 2015 14:51 schreef houdjemond het volgende:
Leuk voor de kindjes zullen we maar zeggen.
Pino ook.quote:
Vervelende DJquote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wel echt supertof dat na Eva morgenmiddag Frank Hoitjes in het huis komt.
Dat schaap.quote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wel echt supertof dat na Eva morgenmiddag Frank Hoitjes in het huis komt.
hoe weet je dat?quote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Ligt het aan mij, of gaat het niet zo hard meer met de tussenstand?
Rond kwart over 8 toch pas ?quote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Wachtijd voor de brievenbus is 3,5 uurquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Mannen met nagellakquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh [ afbeelding ] is een baas en lekker gek
http://seriousrequest.3fm(...)tand-2-2402675--euroquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Mijn persoonlijke smulmomentje hoor deze S.R omdat ik een hekel aan die trut heb...quote:Op maandag 21 december 2015 15:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wachtijd voor de brievenbus is 3,5 uur
Tijdens Serious Request is het feest in Heerlen, daar kan een raadslid uit Heerlen sinds zondagnacht over meepraten.
"Mijn vriendin is gisteren in een druivenstruik blijven hangen." Waarop Paul Rabbering antwoordt: "Nee, jij klinkt alsof je in een druivenstruik bent blijven hangen, Cynthia."
Raadslid
"Ik ben raadslid in Heerlen. Ik ben raadslid in Heerlen", herhaalt Cynthia als de 3FM-dj haar vervolgens naar haar werk vraagt. Cynthia de Jong, raadslid van de PvdA, verscheen zondagnacht een tikkeltje aanschoten voor de microfoon bij het Glazen Huis.
Undercover
De politica vindt dat ze eigenlijk niet met een biertje op straat kan verschijnen, al zegt ze 'undercover' te zijn. Undercover of niet, Cynthia kwam niet met lege handen naar het Pancratiusplein. In haar ene hand een biertje en in haar andere hand een donatie van honderd euro voor Serious Request.
Tja sommige mensen weten het altijd weer te verpesten
quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ze stond eind 2013 opeens op de derde plaats van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen terwijl niemand binnen de partij ooit van haar had gehoord. Bleek een vriendin van de wethouder (zelfde waardeloze wethouder die verantwoordelijk is voor S.R. in Heerlen) te zijn die even snel lid was gemaakt voor de verkiezingen. Nooit een vinger uitgestoken, zit er alleen maar raadswedde op te strijken. En dan stomdronken "ik ben raadslid" staan schreeuwen op nationale televisieVreemd dat de Pvda twee keer gehalveerd is bij gemeenteraadsverkiezingen in Heerlen, met dat soort mensen?
Het plein staat vol, het hele centrum staat vol, overal kraampjes en events. Dat heb ik in leiden en groningen niet gezien daar was het vooral te doen om het plein.quote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)tand-3-3218294--euro
Tussenstand #3 was 3,2 miljoen kijken of ze eroverheen gaan met dit snoozefest
quote:
Welke?quote:Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb een muts gekocht a raison ¤15 + ¤5,95 verzendkosten
nu ben ik tof
3,6 als ze een beetje meewerkenquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)tand-3-3218294--euro
Tussenstand #3 was 3,2 miljoen kijken of ze eroverheen gaan met dit snoozefest
Tof. Ik wil eigenlijk die grijze dames-muts hebben maar ik heb geen geldquote:
je hebt toch al een mutsquote:Op maandag 21 december 2015 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof. Ik wil eigenlijk die dames-muts hebben maar ik heb geen geld
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 21 december 2015 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof. Ik wil eigenlijk die grijze dames-muts hebben maar ik heb geen geld
Van wie?quote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige users.
Ja, maar daar krijg ik geen warme oren vanquote:
Hopelijk binnenkort niet meerquote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Blut zijn boks.
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staatquote:
Klopt van peutz paar jaar geleden opgeknapt.quote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glaspaleis
Zo'n materie vind ik reuze-interessant!quote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glaspaleis
Het gaat prima.quote:
Wel hoor. Mods waren het blijkbaar gewoon eens met de TRquote:
wir haben es nicht gewusstquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt dezer dagen: bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Maar goed, kennelijk kan dat wel gewoon in een café hangen, maar mag dat hier niet gepost worden
iets met context en dergelijke.quote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt, bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakkenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Maar goed, kennelijk kan dat wel gewoon in een café hangen, maar mag dat hier niet gepost worden
Eensch. Snap het ook echt nietquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt dezer dagen: bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Kun jij dat nummer beschrijven?quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Ik wilde net een nummer aanvragen maar ze hebben het niet![]()
Kan je toch gewoon invoeren onderaan?quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Heb in het verleden echt veel pogingen gedaan hadden ze allemaal niet. Dus ook niet gedoneerd. Tis hoe het is.quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Pokemon themesongquote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.quote:
Liefdequote:Op maandag 21 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.
Chantal janzen heeft ooit een nummer van rowwen heze gecoverd op een prachtige manier.
Liefdequote:Op maandag 21 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.
Chantal janzen heeft ooit een nummer van rowwen heze gecoverd op een prachtige manier.
quote:Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef Merode32 het volgende:
Janse bagge bend heeft een cover gemaaktvan lola, maar van wie is het orginieel?
The Kinksquote:Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef Merode32 het volgende:
Janse bagge bend heeft een cover gemaaktvan lola, maar van wie is het orginieel?
Dat nummer is een gigantische earworm. Ga je veel mensen helemaal gek mee maken de rest van de dagquote:
Misschien keihard opzetten tijdens de domien clubtour vanavond.quote:Op maandag 21 december 2015 15:48 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat nummer is een gigantische earworm. Ga je veel mensen helemaal gek mee maken de rest van de dag
AIVD gepolst.quote:Op maandag 21 december 2015 15:49 schreef Xummon het volgende:
Ik bied alvast excuses aan voor als het beeld wegvalt
Ja.quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die een zwak heeft voor Frankje?
Wij allen wel hoor, alleen jaloers op zijn mannelijkheidquote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die een zwak heeft voor Frankje?
Joezieeeequote:Op maandag 21 december 2015 15:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij allen wel hoor, alleen jaloers op zijn mannelijkheid
Het is geluktquote:Op maandag 21 december 2015 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al een tijdje, probeerde al je aandacht te trekken
quote:Op maandag 21 december 2015 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is geluktlekkere setting zo zonder die Edelweiss he?
Eenschquote:Op maandag 21 december 2015 15:57 schreef DeLuna het volgende:
Te veel Typhoon voor een maand.
Jaar.
Altijd.
Omdat typhoon dit gejank heeft geschreven voor SR15..quote:Op maandag 21 december 2015 15:57 schreef asco het volgende:
Waarom horen we dit kattengejank zo vaak?
themalied hoort bij zn minstenquote:Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Typhoon![]()
Het themalied is wel wat jammer.
quote:
Geweldige mama appelsapfquote:Op maandag 21 december 2015 16:19 schreef GSMboy het volgende:
Ik verstond vroeger altijd Praaaaaaaii sikkel, praaaaaaaaai sikkel
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeksquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Ligt het aan mij of is deze editie erg saai
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Een echte springplaat? Nee nog niet gehoord
Toch jammer aangezien ik in Heerlen woon en dus gemakkelijk langs kan gaan
Klopt...quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten - klopt
Geen slaapgasten - klopt
Waar is veiling tv- klopt.. is weg
Een echte springplaat? - klopt
Ik weet t niet, nooit naar gekeken.. Er zijn wel maar anti's denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Slaapgasten, Veiling TV en Sapjesalarm is afgeschaft. Giel en de djs (lees: Giel) wilde dat het soberder werd.quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Dat is gewoon bijna een volle bingo kaart in één post.quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeks
Ik ben vaker daar dus heb het topic niet gelezen natuurlijk. Maar het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeks
Dan gewoon weer Zombie Nation. Verder geen nieuws.quote:Op maandag 21 december 2015 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een springplaat is er nu ook niet echt in de top 40, de DJs gaven ook al aan dat zij geen potentiële springplaat hebben.
Terwijl dat juist de dingen waren die het leuk maken, toch?quote:Op maandag 21 december 2015 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Slaapgasten, Veiling TV en Sapjesalarm is afgeschaft. Giel en de djs (lees: Giel) wilde dat het soberder werd.
Een springplaat is er nu ook niet echt in de top 40, de DJs gaven ook al aan dat zij geen potentiële springplaat hebben.
Belachelijk ja, het moet veel somberderquote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
Overigens die geforceerde carnavalsmuziek
Op het plein merk je dat de Limburgers daar geen behoefte aan hebben
Het viel mij zaterdag op hoeveel niet-Limburgers hierop af komen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
Overigens die geforceerde carnavalsmuziek
Op het plein merk je dat de Limburgers daar geen behoefte aan hebben
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."quote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Terwijl dat juist de dingen waren die het leuk maken, toch?
Snap ook niet wat er mis is met een sapjesalarm ofzo.
Ik kom meestal pas in de avond. Dan is er veel meer ruimte op het plein en dan zijn er vooral nog mensen uit de omgevingquote:Op maandag 21 december 2015 16:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het viel mij zaterdag op hoeveel niet-Limburgers hierop af komen.
[..]
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."
Ga dan gewoon in een betonnen huis in je studio een week lang niks eten ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 16:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."
Ik weet niet of meer interesse gelijk staat aan meer opbrengst. Mensen die acties willen doen, doen dat toch wel volgensmij en mensen die toch niet doneren en wel kijken doen dat toch niet (zoals ik dit jaar).quote:Op maandag 21 december 2015 16:30 schreef AF_ het volgende:
Maar leuk is toch meer interesse dus meer opbrengst?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik hoopte nog dat ze hierop terug zouden komen, maar helaas.quote:Op maandag 21 december 2015 16:30 schreef AF_ het volgende:
Maar leuk is toch meer interesse dus meer opbrengst?
Ik was ook in de avond. Maar vond dat er behoorlijk veel mensen van boven de rivieren er waren.quote:Op maandag 21 december 2015 16:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kom meestal pas in de avond. Dan is er veel meer ruimte op het plein en dan zijn er vooral nog mensen uit de omgeving
Wie heb je in je UI gegifferd?quote:Op maandag 21 december 2015 16:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of meer interesse gelijk staat aan meer opbrengst. Mensen die acties willen doen, doen dat toch wel volgensmij en mensen die toch niet doneren en wel kijken doen dat toch niet (zoals ik dit jaar).
kan m helemaal meezingenquote:Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef GSMboy het volgende:
Echt, ik versta nog steeds niet wat ze allemaal aan het zingen zijn....
Wat heb je op Mexi?quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef RipCity het volgende:
Nu lijkt er tenminste nog wat sfeer daar... Jammer dat die er uit is zodra die Paul gaat praten maargoed.. Lijkt meteen radio 4 zodra die z'n muil opendoet.
Knop tv.quote:Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef RipCity het volgende:
Nu lijkt er tenminste nog wat sfeer daar... Jammer dat die er uit is zodra die Paul gaat praten maargoed.. Lijkt meteen radio 4 zodra die z'n muil opendoet.
Is toch zielig.. Meteen kijkcijfers van 41 naar 40 kijkersquote:
Het boeit helemaal niemand dat jij dan niet meer kijkt.quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch zielig.. Meteen kijkcijfers van 41 naar 40 kijkers
Denk dat ze wel een draaiboek hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef De-Hamster het volgende:
Mag zo'n Dumoulin nou zo lang blijven als die wil? Want ik heb zo'n idee dat die DJs zoiets hebben van, thanks voor je item, nu weer weg.
Ja idd, denk dat er van te voren wel bepaald wordt hoe lang iedereen blijft.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een draaiboek hebben.
Is toch schattigquote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Welk nummer was het? Was even etenquote:
Paul fanboy gespot!quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het boeit helemaal niemand dat jij dan niet meer kijkt.
Beter te verstaan dan sommige locals uit Leeuwarden en Enschede.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Rampeneren van Ali B Yes R en de partieskwat.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
Rampeneren.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
Overdag is die gewoon slaaf van de muziek programmeurs die precise bepalen welke nummers hij elk uur moet draaien.quote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Merode32 het volgende:
Die paul was toch vroeger van het hakkuhhh
Ik kan me herrineren dat hin een keer heeft staan hakkuh met ilse middenindenacht
Yes, hij gaat deze week ook een hakkuh-kwartiertje doenquote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Merode32 het volgende:
Die paul was toch vroeger van het hakkuhhh
Ik kan me herrineren dat hin een keer heeft staan hakkuh met ilse middenindenacht
Maar zonder ilsequote:Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, hij gaat deze week ook een hakkuh-kwartiertje doen
Het laatste wat ik zag dat ze dure laarzen had geruild.quote:
Gelukkig genoeg dataquote:Op maandag 21 december 2015 16:58 schreef Merode32 het volgende:
Het gratis wifi-netwerk van Heerlen werkt door de drukte rondom het Glazen Huis niet of nauwelijks.
Dat meldt mobilecowboys.nl (link is external).
Een testpannel van de website heeft de afgelopen dagen op diverse tijdstippen het wifi-netwerk en het teloonbereik van de grote providers getest. Daaruit bleek dat de wifi-hotspot nagenoeg onbereikbaar is. Wanneer het dan wel eindelijk lukte om verbinding te maken, was het versturen of ontvangen van een WhatsApp-bericht bijna onmogelijk.
Goed werk
De grote providers hebben volgens de website goed werk geleverd. KPN, T-Mobile en Vodafone hadden voorafgaand aan het evenement de capaciteit vergroot voor de binnenstand van Heerlen. KPN scoorde het beste. Vodafone was de minste van de drie.
jammer dat ze niet ken drummenquote:
Ik heb ze slechter gehoord. Zonder haar hadden we toch echt geen White stripes gehadquote:Op maandag 21 december 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer dat ze niet ken drummen
Ik dacht als drum-noob altijd dat dat gewoon nonchalance was, maar ze kan dus echt niet drummen?quote:Op maandag 21 december 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer dat ze niet ken drummen
neuh, ze kan echt niet veel meer dan datquote:Op maandag 21 december 2015 17:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik dacht als drum-noob altijd dat dat gewoon nonchalance was, maar ze kan dus echt niet drummen?
Ze voeren bij 538 exact hetzelfde kunstje op, maar dan voor meer geld.quote:Op maandag 21 december 2015 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Coen und Sander Fest terug in HMHje verwacht het niet hè
Coen heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dat zijn salaris flink werd opgeschroefd.quote:Op maandag 21 december 2015 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze voeren bij 538 exact hetzelfde kunstje op, maar dan voor meer geld.
Met hun bullshitverhaaltje toen bekend werd dat ze weggingen.
Was te verwachten.quote:Op maandag 21 december 2015 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze voeren bij 538 exact hetzelfde kunstje op, maar dan voor meer geld.
Met hun bullshitverhaaltje toen bekend werd dat ze weggingen.
24 keer. Niet 24 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |