Welke?quote:Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb een muts gekocht a raison ¤15 + ¤5,95 verzendkosten
nu ben ik tof
3,6 als ze een beetje meewerkenquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)tand-3-3218294--euro
Tussenstand #3 was 3,2 miljoen kijken of ze eroverheen gaan met dit snoozefest
Tof. Ik wil eigenlijk die grijze dames-muts hebben maar ik heb geen geldquote:
je hebt toch al een mutsquote:Op maandag 21 december 2015 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof. Ik wil eigenlijk die dames-muts hebben maar ik heb geen geld
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 21 december 2015 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof. Ik wil eigenlijk die grijze dames-muts hebben maar ik heb geen geld
Van wie?quote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige users.
Ja, maar daar krijg ik geen warme oren vanquote:
Hopelijk binnenkort niet meerquote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Blut zijn boks.
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staatquote:
Klopt van peutz paar jaar geleden opgeknapt.quote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glaspaleis
Zo'n materie vind ik reuze-interessant!quote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het grappige is dat dat 'moderne' gebouw naast het Glazen Huis er gewoon al sinds 1933 staat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glaspaleis
Het gaat prima.quote:
Wel hoor. Mods waren het blijkbaar gewoon eens met de TRquote:
wir haben es nicht gewusstquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt dezer dagen: bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Maar goed, kennelijk kan dat wel gewoon in een café hangen, maar mag dat hier niet gepost worden
iets met context en dergelijke.quote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt, bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakkenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Maar goed, kennelijk kan dat wel gewoon in een café hangen, maar mag dat hier niet gepost worden
Eensch. Snap het ook echt nietquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een gevoeligheid
Wie nog in Heerlen komt dezer dagen: bij Café Pelt tegenover het Glazen Huis hangen tientallen zwart-wit foto's van Heerlen vroeger. Was een mooie stad (een soort mini-Maastricht) tot er flink werd afgebroken voor nieuwbouw, zoals dat ooit ging. Daar hangen ook foto's van Heerlen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik vind het persoonlijk altijd bijzonder om het Glaspaleis te zien op die foto's (behangen met hakenkruis-banners), omdat het zo'n modern gebouw lijkt voor de 1940's.
Kun jij dat nummer beschrijven?quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Ik wilde net een nummer aanvragen maar ze hebben het niet![]()
Kan je toch gewoon invoeren onderaan?quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Heb in het verleden echt veel pogingen gedaan hadden ze allemaal niet. Dus ook niet gedoneerd. Tis hoe het is.quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Pokemon themesongquote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef Merode32 het volgende:
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.quote:
Liefdequote:Op maandag 21 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.
Chantal janzen heeft ooit een nummer van rowwen heze gecoverd op een prachtige manier.
Liefdequote:Op maandag 21 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet de artiest en titel hoor, de 3fm database tr beperkt.
Chantal janzen heeft ooit een nummer van rowwen heze gecoverd op een prachtige manier.
quote:Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef Merode32 het volgende:
Janse bagge bend heeft een cover gemaaktvan lola, maar van wie is het orginieel?
The Kinksquote:Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef Merode32 het volgende:
Janse bagge bend heeft een cover gemaaktvan lola, maar van wie is het orginieel?
Dat nummer is een gigantische earworm. Ga je veel mensen helemaal gek mee maken de rest van de dagquote:
Misschien keihard opzetten tijdens de domien clubtour vanavond.quote:Op maandag 21 december 2015 15:48 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat nummer is een gigantische earworm. Ga je veel mensen helemaal gek mee maken de rest van de dag
AIVD gepolst.quote:Op maandag 21 december 2015 15:49 schreef Xummon het volgende:
Ik bied alvast excuses aan voor als het beeld wegvalt
Ja.quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die een zwak heeft voor Frankje?
Wij allen wel hoor, alleen jaloers op zijn mannelijkheidquote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die een zwak heeft voor Frankje?
Joezieeeequote:Op maandag 21 december 2015 15:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij allen wel hoor, alleen jaloers op zijn mannelijkheid
Het is geluktquote:Op maandag 21 december 2015 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al een tijdje, probeerde al je aandacht te trekken
quote:Op maandag 21 december 2015 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is geluktlekkere setting zo zonder die Edelweiss he?
Eenschquote:Op maandag 21 december 2015 15:57 schreef DeLuna het volgende:
Te veel Typhoon voor een maand.
Jaar.
Altijd.
Omdat typhoon dit gejank heeft geschreven voor SR15..quote:Op maandag 21 december 2015 15:57 schreef asco het volgende:
Waarom horen we dit kattengejank zo vaak?
themalied hoort bij zn minstenquote:Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Typhoon![]()
Het themalied is wel wat jammer.
quote:
Geweldige mama appelsapfquote:Op maandag 21 december 2015 16:19 schreef GSMboy het volgende:
Ik verstond vroeger altijd Praaaaaaaii sikkel, praaaaaaaaai sikkel
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeksquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Ligt het aan mij of is deze editie erg saai
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Een echte springplaat? Nee nog niet gehoord
Toch jammer aangezien ik in Heerlen woon en dus gemakkelijk langs kan gaan
Klopt...quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten - klopt
Geen slaapgasten - klopt
Waar is veiling tv- klopt.. is weg
Een echte springplaat? - klopt
Ik weet t niet, nooit naar gekeken.. Er zijn wel maar anti's denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Slaapgasten, Veiling TV en Sapjesalarm is afgeschaft. Giel en de djs (lees: Giel) wilde dat het soberder werd.quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
Weinig gasten
Geen slaapgasten
Waar is veiling tv
Dat is gewoon bijna een volle bingo kaart in één post.quote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeks
Ik ben vaker daar dus heb het topic niet gelezen natuurlijk. Maar het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 21 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goh een dergelijke post hebben we nog niet gezien deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |