SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ja in Groningen toch?quote:Op maandag 21 december 2015 14:33 schreef asco het volgende:
Was er ooit een echte witte SR? Ja toch?
Jup in Groningen zoals ik al zei:quote:Op maandag 21 december 2015 14:33 schreef asco het volgende:
Was er ooit een echte witte SR? Ja toch?
Niet haten op Mex!quote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een matige user, dus je zult je daar wel veilig bij voelen.
quote:
Ja, dat is toch ff andere koek.quote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup in Groningen zoals ik al zei:
[ afbeelding ]
Lief doen tegen Mexquote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een matige user, dus je zult je daar wel veilig bij voelen.
Dat was echt koud manquote:Op maandag 21 december 2015 14:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup in Groningen zoals ik al zei:
[ afbeelding ]
Houd je mondquote:Op maandag 21 december 2015 14:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je TT is ook vrij fantasieloos.
Domien heeft er tenminste plezier inquote:Op maandag 21 december 2015 14:44 schreef De-Hamster het volgende:
Die Domien vindt deze aandacht echt geweldig volgens mij.
Zeker! Meest spontane DJ dit jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 14:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Domien heeft er tenminste plezier in
Ja vind wel dat je dat ook uitdraagt naar je publiek, zowel op het plein als jij en ik voor de tvquote:Op maandag 21 december 2015 14:46 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Zeker! Meest spontane DJ dit jaar.
Uiteraard.quote:
Dat zei ze omdat het shirt ook door oud-K3 gesigneerd was.quote:Op maandag 21 december 2015 14:47 schreef noodgang het volgende:
Ons album, gesigneerd door onszelf, joh
Ja precies, zo'n Gerard Ekdom was hier altijd voor geknipt.quote:Op maandag 21 december 2015 14:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja vind wel dat je dat ook uitdraagt naar je publiek, zowel op het plein als jij en ik voor de tv![]()
Paul blijft een beetje stug en Giel is Giel met zijn soms goede momenten.
Zoenen met je juf allesquote:Op maandag 21 december 2015 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De brandweerman die een poesje redt
Nee.quote:
En de papa's.quote:Op maandag 21 december 2015 14:51 schreef houdjemond het volgende:
Leuk voor de kindjes zullen we maar zeggen.
Pino ook.quote:
Vervelende DJquote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wel echt supertof dat na Eva morgenmiddag Frank Hoitjes in het huis komt.
Dat schaap.quote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wel echt supertof dat na Eva morgenmiddag Frank Hoitjes in het huis komt.
hoe weet je dat?quote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Ligt het aan mij, of gaat het niet zo hard meer met de tussenstand?
Rond kwart over 8 toch pas ?quote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Wachtijd voor de brievenbus is 3,5 uurquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Mannen met nagellakquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh [ afbeelding ] is een baas en lekker gek
http://seriousrequest.3fm(...)tand-2-2402675--euroquote:Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef GSMboy het volgende:
Mijn persoonlijke smulmomentje hoor deze S.R omdat ik een hekel aan die trut heb...quote:Op maandag 21 december 2015 15:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wachtijd voor de brievenbus is 3,5 uur
Tijdens Serious Request is het feest in Heerlen, daar kan een raadslid uit Heerlen sinds zondagnacht over meepraten.
"Mijn vriendin is gisteren in een druivenstruik blijven hangen." Waarop Paul Rabbering antwoordt: "Nee, jij klinkt alsof je in een druivenstruik bent blijven hangen, Cynthia."
Raadslid
"Ik ben raadslid in Heerlen. Ik ben raadslid in Heerlen", herhaalt Cynthia als de 3FM-dj haar vervolgens naar haar werk vraagt. Cynthia de Jong, raadslid van de PvdA, verscheen zondagnacht een tikkeltje aanschoten voor de microfoon bij het Glazen Huis.
Undercover
De politica vindt dat ze eigenlijk niet met een biertje op straat kan verschijnen, al zegt ze 'undercover' te zijn. Undercover of niet, Cynthia kwam niet met lege handen naar het Pancratiusplein. In haar ene hand een biertje en in haar andere hand een donatie van honderd euro voor Serious Request.
Tja sommige mensen weten het altijd weer te verpesten
quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ze stond eind 2013 opeens op de derde plaats van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen terwijl niemand binnen de partij ooit van haar had gehoord. Bleek een vriendin van de wethouder (zelfde waardeloze wethouder die verantwoordelijk is voor S.R. in Heerlen) te zijn die even snel lid was gemaakt voor de verkiezingen. Nooit een vinger uitgestoken, zit er alleen maar raadswedde op te strijken. En dan stomdronken "ik ben raadslid" staan schreeuwen op nationale televisieVreemd dat de Pvda twee keer gehalveerd is bij gemeenteraadsverkiezingen in Heerlen, met dat soort mensen?
Het plein staat vol, het hele centrum staat vol, overal kraampjes en events. Dat heb ik in leiden en groningen niet gezien daar was het vooral te doen om het plein.quote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)tand-3-3218294--euro
Tussenstand #3 was 3,2 miljoen kijken of ze eroverheen gaan met dit snoozefest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |