Eerste wat ik zie als ik de TV aan zet, nu heb ik ebola.quote:
dacht ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ligt het aan mij, of draaien ze dit jaar echt maar heel weinig verzoekjes direct?
Eerder Duitsland. Taalgrens loopt niet gelijk aan de landsgrenzen en wat ze in Kerkrade spreken is daadwerkelijk een Duits dialect (het Ripuarisch) en geen Nederlands-Limburgs. Een Kerkradenaar zegt bijvoorbeeld 'zwei bier', een Heerlenaar gewoon 'twee bier'.quote:Op maandag 21 december 2015 12:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Beter gewoon afsteken en bij België mee laten doen
Ik wacht nog steeds op K3 met 10.000 luchtballonnen voor dat lieve meisje die giel een mooie roze spaarpot heeft gegeven.quote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ligt het aan mij, of draaien ze dit jaar echt maar heel weinig verzoekjes direct?
Een watquote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft een leven, gok ik.
Ik moet even samen met haar boos zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft een leven, gok ik.
Een leven. Iets wat je hebt als je niet al je vrije minuutjes op fok zit.quote:
App je haar persoonlijkquote:Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet even samen met haar boos zijn.
Dat klinkt engquote:Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een leven. Iets wat je hebt als je niet al je vrije minuutjes op fok zit.
Van die dingen die ze bij CandyCrush gebruikenquote:
Ja mensen die een leven hebben, raden het aan. Mensen die op FOK! zitten niet.quote:
Ik vind het ook niet aantrekkelijk klinken.quote:
Ohh die ken ik wel. Daar zeurt mn schoonmoeder altijd omquote:Op maandag 21 december 2015 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van die dingen die ze bij CandyCrush gebruiken
Dit en typhoon.. beetje gepusht ja.quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er al een anthem? Of wordt dit gepusht?
Ze willen Bieber als anthemquote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
datbedoellikquote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ohh die ken ik wel. Daar zeurt mn schoonmoeder altijd om
Ja dus.quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is een beetje ver.quote:Op maandag 21 december 2015 12:54 schreef heloef het volgende:
Kom gewoon even langs om te zeggen hoe kut dit is.
#ForcedAnthem2015quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
beetje maarquote:
Iets vrolijks zonder betekenisvolle lyrics.quote:
De selectie van Roda heeft niets ingezameld, Roda is de grootste subsidieclub van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2015 12:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoeveel had de selectie van PSV in 2010 ook alweer onderling ingezameld? 5000 euro?
Maar dan is er geen MH volgende week.quote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niks atm? Dan maar geen anthem.
En dit is wel betekenisvol?quote:Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets vrolijks zonder betekenisvolle lyrics.
Niks.quote:
Die is er sowieso niet.quote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan is er geen MH volgende week.
Nou ja de lyrics zijn iets toepasbaar op het doel.quote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit is wel betekenisvol?
Ja dat had ik ook al gezegd.quote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
De selectie van Roda heeft niets ingezameld, Roda is de grootste subsidieclub van Nederlanddat geld komt allemaal van de Kerkradse belastingbetaler af, meer schulden als de gehele Jupiler league bij elkaar
Ach het kan altijd erger:quote:Op maandag 21 december 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed.
Paul is een belieber. Domien is een belieber en ach Giel doet gewoon altijd wat iedereen wilt.
Drive-in Coen zou trots zijnquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger:
http://m.girlscene.nl/pos(...)r_fan_gaat_nu_te_ver
Ze hebben dankzij de pers op hun kop gekregen dat het zo saai was en dat items terug moesten komen. Bespreken wel, maar sapjesalarm is er niet.quote:
Hai Roelquote:Op maandag 21 december 2015 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opstarten van kleine onderneminkjes in een conflictgebied. Goed idee!
Mee eensquote:
neuh ik ben te laat voor 10 gaziljoen hartjes, ben bovendien bezig met oefenen voor mijn tentamen van morgen.quote:
Yup. Beetje rustig aan doen komende tijd, maar uiteindelijk zal alles goedkomenquote:
maandag 21 december 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op maandag 21 december 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindeloos veel hartjes
Top, goedzo jong!!quote:Op maandag 21 december 2015 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Beetje rustig aan doen komende tijd, maar uiteindelijk zal alles goedkomen.
Te hard gewerkt laatste tijd?quote:Op maandag 21 december 2015 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Beetje rustig aan doen komende tijd, maar uiteindelijk zal alles goedkomen.
Daar alles ok?
Zoiets. Of combinatie van dingen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te hard gewerkt laatste tijd?
Rustig an he
Mooi.quote:Op maandag 21 december 2015 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar alles ok?
quote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Heey Roelio relax bradda dan breekt die lijntsje niet jatochhh
Hilversum House Maffia is ook een goed idee.quote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Drive-in-show dus.
Ik weet daar nog wel een goede DJ voor: Coen Swijnenberg.
LOLquote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Drive-in-show dus.
Misschien kan ie handjes doneren.quote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Drive-in-show dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |