Bedoel meer het verhaal van de Hamster.quote:Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eigenaren van de Royal hebben de bioscoop verkocht aan gemeente Heerlen en vervolgens weer gehuurd. Om de concurrentieslag met de JT in Kerkrade aan te gaan hebben ze toen de H5 erbij genomen zodat ze meer konden programmeren. Is uiteindelijk dus niet goed afgelopen en ze hebben de huur van de Royal opgezegd en exploiteren nu alleen nog de andere locatie die hernoemd is naar Quatro. Royal staat al sinds juli 2014 leeg, al zijn er nu met Serious Request weer vertoningen door filmhuis de Spiegel.
Gemeente Heerlen wil het filmhuis daar definitief gaan plaatsen en ze hebben het verschrikkelijk onzalige plan om het balkon van de Royal te veranderen in twee kleine zaaltjes. 27 januari is raadsvergadering, dan wordt besloten of dat gaat gebeuren.
Maar als je dus nog een laatste keer van de Royal oude stijl wil genieten moet je nu gaan.
Vijf euro per kaartje en de opbrengst gaat naar S.R.
http://www.filmhuisdespiegel.nl/nieuws/royal_voorstellingen.aspx
nog kans ook dat je wordt opgenomen in de seletiequote:Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef Sylvana het volgende:
En je mag meetrainenNou das niet zo moeilijk met hun niveau
Ik geef de winnaar van die veiling de tip om badslippers mee te nemen, als je je moet douchen in een kleedkamer van Kaalheidequote:Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef Sylvana het volgende:
En je mag meetrainenNou das niet zo moeilijk met hun niveau
Goed planquote:Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik ga bieden en 'm in eigen doel schieten
Klopt, 'Rivoli' en 'Maxim' zullen in het plan gesloopt worden (waarbij volgens mij nog discussie is of de gevel van 'Rivoli' blijft staan). Maar ze hebben daarnaast daadwerkelijk het idee om de Royal de verminken door het balkon te veranderen in twee kleine nieuwe zaaltjesquote:Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Bedoel meer het verhaal van de Hamster.
Ze willen een deel van het gebouw trouwens slopen. Alleen het monumentale blijft overeind en daarnaast komt dan een grote fietsenstalling.
Volgend jaar SR om Roda te reddenquote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef Xummon het volgende:
morgen in de krant Roda JC falliet, door donatie 3FM
Eva Koreman. DJ die komende 24-uursactie doetquote:
Krijg je weer gezeik waarom ze geen goed doel in eigen land kunnen vindenquote:Op maandag 21 december 2015 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgend jaar SR om Roda te redden
haha. Wat een paupers. Op het balkon wilde juist iedereen zitten en dat maakt de zaal ook speciaal.quote:Op maandag 21 december 2015 12:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klopt, 'Rivoli' en 'Maxim' zullen in het plan gesloopt worden (waarbij volgens mij nog discussie is of de gevel van 'Rivoli' blijft staan). Maar ze hebben daarnaast daadwerkelijk het idee om de Royal de verminken door het balkon te veranderen in twee kleine nieuwe zaaltjes
Beter gewoon afsteken en bij België mee laten doenquote:Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Krijg je weer gezeik waarom ze geen goed doel in eigen land kunnen vinden
mijn vriendin, alleen weet ze dat nog nietquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Krijg je weer gezeik waarom ze geen goed doel in eigen land kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |