Eerste wat ik zie als ik de TV aan zet, nu heb ik ebola.quote:
dacht ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ligt het aan mij, of draaien ze dit jaar echt maar heel weinig verzoekjes direct?
Eerder Duitsland. Taalgrens loopt niet gelijk aan de landsgrenzen en wat ze in Kerkrade spreken is daadwerkelijk een Duits dialect (het Ripuarisch) en geen Nederlands-Limburgs. Een Kerkradenaar zegt bijvoorbeeld 'zwei bier', een Heerlenaar gewoon 'twee bier'.quote:Op maandag 21 december 2015 12:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Beter gewoon afsteken en bij België mee laten doen
Ik wacht nog steeds op K3 met 10.000 luchtballonnen voor dat lieve meisje die giel een mooie roze spaarpot heeft gegeven.quote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ligt het aan mij, of draaien ze dit jaar echt maar heel weinig verzoekjes direct?
Een watquote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft een leven, gok ik.
Ik moet even samen met haar boos zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heeft een leven, gok ik.
Een leven. Iets wat je hebt als je niet al je vrije minuutjes op fok zit.quote:
App je haar persoonlijkquote:Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet even samen met haar boos zijn.
Dat klinkt engquote:Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een leven. Iets wat je hebt als je niet al je vrije minuutjes op fok zit.
Van die dingen die ze bij CandyCrush gebruikenquote:
Ja mensen die een leven hebben, raden het aan. Mensen die op FOK! zitten niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |