Van die dingen die ze bij CandyCrush gebruikenquote:
Ja mensen die een leven hebben, raden het aan. Mensen die op FOK! zitten niet.quote:
Ik vind het ook niet aantrekkelijk klinken.quote:
Ohh die ken ik wel. Daar zeurt mn schoonmoeder altijd omquote:Op maandag 21 december 2015 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van die dingen die ze bij CandyCrush gebruiken
Dit en typhoon.. beetje gepusht ja.quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er al een anthem? Of wordt dit gepusht?
Ze willen Bieber als anthemquote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
datbedoellikquote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ohh die ken ik wel. Daar zeurt mn schoonmoeder altijd om
Ja dus.quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is een beetje ver.quote:Op maandag 21 december 2015 12:54 schreef heloef het volgende:
Kom gewoon even langs om te zeggen hoe kut dit is.
#ForcedAnthem2015quote:Op maandag 21 december 2015 12:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
beetje maarquote:
Iets vrolijks zonder betekenisvolle lyrics.quote:
De selectie van Roda heeft niets ingezameld, Roda is de grootste subsidieclub van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2015 12:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoeveel had de selectie van PSV in 2010 ook alweer onderling ingezameld? 5000 euro?
Maar dan is er geen MH volgende week.quote:Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niks atm? Dan maar geen anthem.
En dit is wel betekenisvol?quote:Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets vrolijks zonder betekenisvolle lyrics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |