SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
ja joh verder was er niks dus toen maar x gedropt, beetje hasj en wiet om de scherpe randjes eraf te halenquote:
t zijn vooral de teringmongolen die binnen 't uur 2 buisjes klappen en vervolgens out gaan en zichzelf onder pissenquote:
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensenquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef no1uknow het volgende:
hey henk kan je keta aanraden? het heeft wel m'n nieuwsgierigheid
Heb een x twee scoops pwo in combinatie met ghb genomen, je weet niet waar je in terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb x en ghb geprobeerd
X een halve merkte er ni veel van
Ghb had ik zo een half gevulde flesdopje gedaan merkte ook ni veel van
Volges mij kan ik echt ziekelijke hoge dosissen verdragen
nee gewoon in een relaxte settingquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensen
was van plan morgen of woensdag te gaan srsquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Sander vanmiddag wiskey sippen @ haarlemsche barbier
http://www.dumpert.nl/med(...)_geeft_ketamine.htmlquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee gewoon in een relaxte setting
heb de perfecte plek gevonden voor al de psychedelische druks incl de juiste mensen
Ik ga ook woensdag thoquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was van plan morgen of woensdag te gaan srs
???quote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dinsdag vliegen JB en ik. FF meteen @ Jan Thiel?
nu al kriebels in mn buikquote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ook woensdag tho
Spannend maybe zie je me![]()
Volledig mee eensquote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Questular het volgende:
Beetje lukraak van alles in je mik gooien is een beetje dom.
Vraag me af wat er allemaal achter zit. Ruzie, glasplaat die breekt. Misschien waren die honden al in high alert ofzo door die hele situatie.quote:
gewoon met mate iddquote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Questular het volgende:
Nee hoor, mits verantwoord en met een beetje verstand van zaken lijkt me er niet heel veel mis mee (doe het zelf niet). Beetje lukraak van alles in je mik gooien is een beetje dom.
Nee heb alleen maar geblowd en paar keer mdma gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oi, wat een hoop druggies hier. Zijn er nog mensen met ervaring in LSD/ayahuasca/peyote?
Als mede drinker wat vind je van deze?quote:Op maandag 21 december 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee heb alleen maar geblowd en paar keer mdma gedaan
Haha jij hebt tietjes?quote:Op maandag 21 december 2015 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Van alc krijg je oestregeen tietjes man...
Die is erg nice ja, één die ik altijd opnieuw haal als de fles leeg is. Een van mijn favorieten ookquote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Als mede drinker wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Dit weekend gehaald, erg lekker.
drink jij die fles in 1x?quote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is erg nice ja, één die ik altijd opnieuw haal als de fles leeg is. Een van mijn favorieten ook
Sowieso is die peat altijd echt nice en bij Ardbeg is dat altijd goed aanwezig.
Haha ik dacht dat je niet serieus was. Maar doe er rustig mee. Heb nog halfvolle flessen staan die ik vorig jaar heb gekocht.quote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef seto het volgende:
[..]
hmm k, ben normaal niet zo van de whisky
die ene fles ga ik voor kerst bewaren iig
Wat is er zo bijzonder aan?quote:
Deze is wel sexyquote:
Anker is behouden aan zeelui. Als je de zee alleen vanaf t strand bij Kijkduin hebt gezien is t een beetje treurig om met een anker rond te sjouwen.quote:
Luister naar de wijze woorden van deze man.quote:Op maandag 21 december 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Anker is behouden aan zeelui. Als je de zee alleen vanaf t strand bij Kijkduin hebt gezien is t een beetje treurig om met een anker rond te sjouwen.
Ik kom van Tumblr en cultural approriation claimen is beledigend want het is culturual appropriation van ons policor hyperfeministen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kom van Urk en een anker is beledigend want het is cultural appropriation van ons zeelieden.
Op Urk dragen ze vooral gouden oorbellen met een kotter er in.quote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kom van Urk en een anker is beledigend want het is cultural appropriation van ons zeelieden.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef seto het volgende:
alsof iemand daar ook maar ene fuck om geeft behalve zeelui
Achja..je kan ook een paar Chinese tekens op je arm zetten. Of een tattoo van een of ander bosvolkje dat nog met peniskokers loopt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef seto het volgende:
alsof iemand daar ook maar ene fuck om geeft behalve zeelui
http://themetapicture.com/if-chinese-people-got-english-tattoos/quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Achja..je kan ook een paar Chinese tekens op je arm zetten. Of een tattoo van een of ander bosvolkje dat nog met peniskokers loopt.
Er is hier wel eens een rebus gepost die op bovenstaande van toepassing is.
Ardbeg is nou niet echt een casual whisky om even weg te drinken als beginner. Vooral als je normaal niet zo van de whisky bent.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je niet serieus was. Maar doe er rustig mee. Heb nog halfvolle flessen staan die ik vorig jaar heb gekocht.
Meestal gewoon 3-4x per week klein glaasje. En omdat ik een beetje afwissel gaat een fles lang mee. Voor een avond zuipen is een fles van 20 euro wel prima, maar meestal gewoon bier. Of als we bij iemand thuis zitten wel eens wat duurdere, maar die gaat er nooit in een avond doorheen.
Kerst is idd wel mooie gelegenheid om open te maken. Is ook wel fijn voor na het kerstdiner, lekker glaasje whisky.
Zeker met iphonesquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Coole wortelmachine.
Ik was vandaag nog vlakbij een AZC. Zag een aantal asielzoekers lopen.
Mooien masjienquote:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)anel.Pubmed_RVDocSumquote:Anesthetic requirement is increased in redheads.
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Faeroer het volgende:
Redheads krijgen extra druks?
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)anel.Pubmed_RVDocSum
verwardquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:46 schreef Questular het volgende:
Wie van jullie leest wel eens "hoe voel je je nu" en voelt zich daarna nog beter?
lkkr tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
Was net bij de tandarts en toen ze voorover bukte raakte haar boob mijn gezicht.
haha en dan dat hele schort onderkledderen aan de binnekantquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja alleen bij de kapper kun je stiekem fappen onder dat schort maar bij de tandarts niet.
Daar is een hilarische gif van. Een vent die door een vent geknipt wordt en onder die schort met z'n telefoon zit te spelen. Die kapper wordt gekquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja alleen bij de kapper kun je stiekem fappen onder dat schort maar bij de tandarts niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha steeds dat voorzichtig kijken ook
Die kapper is wel een beetje hoe ik me Dima voorstel.
Seto beste vriend ik ben lui en heb geen zin om posts terug te zoeken, welk toetsenbord had je ook alweer?quote:
cm storm quickfire tkquote:Op woensdag 23 december 2015 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Seto beste vriend ik ben lui en heb geen zin om posts terug te zoeken, welk toetsenbord had je ook alweer?
rode switches B O Y Squote:Op woensdag 23 december 2015 09:07 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon Roccat Kone XTD met rode switches KB ja tog
die zitten in numpadquote:Op woensdag 23 december 2015 09:15 schreef Faeroer het volgende:
Seto hoe kan jij werken zonder insert/delete etc. toetsen? wtf
ESDF master racequote:Op woensdag 23 december 2015 09:37 schreef Questular het volgende:
Hmmm ik moet juist numpad hebben om mn movement te binden....
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
no1 houd asjeblieft je Facebook-posts op Facebook aub
Nee kan maar 1 helaas. De app heeft zo'n cadeaukalender. En dat is het vandaag. Alleen je kan het maar 1x openen.quote:
Die implantaten betalen zichzelf niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de struggle..
Wauw.....hoeveel lelijk kun je in 1 paar schoenen verwerken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef Montelly het volgende:
Ayyyy...Zanottis met led!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Wauw.....hoeveel lelijk kun je in 1 paar schoenen verwerken.
Als je denkt dat je een grote boy bent.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Wifebeater mag je alleen aan als je grote boy bent
quote:
ik zou ze combineren met je kersttrui met ledquote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef Montelly het volgende:
Ayyyy...Zanottis met led!
[ afbeelding ]
Definieer grote boy. Ben misschien geen beest zoals Seto maar ook niet een kleine manlet zoals 75% van de mensen hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
Wifebeater mag je alleen aan als je grote boy bent
Raymond was wel grote boy snap je. Maar gewoon lekker je ding doen ja togquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Definieer grote boy. Ben misschien geen beest zoals Seto maar ook niet een kleine manlet zoals 75% van de mensen hier.
ha blauwe schijven 20kg. amateur.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Raymond was wel grote boy snap je. Maar gewoon lekker je ding doen ja tog
30% kortingquote:Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef Montelly het volgende:
Jongens nog een goede actie bij bol.com?
wat vind je van me trapsquote:Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
no1 houd asjeblieft je Facebook-posts op Facebook aub
quote:
Alleen omdat jij hem aanraad.quote:Klantbeoordeling: 4 van de 5 sterren Zeer fijn speeltje
fathank Ik raad dit product aan
19 augustus 2015
Het is een fijn speeltje waar je je eens lekker op kunt uitleven. Bevat geen vibrator, gewoon de spanning van het materiaal zelf en je eigen bewegingen doen het werk maar dit vind ik een pluspunt. Voelt lekker echt en je kan hem met warm water opwarmen zodat het nog realistischer wordt. Is geld zeker waard
Nee, want balls don't touch.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:38 schreef seto het volgende:
als een andere man jou klaar laat komen met een fleshlight is het dan gay? want je doet alsof het een kutje is
Kan je beter aan Beach vragenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:38 schreef seto het volgende:
als een andere man jou klaar laat komen met een fleshlight is het dan gay? want je doet alsof het een kutje is
omg manquote:Op donderdag 24 december 2015 14:44 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst gym chick voor de bois
>tfw te kleine pik om meisje zo in die standje te prikkenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:42 schreef Montelly het volgende:
Groetjes van Sandra Prikker
[ afbeelding ]
Zulke vrouwtjes willen alleen maar groot geschapen Marokkanen.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
>tfw te kleine pik om meisje zo in die standje te prikken
Wordt 'ie niet. Is gewoon een live edit van Porter. Die released hij nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
keep me posted als ie gereleased wordt
Groetjes thuis msmessyquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zulke vrouwtjes willen alleen maar groot geschapen Marokkanen.
Thuis bij moeders. Tja dat is als een stuffed turkey weer naar huis na de dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Groetjes thuis msmessy
Ook kerstbulkings?
zal jou es stuffenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Thuis bij moeders. Tja dat is als een stuffed turkey weer naar huis na de dagen.
Oh en een poot van Boeffie.
Gewoon volle eindejaarslot halen, yolo tegen minimale kansquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Net 10 euro gewonnen met december kraslot
Ja heb er al eentje idd. Wel 30 euro man, kaolo duur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon volle eindejaarslot halen, yolo tegen minimale kans
ayyyyy vergeet je echte vrienden nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Net 10 euro gewonnen met december kraslot
Whehequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ayyyyy vergeet je echte vrienden niet
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe![]()
We gaan wel dagje shoppen in Milaan. Ik betaal de koffie. Daarna is het geld op.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe![]()
We gaan wel dagje shoppen in Milaan. Ik betaal de koffie. Daarna is het geld op.
Faer train zetten bij fox, zie je zo vriendje!quote:Op woensdag 23 december 2015 14:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan je beter aan Beach vragen
#freebeach
[ afbeelding ]
Zit bij Steelworks komende week, even paar toeterturken laten zien hoe het wel moet ja togquote:Op zondag 27 december 2015 11:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer train zetten bij fox, zie je zo vriendje!
Wat moet je als man zijnde in je eer getast zijn om dit pity gesture te accepteren zeg.quote:Heleen van Royen (50) en haar verloofde, voormalig Rigby-drummer Bart Meeldijk (29)!!, hebben zaterdagavond gegourmet met Ton: de ex-man van de schrijfster. Ook Olivia en Sam - de kinderen van Ton en Heleen - bakten gezellig een vleesje mee, zo blijkt uit een foto die Heleen op Facebook zette.
Ja en mag je na afloop netjes met staart tussen je benen terugkruipen naar je eenzame vrijgezelle holletje.quote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, gourmetten kan echt niet...
Hoeveel zou Danny nodig hebben op korte termijn? 80-100k?quote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
oudjaarslot gekocht
mocht ik winnen he
dan koop ik FOK! op ja
Jij hebt zeker hertentamen Modigliani & Miller moeten doenquote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
oudjaarslot gekocht
mocht ik winnen he
dan koop ik FOK! op ja
watquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker hertentamen Modigliani & Miller moeten doen
Gedomineerd!? Als 29-jarige een serieuze relatie met een 50 jarige vrouw is ook weak as fuck...quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en mag je na afloop netjes met staart tussen je benen terugkruipen naar je eenzame vrijgezelle holletje.
Je hebt weer even aan "geluksmomentje" mogen snuffelen van iemand die ooit van jouw was maar nu wordt gedomineerd door een ander.
Reinste zelfkastijding dit.
Godverdomme, denk je even de enige Chinees te hebben gezien met serieuze tetten, zijn het gewoon twee plastic opzetstukken.quote:Op zondag 27 december 2015 18:17 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkopen_in_china.html
zo dan..
Die Heleen van Royen is sowieso een irritante aandachtshoer. Zal er wel een van het clubje open relatie zijn. En die man van haar is zieke cuck. Enige reden dat ik bij een ex thuis langs zou gaan is om alles in de fik te steken.quote:Op zondag 27 december 2015 13:54 schreef Montelly het volgende:
Typisch..wat een faggit beta ben je danNiet over je ex heen kunnen, altijd maar blijven plakken en dienstbaar opstellen en als ultieme vernedering mag je aanschuiven tijdens kerst waar ook de vervanger zit die jouw ex-vrouw dagelijks uitwoont.
Ow en niet te vergeten, "we doen het voor de kids" argument..alles maar om weer zijn ex te zien en je supreme figgitness te camoufleren.
[..]
Wat moet je als man zijnde in je eer getast zijn om dit pity gesture te accepteren zeg.
[ afbeelding ]
Ik was die linker, maar die rechter gozer was in mijn situatie iemand die na 8 jaar lang gestopt is met een bachelor sterrenkunde.quote:Op zondag 27 december 2015 19:04 schreef Montelly het volgende:
Heren jullie mening graag
http://www.dumpert.nl/med(...)van_je_vriendje.html
fcukkkkkk ze heeft qua looks wat weg van treinmeisjequote:Op zondag 27 december 2015 18:17 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkopen_in_china.html
zo dan..
dansten ze de sterren van de hemel?quote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was die linker, maar die rechter gozer was in mijn situatie iemand die na 8 jaar lang gestopt is met een bachelor sterrenkunde.
Volgens mij dansen ze nu alleen op de fiets richting UWV omscholingscoach omdat geen werk in sterrentjes.quote:
Leuke 24 inch monitor om te gamen, budget max 200.- (24 inch) suggesties?quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef seto het volgende:
whehe
eerlijk tho sterrenkunde is wel baas
Linkquote:Op maandag 28 december 2015 10:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Leuke 24 inch monitor om te gamen, budget max 200.- (24 inch) suggesties?
'Heleen van Rooyen is alleen goed om een keer achterwaarts in de poes te naaien.'quote:Op zondag 27 december 2015 18:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gedomineerd!? Als 29-jarige een serieuze relatie met een 50 jarige vrouw is ook weak as fuck...
En dan ook nog kerst vieren met d'r ex-man erbij.
Dat ziektewijf heeft alle teugels in handen dus geen van die twee staan er ook maar een beetje goed voor.
Behoorlijk beta als je wijf vreemdgaatquote:Op zondag 27 december 2015 19:04 schreef Montelly het volgende:
Heren jullie mening graag
http://www.dumpert.nl/med(...)van_je_vriendje.html
je moet mij niks vragen over monitors vriendquote:Op maandag 28 december 2015 10:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Eens met Hermanquote:Op maandag 28 december 2015 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
'Heleen van Rooyen is alleen goed om een keer achterwaarts in de poes te naaien.'
-Herman Brusselmans
http://tweakers.net/pricewatch/453561/iiyama-xu2490hs-b1-zwart/quote:Op maandag 28 december 2015 10:28 schreef Questular het volgende:
[..]
ze doet me denken aan een meisje uit Haarlemquote:Op maandag 28 december 2015 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Behoorlijk beta als je wijf vreemdgaat
Dan kun je dr blijkbaar niet kort houden.
Dubbele naam toevallig?quote:Op maandag 28 december 2015 13:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze doet me denken aan een meisje uit Haarlem
etha herken jij d'r? ik heb wel een naam voor je
niet echt. Paar keer naar London geweest en wat random dorpjes. Maar geordieshore types lopen overal rond.quote:Op maandag 28 december 2015 13:14 schreef no1uknow het volgende:
hey drinky jij bent toch een beetje thuis in het VK? Ik zit eind januari in Manchester voor een weekend, naar een concert. Wat valt er daar voor de rest te doen? Wil op z'n minst een geordieshoretyp oppikken #justbucketlistthings
quote:Op maandag 28 december 2015 13:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar geordieshore types lopen overal rond.
vriend de meisjes zijn daar echt fucking easyquote:Op maandag 28 december 2015 13:14 schreef no1uknow het volgende:
hey drinky jij bent toch een beetje thuis in het VK? Ik zit eind januari in Manchester voor een weekend, naar een concert. Wat valt er daar voor de rest te doen? Wil op z'n minst een geordieshoretyp oppikken #justbucketlistthings
Hij is ook DiepeBroeder.quote:Op maandag 28 december 2015 13:23 schreef no1uknow het volgende:
onze broeder Bredebroeder gaat wel fullpsycholoog in R&P zeg
Jij hebt zeker geen Monster kabelsquote:Op maandag 28 december 2015 11:39 schreef seto het volgende:
[..]
je moet mij niks vragen over monitors vriend
had tomb raider in steam sale gehaald en toen kwam ik erachter dat ik mijn 144hz monitor met de verkeerde kabel had verbonden
Geen +100 euro kabel hebbenquote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Monster kabels
Dat is niet dezelfde persoon of is dat de grap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grote pik is niet perse nodig tochquote:Op maandag 28 december 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
LABRADOODLE![]()
de kerel vind ik mehik heb junglefever
quote:Op maandag 28 december 2015 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote pik is niet perse nodig toch
Zei je niet een keer dat junglefever niks voor jou was?quote:Op maandag 28 december 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
LABRADOODLE![]()
Geen vereiste, wel een pre.quote:Op maandag 28 december 2015 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote pik is niet perse nodig toch
Is voor het eerst dat ik interesse toon in die kant van het kleurenspectrum idd.quote:Op maandag 28 december 2015 20:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zei je niet een keer dat junglefever niks voor jou was?
Heeft een grote neger het tegendeel bewezen?
Wheheh en nu ga je nooit meer terug?quote:Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is voor het eerst dat ik interesse toon in die kant van het kleurenspectrum idd.
Jawel hoor, heb alweer een date met een blanke staan. Je moet die zooi niet mengen snap je.quote:Op maandag 28 december 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh en nu ga je nooit meer terug?
wat is deze amkquote:
ayyy, hoe is het met de mannen daar? Beter dan Rotterdam?quote:Op maandag 28 december 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
LABRADOODLE![]()
Mja. De locals zijn vrij... expressief. De grens tussen platonisch en flirterig contact is heel vaag, en eigenlijk is al het man-vrouw-contact flirterig. Op straat is het ronduit vervelend, al went het wel vrij snel. Maar het volk zou best met wat minder testosteron kunnen, heb ik het idee.quote:Op maandag 28 december 2015 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ayyy, hoe is het met de mannen daar? Beter dan Rotterdam?
Ik heb me serieus nog nooit zo stressvrij gevoeld. Nu ook een sportschool gevonden 100 meter naast m'n werk, en elk weekend het strand op, hirlyk.quote:Op maandag 28 december 2015 23:56 schreef G.R.S. het volgende:
Vrij relaxte cultuur toch?
In ieder geval goed om te weten dat ik daar een adresje heb
zijn daar ook blanke blue eyed meisjes ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb me serieus nog nooit zo stressvrij gevoeld. Nu ook een sportschool gevonden 100 meter naast m'n werk, en elk weekend het strand op, hirlyk.
Nee man, je moet die negerinnetjes pakken en een beetje Europese superioriteit in ze neuken. Zwanger maken met een kind dat tenminste half fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zijn daar ook blanke blue eyed meisjes ?
miss moet ik ook maar emigreren dan
wel veel studentjes daar dacht ik die ff nog die junglecarrousel willen proberen en/of vreemdgaan (niemand komt er toch achter) tijdens buitenlandse stage voordat ze in 9-5 baantje belanden
toen ik op uitwisseling ging ging het merendeel van de vrouwtjes naar frankrijk of spanjequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel veel studentjes daar dacht ik die ff nog die junglecarrousel willen proberen en/of vreemdgaan (niemand komt er toch achter) tijdens buitenlandse stage voordat ze in 9-5 baantje belanden
Er zit een heel dorp aan stagiaires hier, vooral in het toeristenwerk. Maar honestly, ik zou even wachten tot je ballen indalen voordat je hier komt. Met je huidige state of mind beland je binnen de kortste keren op m'n operatietafel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is de "backpack-thailand-cultuuropsnuiven-reizen" hype al voorbij?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik op uitwisseling ging ging het merendeel van de vrouwtjes naar frankrijk of spanje
Whaha nee heb geen feestje. Teveel gedoe al met al die feestdagen, vier wel in januari een keer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leuk verjaardagsfeestje, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef seto het volgende:
echt dikke cringe bij die reacties van bredebroeder op fripsel
stond alleen in de whatsappgroepquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
yo fapstengel waar is mijn uitnodiging?
Wilde ik net zeggen idd uitnodiging staat in de whatsappgroepquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stond alleen in de whatsappgroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |