SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
ja joh verder was er niks dus toen maar x gedropt, beetje hasj en wiet om de scherpe randjes eraf te halenquote:
t zijn vooral de teringmongolen die binnen 't uur 2 buisjes klappen en vervolgens out gaan en zichzelf onder pissenquote:
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensenquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef no1uknow het volgende:
hey henk kan je keta aanraden? het heeft wel m'n nieuwsgierigheid
Heb een x twee scoops pwo in combinatie met ghb genomen, je weet niet waar je in terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb x en ghb geprobeerd
X een halve merkte er ni veel van
Ghb had ik zo een half gevulde flesdopje gedaan merkte ook ni veel van
Volges mij kan ik echt ziekelijke hoge dosissen verdragen
nee gewoon in een relaxte settingquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensen
was van plan morgen of woensdag te gaan srsquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Sander vanmiddag wiskey sippen @ haarlemsche barbier
http://www.dumpert.nl/med(...)_geeft_ketamine.htmlquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee gewoon in een relaxte setting
heb de perfecte plek gevonden voor al de psychedelische druks incl de juiste mensen
Ik ga ook woensdag thoquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was van plan morgen of woensdag te gaan srs
???quote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dinsdag vliegen JB en ik. FF meteen @ Jan Thiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |