SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
ja joh verder was er niks dus toen maar x gedropt, beetje hasj en wiet om de scherpe randjes eraf te halenquote:
t zijn vooral de teringmongolen die binnen 't uur 2 buisjes klappen en vervolgens out gaan en zichzelf onder pissenquote:
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensenquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef no1uknow het volgende:
hey henk kan je keta aanraden? het heeft wel m'n nieuwsgierigheid
Heb een x twee scoops pwo in combinatie met ghb genomen, je weet niet waar je in terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb x en ghb geprobeerd
X een halve merkte er ni veel van
Ghb had ik zo een half gevulde flesdopje gedaan merkte ook ni veel van
Volges mij kan ik echt ziekelijke hoge dosissen verdragen
nee gewoon in een relaxte settingquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja absoluut, keta is baas. Zou 't niet op een feestje pakken though, sta je daar met je robotloopje in een zaal vol met mensen
was van plan morgen of woensdag te gaan srsquote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Sander vanmiddag wiskey sippen @ haarlemsche barbier
http://www.dumpert.nl/med(...)_geeft_ketamine.htmlquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee gewoon in een relaxte setting
heb de perfecte plek gevonden voor al de psychedelische druks incl de juiste mensen
Ik ga ook woensdag thoquote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was van plan morgen of woensdag te gaan srs
???quote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dinsdag vliegen JB en ik. FF meteen @ Jan Thiel?
nu al kriebels in mn buikquote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ook woensdag tho
Spannend maybe zie je me![]()
Volledig mee eensquote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Questular het volgende:
Beetje lukraak van alles in je mik gooien is een beetje dom.
Vraag me af wat er allemaal achter zit. Ruzie, glasplaat die breekt. Misschien waren die honden al in high alert ofzo door die hele situatie.quote:
gewoon met mate iddquote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Questular het volgende:
Nee hoor, mits verantwoord en met een beetje verstand van zaken lijkt me er niet heel veel mis mee (doe het zelf niet). Beetje lukraak van alles in je mik gooien is een beetje dom.
Nee heb alleen maar geblowd en paar keer mdma gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oi, wat een hoop druggies hier. Zijn er nog mensen met ervaring in LSD/ayahuasca/peyote?
Als mede drinker wat vind je van deze?quote:Op maandag 21 december 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee heb alleen maar geblowd en paar keer mdma gedaan
Haha jij hebt tietjes?quote:Op maandag 21 december 2015 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Van alc krijg je oestregeen tietjes man...
Die is erg nice ja, één die ik altijd opnieuw haal als de fles leeg is. Een van mijn favorieten ookquote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Als mede drinker wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Dit weekend gehaald, erg lekker.
drink jij die fles in 1x?quote:Op maandag 21 december 2015 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is erg nice ja, één die ik altijd opnieuw haal als de fles leeg is. Een van mijn favorieten ook
Sowieso is die peat altijd echt nice en bij Ardbeg is dat altijd goed aanwezig.
Haha ik dacht dat je niet serieus was. Maar doe er rustig mee. Heb nog halfvolle flessen staan die ik vorig jaar heb gekocht.quote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef seto het volgende:
[..]
hmm k, ben normaal niet zo van de whisky
die ene fles ga ik voor kerst bewaren iig
Wat is er zo bijzonder aan?quote:
Deze is wel sexyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |