SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december 2 miljoen en een beetje (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
ik hou wel van kleine meisjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
kreeg al afkickverschijnelenquote:
trustequote:
Mocht gewoon, alleen dat alarm hebben ze geschrapt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Qunix het volgende:
Dus ze mogen nu wel over sapjes praten? Schakel net in trouwens... Heb ik iets gemist vanaf 18 uur?
quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hou wel van kleine meisjes.Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
ik hou wel van kleine meisjes.Gevoelige opmerking heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
maar zonder gekheid; 1.55 - 1.65
Jij bent jong van geest.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreekt
Prima zo dan.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht gewoon, alleen dat alarm hebben ze geschrapt.
Ik kon het ook doen. Mobiel werkt hier nu wel.quote:
Hoax.quote:
Toch was het alarm wel een leuk intermezzo.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Prima zo dan.
Het leek er eerst op dat het niet mocht.
Onee?quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Fok!kers hebben geen vriend/vriendin.
Ze zeiden vanmiddag al dat ze het ook gewoon vergeten waren, nu wordt het gewoon in de koelkast gezet volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Prima zo dan.
Het leek er eerst op dat het niet mocht.
Hij pakt de OP nooit bij mij, of helemaal scheef met kapotte linkjes.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik kon het ook doen. Mobiel werkt hier nu wel.
Nee.quote:
Oh ja, kut. Vergetuh.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Misschien oude beelden, als je ook sneeuw ziet dan weet je genoeg.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik zie trouwens dansend publiek op de 360. wat is dit?
ow, verrek wat ligt hier dan in mijn bed??quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Mevrouw Handpalm en haar vijf dochters spreken dit tegen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Heeft ze een ventiel?quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, verrek wat ligt hier dan in mijn bed??
jij ligt in bed te fok!ken met iemand naast je?quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah, ok. Al geloof ik dat niet echt eigenlijk...quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeiden vanmiddag al dat ze het ook gewoon vergeten waren, nu wordt het gewoon in de koelkast gezet volgens mij.
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, nog niet gevondenquote:
nee ik zit nog in de woonkamer. Zij moet werken morgen, verschil moet er zijnquote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij ligt in bed te fok!ken met iemand naast je?
Pas ik mooi tussen dan met mn 1.58quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zonder gekheid; 1.55 - 1.65
Giel heeft de graveyardshift toch?quote:
Domienquote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giel heeft de graveyardshift toch?
Nee Domien, Giel doet altijd 6-10quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giel heeft de graveyardshift toch?
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pas ik mooi tussen dan met mn 1.58
Lange mannenquote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef asco het volgende:
[..]
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.
Zelfde lengte als mijn ex. Zo handig een lang iemand in huis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef asco het volgende:
[..]
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.
quote:
oh echt zit dat erin?quote:
Hele kennel dus.quote:
Echt, die krijg ik nooit meer uit mijn kopquote:
Ja mijn vriend is 1.85, ook kop groter dusquote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde lengte als mijn ex. Zo handig een lang iemand in huis.
Ja niet zo gek, Michiel is de suikervoorraad kwijt. Die heeft Paul natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is eindelijk een beetje actief ja.
Verschilt enorm hierquote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij pakt de OP nooit bij mij, of helemaal scheef met kapotte linkjes.
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als dit topic trouwens, vandaag loopt t voor het eerst een beetje lekker.
Eindelijk. Veel leuker zo.quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is eindelijk een beetje actief ja.
Ik ben niet echt langquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef asco het volgende:
Vreemd, veel kleinere mannen vinden lange vrouwen nice en lange mannen prefereren kleine vrouwen. Of misschien generaliseer ik nu.
Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef asco het volgende:
Vreemd, veel kleinere mannen vinden lange vrouwen nice en lange mannen prefereren kleine vrouwen. Of misschien generaliseer ik nu.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te veeleisend voor iemand die al jaren geen relatie meer heeft gehad.
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.
mix t samenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vannaar
naar
Verwijving van de maatschappij. Echte mannen worden zeldzaam.quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vannaar
naar
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benequote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
naar
Tinderquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benemet een shitload aan eisen. Dat je echt denkt 'mens je bent echt veel te gemiddeld om zo arrogant te zijn.'
Terecht punt maar wel zo makkelijk.quote:
Da's waar, soms is het ook écht simpel scoren.quote:Op zondag 20 december 2015 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht punt maar wel zo makkelijk.
Heeft vast geen rood haar?quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mn zusje vroeger: "jaaa ik lust geen baco hoor, maar bacardi cola lust ik wel"
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benemet een shitload aan eisen. Dat je echt denkt 'mens je bent echt veel te gemiddeld om zo arrogant te zijn.'
Goede user is dat.quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daten
Deze post wordt u aangeboden door Pienjow.
Conclusie: bah mensenquote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daten
Deze post wordt u aangeboden door Pienjow.
Ja.quote:
Met jou wil ik altijd wel daten hoorquote:
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.
ach. 4,5 jaar geleden was het ook zonder Tinder nog prima te doen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef asco het volgende:
[..]
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎
Dat is het nog steeds.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach. 4,5 jaar geleden was het ook zonder Tinder nog prima te doen.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel daten hoor
Nou dat de andere mannen al 10 uur die lucht moeten weerstaan is ook een prestatiequote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef MarijeH het volgende:
Dus Michiel is al meer dan 10 uur cupcakes aan het bakken. Goed bezig. Ik doe het hem niet na.![]()
niet geprobeerd, hoewel ik er wel eens over na denk....quote:
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef asco het volgende:
[..]
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎
Misschien, maar aan de andere kant is het juist ook weer de verleiding binnen het huis om de heren te pesten dat het wel weer een beetje humor maakt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef James_R het volgende:
Maar even serieus, dat cupcakes bakken is natuurlijk wel enorm saai / gay.
Misschien leuk om ergens aan de rand van dat plein onder een marktkraampje te doen, maar totaal niet bruikbaar om de sfeer in dat huis er een beetje in te houden natuurlijk.
Ohja leuk, zat je uren naast de telefoon te wachten tot ie belde...ga je even naar de supermarkt, belt ie en neemt je moeder opquote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.
Goede linkquote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Tevens: http://www.buzzfeed.com/a(...)ddleston#.klDK31jz8e
En terecht.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreekt
1974 was de 60's?quote:
Dibs.quote:
eerst ff je fobo checkenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb toch al dibs op Idris Elba
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meerquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb toch al dibs op Idris Elba
Het is nog vroeg. Eerst baco.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.
De struggles van de vorige eeuw.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja leuk, zat je uren naast de telefoon te wachten tot ie belde...ga je even naar de supermarkt, belt ie en neemt je moeder op
Ik toevallig vandaag om een bewijs van een geb datum te zoeken maar verder ook amper tot niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meer
euh hij dronken en jij niet?quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Mn vriend ligt al meer dan een uur dronken in bed (daarvoor uur op de bank te slapen)
Dus daar heb ik toch niks aan
Het is beter dan niks idd, maar het lijkt af en toe een beetje op een vrijdagavond van de werkgroep van het heilig vormsel waar ik tien jaar geleden bij heb gezetenquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien, maar aan de andere kant is het juist ook weer de verleiding binnen het huis om de heren te pesten dat het wel weer een beetje humor maakt.
Zekers. Met Mike Colterquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Jessica Jones is trouwens een bazenserie.
jah, de kwaliteit is idd wel eens beter geweest. Sowieso vind ik het beter om gewoon hoppa nummer aanvragen (telefoon internet of bij het huis) en draaien van dat nummer.quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef James_R het volgende:
[..]
Het is beter dan niks idd, maar het lijkt af en toe een beetje op een vrijdagavond van de werkgroep van het heilig vormsel waar ik tien jaar geleden bij heb gezeten![]()
Mag best wat minder braaf allemaal wat mij betreft.. Gisteravond zat ik in de auto ook ff te luisteren, hoor je Adele langskomen om zaterdagavond om 23:30 uur, kom op hee
Van alle items is deze ebola gebleven.quote:
ow, ja dat kan ook nog.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hij was bij de voetbal. Ik gewoon thuis. Ik drink sowieso geen alcohol.
wat ik vooral jammer vind is dat ze geen platen draaien die aan het huis worden aangevraagd of iig zelden.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, de kwaliteit is idd wel eens beter geweest. Sowieso vind ik het beter om gewoon hoppa nummer aanvragen (telefoon internet of bij het huis) en draaien van dat nummer.
En David Tennant. Hálloquote:
Fobo is leuk om te glurenquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meer
Mn vriend ligt al meer dan een uur dronken in bed (daarvoor uur op de bank te slapen)
Dus daar heb ik toch niks aan
Verleden blijft mij achtervolgen hier.quote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Heloef, heb je Geraldine al eens aangeraakt?
Een keer, lang geleden was er een bandje wat tijdens demo van de dag echt best tof klonk. Heb geen idee meer wie of wat. Puike gitaren en toffe lyrics.quote:
Maar natuurlijk.quote:
rare naam voor een hondquote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef asco het volgende:
Ik wil Zombie Nation. Verder geen nieuws.
Die moet echt gedraaid worden jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef asco het volgende:
Goed gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn jaarlijkse duit ook weer in het zakje gedaan: Ten Tonne Skeleton aangevraagd
Giels magnetronplaat.quote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef asco het volgende:
Jammer van de zang.quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor een demo van de dag best te pruimen.
niet geweldig nee maar nog wel "te doen"quote:
doe ik er een 7 bij is het toch een 6.5quote:
Niet slecht voor een demo.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik er een 7 bij is het toch een 6.5
quote:
That was Yesterday?quote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op gestemd in de T2K....oh nee dat was Yesterday
Toen al mijn problemen nog heel ver leken.quote:
Ilsequote:
neequote:
Ja, kap dan die demo af.quote:Op zondag 20 december 2015 22:58 schreef Nizno het volgende:
Ik snap wel dat ze naar de reclame en nieuws moeten maar doe dan niet eerst Help inzetten.
kom op, koop wat smaak.quote:
truste en werkse morgenquote:Op zondag 20 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Nouja, ik ga ook mijn bed opzoeken.
Morgen weer werken.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Morgen weer werken.
Morgen weer werken.
truste!quote:Op zondag 20 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Morgen weer werken.
trustequote:Op zondag 20 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Morgen weer werken.
Morgen weer werken.
lekker istiequote:
dinsdag tentamen.quote:
Ik hoop het.quote:
quote:
gaan we opbieden?quote:
quote:
Gniffel.quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ah een lied over de vibrator van Kim Holland
Verdomme.quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Godverdommequote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
hoe?quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
top 2000 topicquote:
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)quote:
The Vulture is dan ook een klasse apart.quote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)
À dirty mind is enzo.quote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)
Jij blijft de koningin Ceequote:Op zondag 20 december 2015 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
The Vulture is dan ook een klasse apart.
slecht excuus.quote:
Mss ook wel moe en verveeld.quote:Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
had het over de muziek en het plein
Allebei onbetwiste classics natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Van de Beatles naar Gary Fomdeck, alsof er niks tussen zit
en dan draait hij... avicciquote:Op zondag 20 december 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Van de Beatles naar Gary Fomdeck, alsof er niks tussen zit
Is dat een naam voor een nieuwe SOA?quote:
Van mij niet hoorquote:Op zondag 20 december 2015 23:23 schreef Sheldon. het volgende:
Ik vind dit wel een goed anthem voor dit jaar... Oud maar goud
OF moet het altijd per se een nieuw nummer zijn?
Voor mij niet, verwacht het wel eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 23:23 schreef Sheldon. het volgende:
Ik vind dit wel een goed anthem voor dit jaar... Oud maar goud
OF moet het altijd per se een nieuw nummer zijn?
gul voor Gerard hoorquote:Op zondag 20 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens, beatles of fomdeck... bijna zelde kwaliteit..
Dat wordt wijn uit een rietje..quote:Op zondag 20 december 2015 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG die stomme handjes. Ik wil ze er af hakken.
Gewoon onder de kraan van het pak wijn hangen.quote:
Leuke man?quote:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef GSMboy het volgende:
Godver, waar blijft Fomdeck????????????
We gaan nu toch niet weer wachten tot vannacht 3 uur ofzo he?
Radio Gaga moet ook nog steeds voorbij komen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef GSMboy het volgende:
Godver, waar blijft Fomdeck????????????
We gaan nu toch niet weer wachten tot vannacht 3 uur ofzo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |