SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december 2 miljoen en een beetje (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
ik hou wel van kleine meisjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
kreeg al afkickverschijnelenquote:
trustequote:
Mocht gewoon, alleen dat alarm hebben ze geschrapt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Qunix het volgende:
Dus ze mogen nu wel over sapjes praten? Schakel net in trouwens... Heb ik iets gemist vanaf 18 uur?
quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hou wel van kleine meisjes.Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
ik hou wel van kleine meisjes.Gevoelige opmerking heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
maar zonder gekheid; 1.55 - 1.65
Jij bent jong van geest.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreekt
Prima zo dan.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht gewoon, alleen dat alarm hebben ze geschrapt.
Ik kon het ook doen. Mobiel werkt hier nu wel.quote:
Hoax.quote:
Toch was het alarm wel een leuk intermezzo.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Prima zo dan.
Het leek er eerst op dat het niet mocht.
Onee?quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Fok!kers hebben geen vriend/vriendin.
Ze zeiden vanmiddag al dat ze het ook gewoon vergeten waren, nu wordt het gewoon in de koelkast gezet volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Prima zo dan.
Het leek er eerst op dat het niet mocht.
Hij pakt de OP nooit bij mij, of helemaal scheef met kapotte linkjes.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik kon het ook doen. Mobiel werkt hier nu wel.
Nee.quote:
Oh ja, kut. Vergetuh.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Misschien oude beelden, als je ook sneeuw ziet dan weet je genoeg.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik zie trouwens dansend publiek op de 360. wat is dit?
ow, verrek wat ligt hier dan in mijn bed??quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Mevrouw Handpalm en haar vijf dochters spreken dit tegen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoax.
Heeft ze een ventiel?quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, verrek wat ligt hier dan in mijn bed??
jij ligt in bed te fok!ken met iemand naast je?quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah, ok. Al geloof ik dat niet echt eigenlijk...quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeiden vanmiddag al dat ze het ook gewoon vergeten waren, nu wordt het gewoon in de koelkast gezet volgens mij.
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, nog niet gevondenquote:
nee ik zit nog in de woonkamer. Zij moet werken morgen, verschil moet er zijnquote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij ligt in bed te fok!ken met iemand naast je?
Pas ik mooi tussen dan met mn 1.58quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zonder gekheid; 1.55 - 1.65
Giel heeft de graveyardshift toch?quote:
Domienquote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giel heeft de graveyardshift toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |