Nee Domien, Giel doet altijd 6-10quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giel heeft de graveyardshift toch?
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pas ik mooi tussen dan met mn 1.58
Lange mannenquote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef asco het volgende:
[..]
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.
Zelfde lengte als mijn ex. Zo handig een lang iemand in huis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef asco het volgende:
[..]
Boh, allemaal kleine vrouwen hier.❤ 1.94m hier.
quote:
oh echt zit dat erin?quote:
Hele kennel dus.quote:
Echt, die krijg ik nooit meer uit mijn kopquote:
Ja mijn vriend is 1.85, ook kop groter dusquote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde lengte als mijn ex. Zo handig een lang iemand in huis.
Ja niet zo gek, Michiel is de suikervoorraad kwijt. Die heeft Paul natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is eindelijk een beetje actief ja.
Verschilt enorm hierquote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij pakt de OP nooit bij mij, of helemaal scheef met kapotte linkjes.
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als dit topic trouwens, vandaag loopt t voor het eerst een beetje lekker.
Eindelijk. Veel leuker zo.quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is eindelijk een beetje actief ja.
Ik ben niet echt langquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef asco het volgende:
Vreemd, veel kleinere mannen vinden lange vrouwen nice en lange mannen prefereren kleine vrouwen. Of misschien generaliseer ik nu.
Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef asco het volgende:
Vreemd, veel kleinere mannen vinden lange vrouwen nice en lange mannen prefereren kleine vrouwen. Of misschien generaliseer ik nu.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te veeleisend voor iemand die al jaren geen relatie meer heeft gehad.
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.
mix t samenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vannaar
naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |