Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef asco het volgende:
Vreemd, veel kleinere mannen vinden lange vrouwen nice en lange mannen prefereren kleine vrouwen. Of misschien generaliseer ik nu.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij met een polsslag tegenwoordig.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te veeleisend voor iemand die al jaren geen relatie meer heeft gehad.
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontken dat hardop....maar dat is inderdaad wel het geval hier ook.
mix t samenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vannaar
naar
Verwijving van de maatschappij. Echte mannen worden zeldzaam.quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen op datingsites om (lelijke) mannen die echt een hele waslijst aan eisen hebben. Mijn gezicht gaat dan vannaar
naar
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benequote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
naar
Tinderquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benemet een shitload aan eisen. Dat je echt denkt 'mens je bent echt veel te gemiddeld om zo arrogant te zijn.'
Terecht punt maar wel zo makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |