Ik hoop het.quote:
quote:
gaan we opbieden?quote:
quote:
Gniffel.quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ah een lied over de vibrator van Kim Holland
Verdomme.quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Godverdommequote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
hoe?quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
top 2000 topicquote:
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)quote:
The Vulture is dan ook een klasse apart.quote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)
À dirty mind is enzo.quote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja, dan de algemene vraag hoe bedenkt iemand zo'n opmerking. Ik zou daar nooit opkomen. (ook niet op de vibrator van Kim trouwens maar dat terzijde)
Jij blijft de koningin Ceequote:Op zondag 20 december 2015 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
The Vulture is dan ook een klasse apart.
slecht excuus.quote:
Mss ook wel moe en verveeld.quote:Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
had het over de muziek en het plein
Allebei onbetwiste classics natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Van de Beatles naar Gary Fomdeck, alsof er niks tussen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |