Da's waar, soms is het ook écht simpel scoren.quote:Op zondag 20 december 2015 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht punt maar wel zo makkelijk.
Heeft vast geen rood haar?quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mn zusje vroeger: "jaaa ik lust geen baco hoor, maar bacardi cola lust ik wel"
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen (nou in mijn geval meisjes) komen op Tinder nota benemet een shitload aan eisen. Dat je echt denkt 'mens je bent echt veel te gemiddeld om zo arrogant te zijn.'
Goede user is dat.quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daten
Deze post wordt u aangeboden door Pienjow.
Conclusie: bah mensenquote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daten
Deze post wordt u aangeboden door Pienjow.
Ja.quote:
Met jou wil ik altijd wel daten hoorquote:
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad erg. Maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Met foto's van hun ontblote bovenlijf (of zelf piemel) of met hun doorgesnoven koppen op een of ander dancefeest.
ach. 4,5 jaar geleden was het ook zonder Tinder nog prima te doen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef asco het volgende:
[..]
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎
Dat is het nog steeds.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach. 4,5 jaar geleden was het ook zonder Tinder nog prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |