We zullen aan je denken dinsdag hoorquote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Disana het volgende:
Mooi om te zien dat er nog gefeliciteerd wordt.
Goed geheugen heb je!quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zullen aan je denken dinsdag hoor
40?quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik begin overigens een discutabele leeftijd te bereiken.
17?quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Te oud? Te oud voor wat.quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is mij dat nooit verteld?quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Seks, dat kan gewoon echt niet meer na je veertigste.
Ik dacht dat Friek nog wel een stuk jonger was.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
34 man... heel leven nog voor je. 40 is het begin van de aftakeling.
Dat is een beetje laat voor mij. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Straks een docu over Pierre Bokma van Coen Verbraak op Ned2.
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Straks een docu over Pierre Bokma van Coen Verbraak op Ned2.
Alcoholisme is toch niet direct een "bijzondere levensstijl"?quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.
Ja, kinderen bij verschillende vrouwen. Boeiende vent en een goede acteur, daarom ga ik wel kijken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |