2quote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel doelpunten tegen door JA vandaag?
quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bent een rund als je JA een basisplaats gunt.
Vertel eens, wat is het alternatief?quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bent een rund als je JA een basisplaats gunt.
De paal? Cornervlag vind ik ook een optie...quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is het alternatief?
Achabar voor mijn part.quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is het alternatief?
Nou dat was bijna de eerstequote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel doelpunten tegen door JA vandaag?
Gewoon z'n ribbenkast opensnijden en 'm dragen.quote:
Denk wel dat de chicks dat leuk vinden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon z'n ribbenkast opensnijden en 'm dragen.
Sommige mensen hebben een LV. Ik een JA.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk wel dat de chicks dat leuk vinden.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een LV. Ik een JA.
Het is in iedergeval niet van het belabberde niveau van de afgelopen weken tot noch toe.quote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje rommelig wel tot nu toe nog.
Het Feyenoord van 2002-2003 vond ik persoonlijk eigenlijk nog beter dan 2001-2002. Buffel was erg onderschat, scoorde meer dan Tomasson. En in 2001-2002 speelden we in de competitie ook weinig klaar.quote:Op zondag 20 december 2015 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. Sinds 2000 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met het Nederlandse voetbal. Alleen het Feyenoord van 2001/2002 en het PSV van 2004/2005 (Cocu, van Bommel, Park, Alex, Farfan, Gomes, etc. werden toen ook soeverein kampioen) waren klasse sinds die tijd. Daarna heeft sinds 2007 geen Nederlandse ploeg meer de poule overleeft. Nu PSV dus weer. Wat dat betreft wel belangrijk. Hoop dat het 't begin is van een nieuwe goede periode van het Nederlands voetbal.
Ja, dat waren de laatste goede jaren van het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 20 december 2015 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het Feyenoord van 2002-2003 vond ik persoonlijk eigenlijk nog beter dan 2001-2002. Buffel was erg onderschat, scoorde meer dan Tomasson. En in 2001-2002 speelden we in de competitie ook weinig klaar.
Het Ajax van de periode 2001-2003 was trouwens ook niet slecht hoor met Sneijder, Van der Vaart, Zlatan etcetera.
Verrassend.quote:Op zondag 20 december 2015 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij staat er wel maar hij doet niets.
Ik SMS net hetzelfde aan een zooitje vrienden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
De reactie van Gio op Vilhena![]()
Ik moest lachen
SMS is zo 2013quote:Op zondag 20 december 2015 14:52 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Ik SMS net hetzelfde aan een zooitje vrienden.
Gioquote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
De reactie van Gio op Vilhena![]()
Ik moest lachen
Kuyt staat er ook nogquote:Op zondag 20 december 2015 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
Je wordt nooit kampioen met Kramer in de spits.
Kuyt wil tenminste aan de bal komen, Kramer zorgt dat hij zsm weg is als er een bal in de buurt is.quote:
Ja, aan NECquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Kramer al een goede bal gegeven vandaag?
Altijd al in die gozer geloofd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede ingreep van JA dit keer. Mag ook wel eens gezegd.
Nog erger dan Lexgod Immersgenot jaquote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vejino heeft wel echt zo'n heroinelichaam.
Het is echt verschrikkelijk hequote:
JA is geen voetballer.quote:
Ik heb het al (veel) vaker gezegd dit seizoen, maar Feyenoord kan geen 2 helften op hetzelfde niveau spelen. Ben benieuwd waar het niveau de 2e helft heen gaatquote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef Montelly het volgende:
Jezus...Feyenoord moet echt gaan voetballen nu
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.quote:
Het verschil tussen een professional en een amateur is dat de professional betaald wordt voor hetgeen wat hij doet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.
Bruno Martins Gindi?quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef Wicky15 het volgende:
Nou boys, nog veel plezier. Ik ben naar BMG
Ja en blijkbaar ons bestuur goed genoeg voor de gek gehouden om een 3!-jarig contract te kunnen versieren. Tot 2018 zitten we aan die kanjermongool vast.quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.
Het scheelt dat NEC er ook niets van kanquote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef Grifte het volgende:
Het begin was nog wel aardig, maar na de kool lijkt het weer helemaal nergens op.
of een pingelquote:Op zondag 20 december 2015 15:18 schreef K.offie het volgende:
Zo blij dat de megablunder van Vermeer niet tot een tegendoelpunt leidde![]()
![]()
Zelden zo'n luie teringhond gezien op een voetbalveld.. gaat alle duels uit de weg, loopt maar wat te sjokken.. Je speelt gewoon met 10 man met zo'n spitsquote:Op zondag 20 december 2015 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
Je wordt nooit kampioen met Kramer in de spits.
Dit inderdaad, was eerst nog blij verrast, maar nu was het alweer mazzelen dat het niet 1 1 werd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef Grifte het volgende:
Het begin was nog wel aardig, maar na de kool lijkt het weer helemaal nergens op.
Maar wie is slechter? Kramer of Immers?quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelden zo'n luie teringhond gezien op een voetbalveld.. gaat alle duels uit de weg, loopt maar wat te sjokken.. Je speelt gewoon met 10 man met zo'n spits
Nu heeft die dat als t goed is weer een tijdje gehad.quote:Op zondag 20 december 2015 15:18 schreef K.offie het volgende:
Zo blij dat de megablunder van Vermeer niet tot een tegendoelpunt leidde![]()
![]()
Kramer, 100%.quote:Op zondag 20 december 2015 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wie is slechter? Kramer of Immers?
Immers.quote:Op zondag 20 december 2015 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral lopen, veel meer doet hij nietquote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef Boma het volgende:
Hoor net dat ene Kramer bij ons in de spits schijnt te lopen?
van persie kan voetballen, kramer niet...quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef ha_n het volgende:
Kramer doet me een beetje denken aan Van Persie. Jullie niet?
Hopelijk tekent hij alsnog bijquote:Op zondag 20 december 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Goede voorzet van Tony...
Tony begint steeds meer zijn niveau te halen wat hij onder Koeman haalde. Gewoon een kwestie van wekelijks spelen.
Bijzonder jammer inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 15:22 schreef Tortugal het volgende:
En Achahbar zit niet eens bij de selectie... Gaat ook gewoon geen enkele minuut maken dit seizoen.
Nee, hij staat meestal stil.quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef Boma het volgende:
Hoor net dat ene Kramer bij ons in de spits schijnt te lopen?
Ook experts hebben het wel eens mis (dat blijkt nu wel weer).quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben een autoriteit op het gebied van Immers en talent. Hf.R iets minder.
100% eens, begin echt een gruwelijke hekel te krijgen aan die vent. En dat heb ik vrijwel nooit bij spelers van onze club. Wel dat ik ze graag liever zie verdwijnen, maar geen hekel. Zo'n Immers kan dan niet voetballen, maar die doet er wel alles voor om zo goed mogelijk te voetballen, kan je van die gekke lange slungel met zn lelijke tattoos niet zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelden zo'n luie teringhond gezien op een voetbalveld.. gaat alle duels uit de weg, loopt maar wat te sjokken.. Je speelt gewoon met 10 man met zo'n spits
Kramer natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
alles is beter als immers...quote:
Paar jaar terug, toen PEC ook een tijd bovenaan stond. Dat seizoen heeft Feyenoord ook ff op de 1e plek gestaan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:26 schreef Boma het volgende:
Hoe lang geleden is dit eigenlijk? Ziet er wel leuk uit zo.
vorig seizoen maakte hij veel doelpuntenquote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die meer hadden verwacht van Kramer. Keken jullie vorig jaar nooit?
Dan zag je alleen de doelpunten. En had hij ook nog een keer een mooie actie in het strafschopgebied. Nu zien we de volledige voetballer Kramer. En dat is echt om te janken.quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik had weinig van hem verwacht, maar van een fan van de club verwacht je toch eigenlijk wel dat hij zich uit de naad werkt? Toch?quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Is het ook, maar dat was vorig jaar niet anders. Maar goed.quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zag je alleen de doelpunten. En had hij ook nog een keer een mooie actie in het strafschopgebied. Nu zien we de volledige voetballer Kramer. En dat is echt om te janken.
Maar dat wist men toen ie werd gekocht.quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had dit precies verwacht, dat maakt het des te triester. Alleen Botteghin is anders dan ik verwacht had van de aankopen,die is wel iets beter dan ik dacht.quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Kazim had vorig jaar ongeveer hetzelfde moyenne als Kramer per wedstrijd, maar hij is ook niet alles inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef NM. het volgende:
Toch heeft Kramer er al 9 inliggen. Kazim zou nog niet eens de helft hebben.
en Immers 10quote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef NM. het volgende:
Toch heeft Kramer er al 9 inliggen. Kazim zou nog niet eens de helft hebben.
In zijn optiek doet ie dat ook. Op zijn manier. Optisch slaat het nergens op, maar sleuren is zijn kracht ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had weinig van hem verwacht, maar van een fan van de club verwacht je toch eigenlijk wel dat hij zich uit de naad werkt? Toch?
Dat is misschien wel zo inderdaad. Wel jammer, je hoopt toch altijd extra dat zo'n kerel slaagt. Wie weet komt het nog..quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn optiek doet ie dat ook. Op zijn manier. Optisch slaat het nergens op, maar sleuren is zijn kracht ook niet.
Je hoorde ook iemand vlak bij die veldmicrofoon "SJONGEJONGE" toen El Ahmadi aflegde.quote:Op zondag 20 december 2015 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Sjonge jonge, als El Ahmadi in het strafschopgebied komt heb je echt niks aan hem.
Dan weet ie telkens totaal niet meer wat te doen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Sjonge jonge, als El Ahmadi in het strafschopgebied komt heb je echt niks aan hem.
Precies, pure paniek in die ogen van hem als hij de 16 inwandelt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan weet ie telkens totaal niet meer wat te doen.
Was eigenlijk ook wel een beetje een poepjesschot.quote:
Vanuit die tweede hoek kwam hij aanvankelijk op tv. Leek hij mooi de kruising in te vliegen. Toen vloog er echt wel wat door de woonkamer hier. Die herhaling nuanceerde inderdaad het een en ander.quote:Op zondag 20 december 2015 15:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook wel een beetje een poepjesschot.
Heb je die sprint gezienquote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Tortugal het volgende:
Jan Arie is vandaag trouwens gewoon goed!
En de kool...quote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Tortugal het volgende:
Jan Arie is vandaag trouwens gewoon goed!
Het is 2-1 voor NEC, dus ben je hier. Dat is hoe het kan dat jij hier nu opeens bent.quote:
Afgelopen zomer naar Southampton vertrokken.quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Haringkop het volgende:
Waar is de rugdekking vandaag? Gvd wat triest..
Kwestie van Feyenoord zijn... Ze spelen nooit 2 helften op hetzelfde niveau en dit keer is de 2e helft slechter dan de 1e (die al heeeeel slecht was)quote:
Dat die terugkopbal te kort zou zijn zag je van 100 meter aankomen... 100e keer dat dit Van Beek overkomt. Speelt sowieso niet lekker de laatste tijd. Gewoon weer geen kampioen dit jaar en waarschijnlijk ligt ons wel een uitschakeling bij Roda in de beker te wachten.quote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
JA ging lekker onder de bal door daar, dat bracht Van Beek ook in een lastige situatie.
Ze spelen al weken slecht.. dus zo verrassend is het niet. Maar goed, we zijn nu in ieder geval verlost van dat gelul iedere week over een kampioenschap.. gewoon te weinig kwaliteitquote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Montelly het volgende:
Geen ziel in wedstrijd, lijkt alsof Fey geen geen zin heeft om te voetballen vandaag.
Die punten had Feyenoord ook moeten halen. Niet gedaan, de prutsersquote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Alxander het volgende:
Wel fijn, 1 punt uit twee wedstrijden waar we volgens iedereen zes punten MOESTEN halen.
We missen kwaliteit om kampioen te worden, dat was voor vandaag ook al bekend. Als je die kwaliteit wel had was deze pot ook niet cruciaal geweest, dus je reactie snijdt geen hout.quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef Alxander het volgende:
[..]
Dat die terugkopbal te kort zou zijn zag je van 100 meter aankomen... 100e keer dat dit Van Beek overkomt. Speelt sowieso niet lekker de laatste tijd. Gewoon weer geen kampioen dit jaar en waarschijnlijk ligt ons wel een uitschakeling bij Roda in de beker te wachten.
Bedankt Hansquote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We missen kwaliteit om kampioen te worden, dat was voor vandaag ook al bekend. Als je die kwaliteit wel had was deze pot ook niet cruciaal geweest, dus je reactie snijdt geen hout.
Echt he! Met zn instagram plaatjes #killnec #killzus. Hij killt helemaal niemand kneus dat ie isquote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef Montelly het volgende:
VEJINOVIC....Meteen verkopen die kneus.
Het is ook wel lastiger zonder pingels.quote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef Vasion het volgende:
In De Kuip blaas je dit NEC he-le-maal weg..
Maar als ze uit moeten spelen...
Grolsch is ook gewoon een hommo.quote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Al die calimero's in het live topic maar janken over pingels
quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sloggi het volgende:
Wordt tijd dat ze die laten inslapen. Kwaliteit van leven moet voor hemzelf ook minimaal zijn.
en anders blaast de ref voor een penalty plus wa roodquote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef Vasion het volgende:
In De Kuip blaas je dit NEC he-le-maal weg..
Maar als ze uit moeten spelen...
quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
Tijd voor de winterstop. Drukke Europese programma begint zijn tol te eisen.
Oh. Wacht.
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Typisch het volgende:
Radio Rijnmondgenot hier. Gaat prima geloof ik he?
Dan weer -3 punten tegen PSV!quote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik zet m uit...tot na de winterstop
Je verliest ieder duel. En iedere tweede bal is ook voor NEC.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef H.FR het volgende:
Spelen niks minder dan tegen pakweg Twente, maar hier wel enige tegenstand. Dan krijg je dit.
Precies.quote:
Lekker successupporten en anders nietquote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik zet m uit...tot na de winterstop
Het is al weken van een vergelijkbaar niveau. Alleen toen wonnen we.quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je verliest ieder duel. En iedere tweede bal is ook voor NEC.
Na de winterstop PSV pakkie geven en je staat weer tweede.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Ervan uit gaan dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is, is natuurlijk te achterlijk voor woorden als je kijkt naar de begroting van die joden en psv.
Dit is exact wat er kan gebeuren in de competitie. Met een kut gevoel de winterstop in, maar met opgeheven hoofd eruit komen
Mwah, Vilhena vind ik eigenlijk prima.quote:
Precies. Hoewel ik, afgaande op de kwaliteit die Feyenoord momenteel laat zien, daar niet al het vertrouwen in heb, is het natuurlijk wel zo dat van oudsher PSV het gewoon altijd lastig heeft in de Kuipquote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na de winterstop PSV pakkie geven en je staat weer tweede.
Mwa dat is echt onzin. Als je er naar kijkt wat jullie binnen hebben gehaald, dan is dat zeker beter dan wat Ajax heeft gehaald. Elia, Kuyt, Vejinovic, Kramer. Dan mag je best een keer titel kandidaat genoemd worden samen met Ajax en PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Ervan uit gaan dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is, is natuurlijk te achterlijk voor woorden als je kijkt naar de begroting van die joden en psv.
Dit is exact wat er kan gebeuren in de competitie. Met een kut gevoel de winterstop in, maar met opgeheven hoofd eruit komen
Indekken FC kan dit beamenquote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Hoewel ik, afgaande op de kwaliteit die Feyenoord momenteel laat zien, daar niet al het vertrouwen in heb, is het natuurlijk wel zo dat van oudsher PSV het gewoon altijd lastig heeft in de Kuip
Vanachteruit ja. Gustaf speelt meer rond de 10.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Vilhena vind ik eigenlijk prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |