Ik SMS net hetzelfde aan een zooitje vrienden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
De reactie van Gio op Vilhena![]()
Ik moest lachen
SMS is zo 2013quote:Op zondag 20 december 2015 14:52 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Ik SMS net hetzelfde aan een zooitje vrienden.
Gioquote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Tortugal het volgende:
De reactie van Gio op Vilhena![]()
Ik moest lachen
Kuyt staat er ook nogquote:Op zondag 20 december 2015 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
Je wordt nooit kampioen met Kramer in de spits.
Kuyt wil tenminste aan de bal komen, Kramer zorgt dat hij zsm weg is als er een bal in de buurt is.quote:
Ja, aan NECquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Kramer al een goede bal gegeven vandaag?
Altijd al in die gozer geloofd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede ingreep van JA dit keer. Mag ook wel eens gezegd.
Nog erger dan Lexgod Immersgenot jaquote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vejino heeft wel echt zo'n heroinelichaam.
Het is echt verschrikkelijk hequote:
JA is geen voetballer.quote:
Ik heb het al (veel) vaker gezegd dit seizoen, maar Feyenoord kan geen 2 helften op hetzelfde niveau spelen. Ben benieuwd waar het niveau de 2e helft heen gaatquote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef Montelly het volgende:
Jezus...Feyenoord moet echt gaan voetballen nu
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.quote:
Het verschil tussen een professional en een amateur is dat de professional betaald wordt voor hetgeen wat hij doet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.
Bruno Martins Gindi?quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef Wicky15 het volgende:
Nou boys, nog veel plezier. Ik ben naar BMG
Ja en blijkbaar ons bestuur goed genoeg voor de gek gehouden om een 3!-jarig contract te kunnen versieren. Tot 2018 zitten we aan die kanjermongool vast.quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toch heeft hij er zijn beroep van gemaakt.
Het scheelt dat NEC er ook niets van kanquote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef Grifte het volgende:
Het begin was nog wel aardig, maar na de kool lijkt het weer helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |