alles is beter als immers...quote:
Paar jaar terug, toen PEC ook een tijd bovenaan stond. Dat seizoen heeft Feyenoord ook ff op de 1e plek gestaan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:26 schreef Boma het volgende:
Hoe lang geleden is dit eigenlijk? Ziet er wel leuk uit zo.
vorig seizoen maakte hij veel doelpuntenquote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die meer hadden verwacht van Kramer. Keken jullie vorig jaar nooit?
Dan zag je alleen de doelpunten. En had hij ook nog een keer een mooie actie in het strafschopgebied. Nu zien we de volledige voetballer Kramer. En dat is echt om te janken.quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik had weinig van hem verwacht, maar van een fan van de club verwacht je toch eigenlijk wel dat hij zich uit de naad werkt? Toch?quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Is het ook, maar dat was vorig jaar niet anders. Maar goed.quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zag je alleen de doelpunten. En had hij ook nog een keer een mooie actie in het strafschopgebied. Nu zien we de volledige voetballer Kramer. En dat is echt om te janken.
Maar dat wist men toen ie werd gekocht.quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelden zo'n luie teringhond gezien op een voetbalveld.. gaat alle duels uit de weg, loopt maar wat te sjokken.. Je speelt gewoon met 10 man met zo'n spits
Had dit precies verwacht, dat maakt het des te triester. Alleen Botteghin is anders dan ik verwacht had van de aankopen,die is wel iets beter dan ik dacht.quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Kazim had vorig jaar ongeveer hetzelfde moyenne als Kramer per wedstrijd, maar hij is ook niet alles inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef NM. het volgende:
Toch heeft Kramer er al 9 inliggen. Kazim zou nog niet eens de helft hebben.
en Immers 10quote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef NM. het volgende:
Toch heeft Kramer er al 9 inliggen. Kazim zou nog niet eens de helft hebben.
In zijn optiek doet ie dat ook. Op zijn manier. Optisch slaat het nergens op, maar sleuren is zijn kracht ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had weinig van hem verwacht, maar van een fan van de club verwacht je toch eigenlijk wel dat hij zich uit de naad werkt? Toch?
Dat is misschien wel zo inderdaad. Wel jammer, je hoopt toch altijd extra dat zo'n kerel slaagt. Wie weet komt het nog..quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn optiek doet ie dat ook. Op zijn manier. Optisch slaat het nergens op, maar sleuren is zijn kracht ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |