Ik hou voorlopig nog wel even een slag om de arm... Het verweer van Jan-Willem Anholts van het COA vind ik nou niet bijster sterk...quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk ontkend omdat het de waarheid niet is
Die heeft het overgenomen van de bronnen die op dat moment beschikbaar waren.quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
en geen openbare... zegt Danny.... maar die zegt wel meer....
Checken of die andere bronnen wellicht onzin verkopen, is natuurlijk geen optie.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft het overgenomen van de bronnen die op dat moment beschikbaar waren.
Je doet nu net alsof hij het zelf heeft verzonnen.
Of het onzin is moet nog maar blijken. Dat het COA er als de kippen bij is om eea te ontkrachten zegt mij nog niet zo veel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Checken of die andere bronnen wellicht onzin verkopen, is natuurlijk geen optie.
in welke bron stond het dan, want dan heb ik die gemist, dat kanquote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft het overgenomen van de bronnen die op dat moment beschikbaar waren.
Je doet nu net alsof hij het zelf heeft verzonnen.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of het onzin is moet nog maar blijken. Dat het COA er als de kippen bij is om eea te ontkrachten zegt mij nog niet zo veel.
I rest my casequote:De beheerder van vakantiepark Marina Beach heeft een verslaggever van Omroep Zeeland via een intercom gesproken. Hij noemt het verhaal 'bullshit'. "Ik heb dit nooit verteld en ik zou ook niet weten wie er hier een koivijver heeft. En als u het niet erg vindt, geniet ik verder van mijn zondag", aldus de beheerder.
Dit is de originele bron.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
in welke bron stond het dan, want dan heb ik die gemist, dat kan
Het ligt eraan hoe die vijver eruit ziet, anders kan ik mij dat best voorstellen en dan kan ik me ookquote:Op zondag 20 december 2015 16:41 schreef habitue het volgende:
Mensen die werkelijk denken dat ze niet wisten dat die vis eigendom van iemand is.
pagina laadt niet, zet dat artikel dan een hier.quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de originele bron.
http://www.koiquestion.co(...)vijver-vakantiepark/
Die heeft het te druk met zijn Kerstboomquote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef JJDWS het volgende:
Zoals ik al dacht, een gevalletje vluchtelingen (opnieuw) in het kwade daglicht willen zetten. Danny, reactie aub?
huh ??quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef JJDWS het volgende:
Zoals ik al dacht, een gevalletje vluchtelingen (opnieuw) in het kwade daglicht willen zetten. Danny, reactie aub?
quote:
quote:De eigenaar van het vakantiepark was niet bereikbaar voor commentaar.
De kennis blijft erbij dat het verhaal klopt: "Er zijn diverse redenen te bedenken waarom de COA en de Oostappen Groep het verhaal willen ontkrachten."
LOL dat was toen iets voor * red mijn vakantie * dusquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef AchJa het volgende:
Campinggast ‘gillend naar huis’ na incident Marina Beach Zeeland
![]()
Het COA is om een reactie gevraagd. Nogal logisch.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of het onzin is moet nog maar blijken. Dat het COA er als de kippen bij is om eea te ontkrachten zegt mij nog niet zo veel.
Yup.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL dat was toen iets voor * red mijn vakantie * dus
Ik zeg niks, ik citeer het bronartikelquote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
en geen openbare... zegt Danny.... maar die zegt wel meer....
[..]
Ik zou wel een foto willen zien van di siervijver met ramen en al erin eigenlijk.
Heeft iemand een foto kunnen vinden?
http://www.omroepzeeland.(...)et-waar#.VnbOrPkrLIWquote:
kloptquote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Checken of die andere bronnen wellicht onzin verkopen, is natuurlijk geen optie.
Oh nee hoor, de berichtgeving is gewoon tegenstrijdig.quote:Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar als niemand het kan bevestigen, is er uiteraard sprake van een doofpot.
ja die pagina laadt niet bij mijquote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik citeer het bronartikel
Vluchtelingen barbecueën dure koikarperquote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
in welke bron stond het dan, want dan heb ik die gemist, dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |