Het is logisch dat je dat als presidentskandidaat zegt anders lijkt het alsof je je al bij je verlies hebt neergelegd. We moeten maar eens zien wat er gebeurt als het daadwerkelijk aan de orde is.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:58 schreef Gambetta het volgende:
Kasich heeft overigens aangegeven niet geďnteresseerd te zijn in een VP-nominatie.
Ik had zoiets van wat de hond kan, kan ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 09:40 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ingevuld
Wel een erg korte trouwens. Ben wel benieuwd wat eruit komt.
Mja, had dan op z'n minst de poll nog iets uitgebreid met wat meer kandidaten. Nu is het wel heel erg summier. Met zo'n poll kan ik je de correlatie wel op een presenteerblaadje geven als het naar waarheid wordt ingevuld, namelijk PVV -> Trump, de rest -> Hillary.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik had zoiets van wat de hond kan, kan ik ook
Het is ook een beetje een test, niet te serieus nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, had dan op z'n minst de poll nog iets uitgebreid met wat meer kandidaten. Nu is het wel heel erg summier. Met zo'n poll kan ik je de correlatie wel op een presenteerblaadje geven als het naar waarheid wordt ingevuld, namelijk PVV -> Trump, de rest -> Hillary.
Natuurlijk is het geen garantie maar zo'n categorische ontkenning betekent wel iets. Ik zeg ook niet dat je hem op zijn mooie blauwe ogen moet geloven maar dat het vicepresidentschap niet echt een promotie is ten opzichte van het gouverneurschap van Ohio. Daarom ben ik sceptisch over Kasich als vicepresident.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is logisch dat je dat als presidentskandidaat zegt anders lijkt het alsof je je al bij je verlies hebt neergelegd. We moeten maar eens zien wat er gebeurt als het daadwerkelijk aan de orde is.
Daar gaat het helemaal niet over. Dat is een mogelijke verklaring dat ze te laat was. Niet de toiletstop zelf. Los daarvan lijken Secret Service protocollen me daar debet aan. Dat is verder niet heel spannend.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De realiteit is dat Clinton even wachtte met naar het toilet gaan omdat ze daar niet tegelijk wilde zijn met een campagnemedewerkster van O'Malley: http://www.breitbart.com/(...)ldnt-share-bathroom/
Tja, Breitbart.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over. Dat is een mogelijke verklaring dat ze te laat was. Niet de toiletstop zelf. Los daarvan lijken Secret Service protocollen me daar debet aan. Dat is verder niet heel spannend.
"schlonged" betekent dus "geswaffeld", niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:27 schreef Gambetta het volgende:
Donald Trump is taking his criticism of Hillary Clinton into new territory.
The Republican [...] said Barack Obama “schlonged” her in the 2008 primaries at a raucous rally here on Monday night.
Valt wel mee, hij heeft al een hele serie aan vrouwonvriendelijke opmerkingen richting o.a. Fiorina en Megyn Kelly op z'n naam staan. Ideaal voor de Democraten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
"schlonged" betekent dus "geswaffeld", niet?
Wat heeft die heeft lul van een Trump ballen zeg.
Daar heeft Ted Cruz waarschijnlijk weinig te maken, andere mensen regelen dat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:08 schreef JimmyDean het volgende:
Toch wel een geniale ad van Ted Cruz waarin hij zichzelf niet al te serieus neemt en tevens een paar plaagstootjes uitdeelt.
Merkwaardig.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:17 schreef berko13 het volgende:
Top 5 populairste politici op facebook:
Ben Carson 5,015,246 likes
Donald Trump 4,939,776 likes
Bernie Sanders 2,223,483 likes
Hillary Clinton 2,054,670 likes
Ted Cruz 1,724,443 likes
Ik geef het maar mee.
De Washington Post had er een cartoon over, maar die viel niet echt in de smaak bij Cruz en de overige Republikeinse kandidaten:quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:08 schreef JimmyDean het volgende:
Toch wel een geniale ad van Ted Cruz waarin hij zichzelf niet al te serieus neemt en tevens een paar plaagstootjes uitdeelt.
Het viel ook wel mee, maar kinderen liggen altijd wat gevoelig in de politiek.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Niet echt een schokkende cartoon verder, maar goed.
[ afbeelding ]
wij hebben weer de fok frontpage 😅quote:Op woensdag 23 december 2015 19:46 schreef Molurus het volgende:
Genante vertoning dit:
Wat dat betreft mogen we best tevreden zijn met het publieke debat in Nederland.
Daswaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef thettes het volgende:
[..]
wij hebben weer de fok frontpage 😅
Je vergeet de nummer 4.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:17 schreef berko13 het volgende:
Top 5 populairste politici op facebook:
Ben Carson 5,015,246 likes
Donald Trump 4,939,776 likes
Bernie Sanders 2,223,483 likes
Hillary Clinton 2,054,670 likes
Ted Cruz 1,724,443 likes
Ik geef het maar mee.
https://www.washingtonpos(...)0903616869&tid=ss_twquote:Republican presidential candidate Ben Carson is seeking to take control of his struggling presidential campaign, saying in an interview that his drop in the polls is the fault of his advisers and that he plans to shake up his staff in the coming days.
Carson, sitting alone Wednesday in the basement of his Maryland house, said that no one’s job is safe. He complained about budgetary management in a campaign that has spent millions and called some of his top staffers overpaid and ineffective in broadcasting his message.
“I’m looking at every aspect of the campaign right now. Everything is on the table, every job is on the table. And we’re going to analyze it very carefully,” Carson said. “It’s not perfect and we’re going to work on it.”
“I want to see more efficiency in terms of the way money is utilized,” he added, saying he is frustrated with his campaign being seen as a “rat hole” for small-dollar donors.
Carson declined to say whether his campaign manager, Barry Bennett, remains in charge. He was coy and responded by saying changes could come as soon as “tomorrow” and certainly before the Iowa caucuses on Feb. 1.
Carson’s move, a last-ditch effort to revive what had been just weeks ago a front-running bid, comes as Donald J. Trump and Sen. Ted Cruz (R-Tex.) have begun to dominate the conservative side of the GOP race.
Opvallend is ook wel het wegzakken van Fiorina. Eerdere debatten leverden haar een boost op, maar dat geldt na het laatste debat duidelijk niet. Opvallend is ook wel dat Bush niet profiteert van zijn relatief goede optreden.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:37 schreef martijnde3de het volgende:
Nieuwe landelijke peiling:
Trump 39(+3), Cruz 18(+2), Rubio 10(-2), Carson 10(-4), Bush 3(-), Christie 5(+1), Paul 4(+3), Fiorina 1(-2), Kasich 2(-), Huckabee 2(-), Graham 1(+1), Santorum 0(-), Pataki 0(-), Gilmore 0 (-)
Opmerkelijk Rubio daalt en Paul is in de lift.
http://i2.cdn.turner.com/cnn/2015/images/12/22/cnnpoll.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |