SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Zelfscanner kan ook niks.quote:Op zondag 20 december 2015 02:31 schreef noodgang het volgende:
T gaat nog steeds niet heel goed met de OP
quote:De ‘koel’ is er allang niet meer. Met het sluiten van de Oranje-Nassaumijn in 1974 verdween ook het ‘Koelhollendjs’ uit de stad. ‘Koelhollendjs’ kent volgens Leonie Cornips invloeden van het dialect van voor 1900, het Frans, Duits en het Nederlands. De komst van de mijn veranderde Heerlen. In 1900 was bijna 90% van de Heerlenaren, het waren er niet veel, geboren en getogen in het dorp. In 1930 was dat nog maar minder dan de helft, van de toen al aanzienlijke stad.
En de taal, die veranderde mee. En waar die taal thuishoorde, kon je niet zeggen. Volgens sommigen was het dialect. Dat vinden ze vooral boven de grote rivieren. n de mensen in Zuid-Limburg beschouwen het eigenlijk als Nederlands. Cornips, zelf geboren in het Schaesbergerveld beschouwt de taal eigenlijk als Nederlands. Maar wel van het bijzondere soort.
Een college zou geen college zijn, als niet aan de hand van een aantal voorbeelden het fenomeen taal tot op de grammaticale bodem wordt uitgezocht. Daarbij kwam Cornips tot interessante conclusies.
Zinnen als:
‘Ik heb me de jas gescheurd’ of nog beter ‘Ik heb me de jas gescheurd gehad’ kunnen in het ‘Koelhollendsj’ meer uitdrukken dan het Nederlands met zijn regeltjes kan. In het eerste geval is de gescheurde jas een tijdelijke zaak, net gebeurd. In de tweede zin is die tijdelijk kapotte jas alweer gerepareerd. Kom daar in het Nederlands maar eens om: daar bestaan geen woorden voor!
quote:Op zondag 20 december 2015 02:32 schreef tofastTG het volgende:
Mobiel quoten is kut; maar Heerlens dialect is trouwens een van de meest Hollandse dialecten.
Dat is ook logisch, het is tijdens de tijd van de mijnen pas ontstaan. En toen bestond Heerlen al deels uit Hollanders.
[..]
Alleen als het lekker kort en pittig is.quote:Op zondag 20 december 2015 02:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Mensen mogen voor 10 euro een handje op mijn haar leggen. Welke fokker wilt als eerst?
Ja hequote:
quote:Op zondag 20 december 2015 02:50 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[ afbeelding ]
Man met de leren jas, dat waren nog eens tijden.
Ik ga straks ookquote:Op zondag 20 december 2015 02:50 schreef ChatGirl het volgende:
Het wordt tijd om naar bed te gaan denk ik want ik kan niet meer fatsoenlijk quoten
Echt nietquote:Op zondag 20 december 2015 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Mevrouw met paars haar komt uit Stokholm
Nepperd met d'r haarquote:Op zondag 20 december 2015 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Mevrouw met paars haar komt uit Stokholm
Beetje dom wijfquote:
Woon er inmiddels net een paar kilometer onderquote:Op zondag 20 december 2015 02:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Zie nu pas dat houdjemond uit Amsterdam komt. Om de hoek misschien wel.
quote:Op zondag 20 december 2015 02:56 schreef Impressme het volgende:
Amsterdam komen de mooie meiden vandaan
quote:Op zondag 20 december 2015 02:56 schreef Impressme het volgende:
Amsterdam komen de mooie meiden vandaan
Blijf met je vingers van mijn quotequote:
Alleen de filmpjes er op zijn leukquote:
Trusten.quote:Op zondag 20 december 2015 03:15 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga een poging tot slapen wagen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2015 03:15 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ze draaien toch een gare radio edit dus het is snel voorbijquote:Op zondag 20 december 2015 03:16 schreef ChatGirl het volgende:
En dan deze draaienZo kan ik natuurlijk nóóit gaan slapen.
Yuh. Nou ga ik echt slapen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ach, ze draaien toch een gare radio edit dus het is snel voorbij
quote:Op zondag 20 december 2015 03:15 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hehquote:
Trustenquote:Op zondag 20 december 2015 03:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yuh. Nou ga ik echt slapen.
Truste allemaal
Iig iets waardoor hij op zondag niet vrij is.quote:
pastoor zekerquote:Op zondag 20 december 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Iig iets waardoor hij op zondag niet vrij is.
om 4 uur worden de streams gereset. Daardoor valt hij even weg.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 08:34 schreef JaneDoe het volgende:
giel gaat zo voor t eerst sinds vrijdag zijn tandenpoetsen?
waarom verbaast dit mij niet
is er niet, alles moet soberquote:Op zondag 20 december 2015 09:31 schreef Jimbo het volgende:
welk nummer is de spring hit van dit jaar, of hebben ze die nou nog steeds niet ?
Er moeten wel mensen zijn die willen springen.quote:Op zondag 20 december 2015 09:31 schreef Jimbo het volgende:
welk nummer is de spring hit van dit jaar, of hebben ze die nou nog steeds niet ?
limburgquote:Op zondag 20 december 2015 09:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moeten wel mensen zijn die willen springen.
Nope.quote:Op zondag 20 december 2015 09:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
limburg
maar serieus, geen bouncer, hello, tsunami of wat dan ook?
quote:Op zondag 20 december 2015 09:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
limburg
maar serieus, geen bouncer, hello, tsunami of wat dan ook?
quote:
quote:
quote:
kansloosquote:
Komt nog wel.quote:Op zondag 20 december 2015 09:31 schreef Jimbo het volgende:
12:00quote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef Rainesz het volgende:
Hoelaat kom Veenstra. Veenstra er dan in? Verheug me nu al op de cupcakes die die in het huis gaat bakken.![]()
12 uur. Ik kan ook niet wachten. Misschien komt er dan eindelijk een beetje sfeer in het huisquote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef Rainesz het volgende:
Hoelaat kom Veenstra. Veenstra er dan in? Verheug me nu al op de cupcakes die die in het huis gaat bakken.![]()
Dat duurt nog wel ff denk ik. Op dag 4 denk ik.quote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef jcdragon het volgende:
Wanneer gaan ze breken en gaan we tranen zien?
Ik vind het nu al om te huilenquote:Op zondag 20 december 2015 09:41 schreef jcdragon het volgende:
Wanneer gaan ze breken en gaan we tranen zien?
Heel veel dit.quote:Op zondag 20 december 2015 09:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
12 uur. Ik kan ook niet wachten. Misschien komt er dan eindelijk een beetje sfeer in het huis
Nou zo'n actie waar nu alles gaat naar het rode kruis mag voor mij ook eens voor het KWF.quote:Op zondag 20 december 2015 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal de schuld van Roos:
http://nos.nl/artikel/207(...)ijl-van-normaal.html
Jolink laat zich van zijn kritische kant horen in een sneer naar het Glazen Huis, het 3FM-initiatief dat op dit moment actief is in Heerlen. Hij roept: "Ze hebben gevraagd of ze hier mochten collecteren. Maar dat doen we niet voor een stel mediageile veelverdieners. Jullie kunnen beter iets geven aan het kankerfonds, het KWF."
Nou nou nou wat een druktequote:
Het kei druk geweest hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 09:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een drukte
En misschien is het idd beter om het af te wisselen qua goede doelen. Ene keer Nederlands doel, andere keer Rode Kruis ofzo. Misschien dat er dan meer draagvlak komt.
Voelt je vogel zich wel veilig met een kater in de buurt?quote:
Ja deze kunnen ze aan.quote:Op zondag 20 december 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voelt je vogel zich wel veilig met een kater in de buurt?
ze doet ook de vrijdagavond met Gielquote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal
En zit ik op 2
http://www.3fm.nl/dj/Eva-Koremanquote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal
En zit ik op 2
Het nieuwe Ekstra Weekend?quote:Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze doet ook de vrijdagavond met Giel
jaquote:
quote:
Dat staat er niet eens bijquote:Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze doet ook de vrijdagavond met Giel
Ja precies. Zijn toch meer mensen die wel naar Groningen/Leeuwarden gaan maar niet naar Heerlen. Vanaf hier in Twente is dat ook 4 uur met OV.quote:Op zondag 20 december 2015 10:00 schreef Rainesz het volgende:
Denk ook echt dat het voor een groot deel aan de locatie ligt. Heerlen is nou niet the place 2 be,
Dus houdt ook veel mensen tegen denk ik die reis helemaal te maken.
Met de auto was het voor mij al 2 uur. En toen bedacht ik wat is er nog meer in Heerlen...quote:Op zondag 20 december 2015 10:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies. Zijn toch meer mensen die wel naar Groningen/Leeuwarden gaan maar niet naar Heerlen. Vanaf hier in Twente is dat ook 4 uur met OV.
Voor Heerlen vind ik het inderdaad best behoorlijk druk.quote:Op zondag 20 december 2015 10:27 schreef James_R het volgende:
Zat vannacht toen ik thuis kwam rond 02:30 nog even te kijken en vond het juist idioot druk op dat plein...
Give me a reason to love you.quote:
als ik zo eens naar de hype in dit topic kijk en SR15 zelf...hoop ik eigenlijk dat dit wel eens aan z'n einde is..quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Heerlen vind ik het inderdaad best behoorlijk druk.
Ik denk desalniettemin wel dat het concept op de schop gaat, gezien de veranderingen, maar ik vind het onzin om te doen alsof het helemaal geen succes meer heeft.
Ik zat nog even te twijfelen of het wel echt Portishead was, maar ik herkende wel duidelijk het verschil met die nieuwe samplequote:
Maar dat is geen reden.quote:Op zondag 20 december 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat nog even te twijfelen of het wel echt Portishead was, maar ik herkende wel duidelijk het verschil met die nieuwe sample
Ik vond het een prima reden.quote:
Dus ik zou van jou moeten houden omdat jij twijfelde?quote:Op zondag 20 december 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het een prima reden.
jaquote:Op zondag 20 december 2015 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus ik zou van jou moeten houden omdat jij twijfelde?
vinnik geen goede reden.quote:
da's vervelend voor jequote:
Precies. Ondanks versobering gaat het toch top.quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk desalniettemin wel dat het concept op de schop gaat, gezien de veranderingen, maar ik vind het onzin om te doen alsof het helemaal geen succes meer heeft.
Weet ik.quote:
roelliepoelliequote:
En een goeiemorgenquote:
Geen idee, ik heb geslapenquote:Op zondag 20 december 2015 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Was het nog een beetje een lollige nacht?
Pepperstreet maakte echt debiele overtredingenquote:Op zondag 20 december 2015 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de benefietwedstrijd. Daar had ik nog niks van gezien.
vonnikleukquote:
poging 1:quote:
Ik was hier net ook al even...maar ben toch nog maar even gaan slapen.quote:
Maar wat moet er dan veranderen? Zou niet echt iets weten..quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'hoofdpijn?quote:
Niet meer, dankzij de paracetamol.quote:
dat moet 3fm zelf maar verzinnen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:05 schreef James_R het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan veranderen? Zou niet echt iets weten..
Enige waar ik een beetje moe van word is dat gezeik over dat niet mogen eten van de DJ's. Doe of gewoon wel eten, of lul er verder niet over.
Weet wel dat ze nav. de edities in Haarlem en Leeuwarden van het zuipfestijn imago af wilden, die binnensteden lagen vol met blikken bier en aangeschoten jeugd.
Zou volgend jaar echter eerder weer wat meer aansluiting zoeken bij de edities van voorgaande jaren dan nog verder versoberen / serieuzer worden, want daar wordt het niet veel spannender op.
Frustrerendquote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer, dankzij de paracetamol.
Hoe was de voetbal?
Ik ook van jouquote:
Ze wilden de fans van de tegenpartij ook een spannende wedstrijd gunnen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FrustrerendZo makkelijk met 2-0 voorkomen om het dan nog bijna weg te geven is treurig.
peeesvee?quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FrustrerendZo makkelijk met 2-0 voorkomen om het dan nog bijna weg te geven is treurig.
ja, dat heb je goed.quote:
StuBru-model kiezen. Zorgt ook voor mooie radio en ook voor voldoende opbrengst, maar dan voor vele verschillende doelen. Met alle respect voor de Rode Kruis-doelen maar de zielige filmpjes zijn al jaren uitwisselbaar.quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spangas was wel een beetje jammer inderdaad. .quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef TommyVercetti het volgende:
Is het nu echt zo moeilijk om een paar fatsoenlijke gasten naar Heerlen te krijgen?
Man man, spanga's, een of andere onbekende zangeres met een doodgeschoten wolf op haar hoofd, het houdt allemaal niet over.
Kofax ja.quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spangas was wel een beetje jammer inderdaad. .
Die zangeres, waa dar Kovac?
ik mag er graag naar luisterenquote:Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kofax ja.
Wel een beetje 3fm inteelt dat laatste, dat eerste is gewoon logisch, grote serie onder de jeugd.
Michiel doel je op ?quote:Op zondag 20 december 2015 11:41 schreef Rainesz het volgende:
Hopelijk over een klein half uur eindelijk sfeer en gezelligheid dat huis in.
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj'squote:
Als dat zo is stop ik gelijk met kijken.quote:Op zondag 20 december 2015 11:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj's
Volgens de 3fm site zit de 4edj in een apart hokje achter het glazen huis, geen idee of er een verbinding isquote:Op zondag 20 december 2015 11:48 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik gelijk met kijken.
Aangezien Roosmarijn ook gewoon door het huis wandelde, verwacht ik dat Veenstra er ook gewoon bijzit.quote:Op zondag 20 december 2015 11:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens de 3fm site zit de 4edj in een apart hokje achter het glazen huis, geen idee of er een verbinding is
Mwa, Domien gooide gisteren kerstballen naar Roos dus volgensmij zit er geen glas tussen oidquote:Op zondag 20 december 2015 11:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj's
stuk beter dan op plaat jaquote:
s'nachts zat Roos ook bij Giel.quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, Domien gooide gisteren kerstballen naar Roos dus volgensmij zit er geen glas tussen oid
Nee. Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Is het erg om te zeggen dat ik liever het orkest op zichzelf zou willen horen dan met zijn stem
BIEBERGODquote:Op zondag 20 december 2015 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht hetzelfde.
Die nummers van Bieber zijn toch ook niet meer uit elkaar te halen zeg.
De DJ's die het Glazen Huis dit jaar in gaan zijn bekend. Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering gaan op 18 december voor 3FM Serious Request het Glazen Huis in Heerlen in. Dagelijks worden zij bijgestaan door een vierde collega dj van 3FM.quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Aangezien Roosmarijn ook gewoon door het huis wandelde, verwacht ik dat Veenstra er ook gewoon bijzit.
Dit. Maar dat vind ik van al z'n nummers. Behalve zijn oude werk natuurlijk. Babyquote:Op zondag 20 december 2015 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niet eens een lekker springnummer en die 50 lagen autotune maken het wat mij betreft gewoon echt een kutnummer.
One Time. Maar daar is het weer zo'n gezeikquote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Maar dat vind ik van al z'n nummers. Behalve zijn oude werk natuurlijk. Baby
Ik moet zeggen, ik ben bijna om hoor. Nog niet in Belieber-mate, maar geeft het een jaar.quote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Maar dat vind ik van al z'n nummers. Behalve zijn oude werk natuurlijk. Baby
We zijn hewoon de gezelligste stad van limburg.quote:Op zondag 20 december 2015 11:56 schreef Rainesz het volgende:
Donders wat gebeurt er, Heerlen springt!
quote:Op zondag 20 december 2015 11:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
We zijn hewoon de gezelligste stad van limburg.
Ik ben het nog nooit echt met het Anthem eens geweest, behalve "Let's dance to joy division"quote:Op zondag 20 december 2015 11:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dit echt een baggernummer.
Jammer als dit het spring nummer is omg
Zo te zien zit je simpel om het "hoekje" niet direct bij de DJ's, maar zeker niet afgesloten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De DJ's die het Glazen Huis dit jaar in gaan zijn bekend. Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering gaan op 18 december voor 3FM Serious Request het Glazen Huis in Heerlen in. Dagelijks worden zij bijgestaan door een vierde collega dj van 3FM.
Dit jaar gaat het trio geld inzamelen voor een betere toekomst voor miljoenen jongeren in oorlogs- en conflictgebieden. In een extra ruimte achter het Glazen Huis neemt de 4e dj plaats en heeft hier via een telefoon toegang tot social media. Hij of zij heeft dan 24 uur de tijd om aandacht te vragen voor de actie en in deze periode mag er niet geslapen of gegeten worden. De dj's die dit waar gaan nemen zijn: Frank van der Lende, Roosmarijn Reijmer, Michiel Veenstra, Eva Koreman en Wijnand Speelman.
Voor Giel Beelen is het maar liefst de achtste keer dat hij het Glazen Huis in gaat. Domien Verschuuren doet dit jaar voor de tweede keer mee. Paul Rabbering is onlangs Syrië geweest om te praten met jongeren aldaar. Ik heb nu zelf gezien waar we geld voor gaan ophalen. En het is zó nodig. Die jongeren zijn klaar voor een toekomst, maar hebben helemaal niets. Ik ben meer dan ooit gemotiveerd om geld op te halen, want ik ken nu die gezichten", aldus Rabbering.
Galvanize.quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit echt met het Anthem eens geweest, behalve "Let's dance to joy division"
Volgens mij kunnen ze alles zelfs zien gebeuren. Gisteren was Paul propjes aan het gooien naar Roosmarijn en Domien kon vanuit z'n booth alles zien.quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo te zien zit je simpel om het "hoekje" niet direct bij de DJ's, maar zeker niet afgesloten.
Toen vond ik van niet.quote:
Komt annemieke ook nog als 4e dj?quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Degene die het liveblog bijhoudt verwart Annemiek met Roosmarijn
Ik las even 'was zij met Domien het lekkerste wijf van 3fm'.quote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Komt annemieke ook nog als 4e dj?
Vorger toen ze op de zaterdag zat met domien was zij het lekkerste wijf van 3fm, maar schijnt een kind gedropt te hebebn
Nou, dat Domien hetero zou zijn kan er bij mij nog altijd niet in.quote:Op zondag 20 december 2015 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las even 'was zij met Domien het lekkerste wijf van 3fm'.
Nee, Eva welquote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Komt annemieke ook nog als 4e dj?
Hoooooi!quote:
Dat andere topic is dood, en ik verveel me. Gisteravond/nacht heb ik zelfs ruim 1,5 uur gekeken naar SR en ik ging zelfs berichtjes sturen met mijn hoofd .. en ze zijn niet eens in beeld geweestquote:
Belachelijk, ze laten ook bijna alleen berichten zien van de app en twitter enzo, en die zijn gratis.quote:Op zondag 20 december 2015 12:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat andere topic is dood, en ik verveel me. Gisteravond/nacht heb ik zelfs ruim 1,5 uur gekeken naar SR en ik ging zelfs berichtjes sturen met mijn hoofd .. en ze zijn niet eens in beeld geweest![]()
.
Ik had ook via de app gedaan, en 1 keer SMS.quote:Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Belachelijk, ze laten ook bijna alleen berichten zien van de app en twitter enzo, en die zijn gratis.
Wie? Ik ben een paar jaar geleden overgeschakeld.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 12:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wie? Ik ben een paar jaar geleden overgeschakeld.
Toen stenders begon bij powned ben ik afgehaakt bij 3fm, en alleen zijn programma nog terug grluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |