Ik ben het nog nooit echt met het Anthem eens geweest, behalve "Let's dance to joy division"quote:Op zondag 20 december 2015 11:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dit echt een baggernummer.
Jammer als dit het spring nummer is omg
Zo te zien zit je simpel om het "hoekje" niet direct bij de DJ's, maar zeker niet afgesloten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De DJ's die het Glazen Huis dit jaar in gaan zijn bekend. Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering gaan op 18 december voor 3FM Serious Request het Glazen Huis in Heerlen in. Dagelijks worden zij bijgestaan door een vierde collega dj van 3FM.
Dit jaar gaat het trio geld inzamelen voor een betere toekomst voor miljoenen jongeren in oorlogs- en conflictgebieden. In een extra ruimte achter het Glazen Huis neemt de 4e dj plaats en heeft hier via een telefoon toegang tot social media. Hij of zij heeft dan 24 uur de tijd om aandacht te vragen voor de actie en in deze periode mag er niet geslapen of gegeten worden. De dj's die dit waar gaan nemen zijn: Frank van der Lende, Roosmarijn Reijmer, Michiel Veenstra, Eva Koreman en Wijnand Speelman.
Voor Giel Beelen is het maar liefst de achtste keer dat hij het Glazen Huis in gaat. Domien Verschuuren doet dit jaar voor de tweede keer mee. Paul Rabbering is onlangs Syrië geweest om te praten met jongeren aldaar. Ik heb nu zelf gezien waar we geld voor gaan ophalen. En het is zó nodig. Die jongeren zijn klaar voor een toekomst, maar hebben helemaal niets. Ik ben meer dan ooit gemotiveerd om geld op te halen, want ik ken nu die gezichten", aldus Rabbering.
Galvanize.quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit echt met het Anthem eens geweest, behalve "Let's dance to joy division"
Volgens mij kunnen ze alles zelfs zien gebeuren. Gisteren was Paul propjes aan het gooien naar Roosmarijn en Domien kon vanuit z'n booth alles zien.quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo te zien zit je simpel om het "hoekje" niet direct bij de DJ's, maar zeker niet afgesloten.
Toen vond ik van niet.quote:
Komt annemieke ook nog als 4e dj?quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Degene die het liveblog bijhoudt verwart Annemiek met Roosmarijn
Ik las even 'was zij met Domien het lekkerste wijf van 3fm'.quote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Komt annemieke ook nog als 4e dj?
Vorger toen ze op de zaterdag zat met domien was zij het lekkerste wijf van 3fm, maar schijnt een kind gedropt te hebebn
Nou, dat Domien hetero zou zijn kan er bij mij nog altijd niet in.quote:Op zondag 20 december 2015 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las even 'was zij met Domien het lekkerste wijf van 3fm'.
Nee, Eva welquote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Komt annemieke ook nog als 4e dj?
Hoooooi!quote:
Dat andere topic is dood, en ik verveel me. Gisteravond/nacht heb ik zelfs ruim 1,5 uur gekeken naar SR en ik ging zelfs berichtjes sturen met mijn hoofd .. en ze zijn niet eens in beeld geweestquote:
Belachelijk, ze laten ook bijna alleen berichten zien van de app en twitter enzo, en die zijn gratis.quote:Op zondag 20 december 2015 12:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat andere topic is dood, en ik verveel me. Gisteravond/nacht heb ik zelfs ruim 1,5 uur gekeken naar SR en ik ging zelfs berichtjes sturen met mijn hoofd .. en ze zijn niet eens in beeld geweest![]()
.
Ik had ook via de app gedaan, en 1 keer SMS.quote:Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Belachelijk, ze laten ook bijna alleen berichten zien van de app en twitter enzo, en die zijn gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |