StuBru-model kiezen. Zorgt ook voor mooie radio en ook voor voldoende opbrengst, maar dan voor vele verschillende doelen. Met alle respect voor de Rode Kruis-doelen maar de zielige filmpjes zijn al jaren uitwisselbaar.quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Heerlen vind ik het inderdaad best behoorlijk druk.
Ik denk desalniettemin wel dat het concept op de schop gaat, gezien de veranderingen, maar ik vind het onzin om te doen alsof het helemaal geen succes meer heeft.
Spangas was wel een beetje jammer inderdaad. .quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef TommyVercetti het volgende:
Is het nu echt zo moeilijk om een paar fatsoenlijke gasten naar Heerlen te krijgen?
Man man, spanga's, een of andere onbekende zangeres met een doodgeschoten wolf op haar hoofd, het houdt allemaal niet over.
Kofax ja.quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spangas was wel een beetje jammer inderdaad. .
Die zangeres, waa dar Kovac?
ik mag er graag naar luisterenquote:Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kofax ja.
Wel een beetje 3fm inteelt dat laatste, dat eerste is gewoon logisch, grote serie onder de jeugd.
Michiel doel je op ?quote:Op zondag 20 december 2015 11:41 schreef Rainesz het volgende:
Hopelijk over een klein half uur eindelijk sfeer en gezelligheid dat huis in.
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj'squote:
Als dat zo is stop ik gelijk met kijken.quote:Op zondag 20 december 2015 11:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj's
Volgens de 3fm site zit de 4edj in een apart hokje achter het glazen huis, geen idee of er een verbinding isquote:Op zondag 20 december 2015 11:48 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik gelijk met kijken.
Aangezien Roosmarijn ook gewoon door het huis wandelde, verwacht ik dat Veenstra er ook gewoon bijzit.quote:Op zondag 20 december 2015 11:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens de 3fm site zit de 4edj in een apart hokje achter het glazen huis, geen idee of er een verbinding is
Mwa, Domien gooide gisteren kerstballen naar Roos dus volgensmij zit er geen glas tussen oidquote:Op zondag 20 december 2015 11:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zit toch in een apart hokje? Niet bij de dj's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |