Geen idee, ik heb geslapenquote:Op zondag 20 december 2015 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Was het nog een beetje een lollige nacht?
Pepperstreet maakte echt debiele overtredingenquote:Op zondag 20 december 2015 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de benefietwedstrijd. Daar had ik nog niks van gezien.
vonnikleukquote:
poging 1:quote:
Ik was hier net ook al even...maar ben toch nog maar even gaan slapen.quote:
Maar wat moet er dan veranderen? Zou niet echt iets weten..quote:Op zondag 20 december 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Heerlen vind ik het inderdaad best behoorlijk druk.
Ik denk desalniettemin wel dat het concept op de schop gaat, gezien de veranderingen, maar ik vind het onzin om te doen alsof het helemaal geen succes meer heeft.
'hoofdpijn?quote:
Niet meer, dankzij de paracetamol.quote:
dat moet 3fm zelf maar verzinnen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:05 schreef James_R het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan veranderen? Zou niet echt iets weten..
Enige waar ik een beetje moe van word is dat gezeik over dat niet mogen eten van de DJ's. Doe of gewoon wel eten, of lul er verder niet over.
Weet wel dat ze nav. de edities in Haarlem en Leeuwarden van het zuipfestijn imago af wilden, die binnensteden lagen vol met blikken bier en aangeschoten jeugd.
Zou volgend jaar echter eerder weer wat meer aansluiting zoeken bij de edities van voorgaande jaren dan nog verder versoberen / serieuzer worden, want daar wordt het niet veel spannender op.
Frustrerendquote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer, dankzij de paracetamol.
Hoe was de voetbal?
Ik ook van jouquote:
Ze wilden de fans van de tegenpartij ook een spannende wedstrijd gunnen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FrustrerendZo makkelijk met 2-0 voorkomen om het dan nog bijna weg te geven is treurig.
peeesvee?quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FrustrerendZo makkelijk met 2-0 voorkomen om het dan nog bijna weg te geven is treurig.
ja, dat heb je goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |