Mannetje bij de Appie mag af en toe mijn statiegeld ophalen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een lamzakken, zing er dan nog op zijn minst een liedje voorOf maak een mooie tekening op dat briefje en verkoop ze
Hier staat ook zo een daklozenkrantje verkoper, volgens mij verdient hij bij door op hondjes te passen, ik zie hem de laatste tijd steeds vaker met hondjes voor de deur staan van klanten die binnen zijnquote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mannetje bij de Appie mag af en toe mijn statiegeld ophalen.
Ik blij, hij blij...
Dat is slim van hemquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier staat ook zo een daklozenkrantje verkoper, volgens mij verdient hij bij door op hondjes te passen, ik zie hem de laatste tijd steeds vaker met hondjes voor de deur staan van klanten die binnen zijn
In de binnenstad liep vroeger zo'n verwilderd type het Damrak en omstreken op en neer, iedereen aanschietend met de tekst 'Heb je een piekie voor mij?', ondertussen de vuilnisbakken leeg etend.quote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier staat ook zo een daklozenkrantje verkoper, volgens mij verdient hij bij door op hondjes te passen, ik zie hem de laatste tijd steeds vaker met hondjes voor de deur staan van klanten die binnen zijn
Wij waren in de stad vandaag, was inderdaad megadruk. Gelukkig waren we met de fiets gegaan, en niet met ov, wat we eerst overwogen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
Overigens, kijk deze drukte vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dezelfde bedoel, maar ik weet dat er 1 was met hele vieze kleren, beetje lang verwilderd grijs haar en hij stonk ontzettend. Hij zat ook weleens in de tram, dan stonk de hele tram meteenquote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de binnenstad liep vroeger zo'n verwilderd type het Damrak en omstreken op en neer, iedereen aanschietend met de tekst 'Heb je een piekie voor mij?', ondertussen de vuilnisbakken leeg etend.
Bloed irritant en te vies om überhaupt iets in z'n hand te drukken...
Kennen jullie die nog?
Yep, lange vent en een lange jas had 'ie altijd aan.quote:Op maandag 28 december 2015 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dezelfde bedoel, maar ik weet dat er 1 was met hele vieze kleren, beetje lang verwilderd grijs haar en hij stonk ontzettend. Hij zat ook weleens in de tram, dan stonk de hele tram meteenEigenlijk een van de weinige 'echte' zwervers die ik altijd in de stad zag. Die er ook uit zag zoals je je een zwerver voorstelt.
iedereen verveelt zich inmiddels denk ik, hoe zou het bij Ikea zijn?quote:Op maandag 28 december 2015 20:09 schreef Bleie het volgende:
[..]
Wij waren in de stad vandaag, was inderdaad megadruk. Gelukkig waren we met de fiets gegaan, en niet met ov, wat we eerst overwogen.
Iedereen is z'n kerstboom daar weer terug brengen?quote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
iedereen verveelt zich inmiddels denk ik, hoe zou het bij Ikea zijn?
ze verkopen meer dan alleen kerstbomen, nooit opgevallen?quote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen is z'n kerstboom daar weer terug brengen?
Nee, ik ben er nooit op gevallen...quote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze verkopen meer dan alleen kerstbomen, nooit opgevallen?
quote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
iedereen verveelt zich inmiddels denk ik, hoe zou het bij Ikea zijn?
Hoe vroeger?quote:Op maandag 28 december 2015 21:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
In zuid-oost had je vroeger de legendarische junk genaamd Anoeman, hij graaide ooit met zijn hand in een taart die iemand bij zich had, liep altijd sjokkend met zn hand uitgestoken en zn tong uit zn bek door de metro's en is meerdere malen poepend op een metrostation gesignaleerd. Er was zelfs een hyves pagina voor m opgericht die een paar honderd volgers had.
Mooi was die tijd.
had je destijds met Joegoslavie ook overal in Amsterdam. Gewoon negeren.quote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Geen last van, vandaag nog in de 54 gezeten
Wel last van "vluchtelingen" die met een briefje aankomen met een zielig verhaal. Bok toch op man. Toen ik vriendelijk bedankte, kreeg ik een "you're not human" naar m'n kop geslingerd
Negeren uit Joegoslavië.quote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je destijds met Joegoslavie ook overal in Amsterdam. Gewoon negeren.
Oh, doe ik ook hoor. Maar maakt het niet minder irritantquote:Op maandag 28 december 2015 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je destijds met Joegoslavie ook overal in Amsterdam. Gewoon negeren.
Haha, Luciën. Vraag me af hoe het met 'm gaat. Leeft-ie nog?quote:Op maandag 28 december 2015 21:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
In zuid-oost had je vroeger de legendarische junk genaamd Anoeman, hij graaide ooit met zijn hand in een taart die iemand bij zich had, liep altijd sjokkend met zn hand uitgestoken en zn tong uit zn bek door de metro's en is meerdere malen poepend op een metrostation gesignaleerd. Er was zelfs een hyves pagina voor m opgericht die een paar honderd volgers had.
Mooi was die tijd.
ik heb het dan over personen die zielig liepen te bedelen om geld omdat ze voor de oorlog op de Balkan gevlucht waren.quote:Op maandag 28 december 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Negeren uit Joegoslavië.
Nooit meegemaakt...
Waren dat die gasten met stompjes van armen die ze demonstratief toonden?quote:Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het dan over personen die zielig liepen te bedelen om geld omdat ze voor de oorlog op de Balkan gevlucht waren.
gewoon opdringerig in de metro met briefjes.quote:Op maandag 28 december 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren dat die gasten met stompjes van armen die ze demonstratief toonden?
Dat moet mijn metroloze periode dan geweest zijn, zegt me niks...quote:Op maandag 28 december 2015 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
gewoon opdringerig in de metro met briefjes.
En op het bruggetje bij de Wallen.quote:Op maandag 28 december 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
Joegoslaven met briefjes zegt mij ook zo even niets. Wel Joegoslaven die balletje-balletje speelden op de Nieuwendijk.
haha lucien ja. Laatste berichten waren dat ie afgekickt wasquote:Op maandag 28 december 2015 23:14 schreef Negentiendertig het volgende:
Haha, Luciën. Vraag me af hoe het met 'm gaat. Leeft-ie nog?
Goed om te horenquote:Op maandag 28 december 2015 23:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
haha lucien ja. Laatste berichten waren dat ie afgekickt was
Provinciaaltje of kakkerlak?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
AmsterdamKijk mij eens hip zijn met m'n bakfiets/vintagebontjas/kekkerondebrilletje figuren.
Zegt iemand die uit Rotterdam komtquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
AmsterdamKijk mij eens hip zijn met m'n bakfiets/vintagebontjas/kekkerondebrilletje figuren.
Wat is er mis met Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit Rotterdam komt![]()
![]()
Je identiteit aan het wonen in Amsterdam moeten ontlenen.quote:
wat goed van jequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je identiteit aan het wonen in Amsterdam moeten ontlenen.Dus exáct wat ik met mijn post bedoel.
Beetje in mn bakfietsje rondrijden samen met de kids. Verder niet zoveel. Ja, soms wijntjes doen op ons trappetje voor ons huis zodat mensen ons ook kunnen zien. Is het nog warm genoeg voor immers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Gebeurt er trouwens nog wel eens wat in Amsterdam tegenwoordig? Er mag zo weinig meer.
Is dat wel pedagogisch verantwoord m.b.t. Pepijn en Noah?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beetje in mn bakfietsje rondrijden samen met de kids. Verder niet zoveel. Ja, soms wijntjes doen op ons trappetje voor ons huis zodat mensen ons ook kunnen zien. Is het nog warm genoeg voor immers.
willemijn en lodewijk. Ik ben geen pleps.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat wel pedagogisch verantwoord m.b.t. Pepijn en Noah?
*plebsquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
willemijn en lodewijk. Ik ben geen pleps.
Met al die Burgerking en KFC moet je daar sowieso niet al te bang voor zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Damnit. Komt het toch bovendrijven dat ik in de Bijlmer woon.
Tevens ben ik neger en heb ik gouden tanden en ik deal drugs op de hoek vd straat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met al die Burgerking en KFC moet je daar sowieso niet al te bang voor zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Tevens ben ik neger en heb ik gouden tanden en ik deal drugs op de hoek vd straat.
Daarom heb ik de Bijlmer verlaten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Tevens ben ik neger en heb ik gouden tanden en ik deal drugs op de hoek vd straat.
Voel je jezelf soms beter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:01 schreef computergirl het volgende:
Is de KLB zich ook al aan het vervelen?
Ach ik woon in zuid dat klinkt ook supertof maar deze buurt is heul niet zo sjiek dus je hebt gelijk idd. Al weet ik wel van mensen die in ZO wonen dat ze het prima naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik woon in zuid dat klinkt ook supertof maar deze buurt is heul niet zo sjiek dus je hebt gelijk idd. Al weet ik wel van mensen die in ZO wonen dat ze het prima naar hun zin hebben.
Ik dus ook niet. Ben wel ooit bij iemand op bezoek geweest in een van de flats daar en ik moet zeggen dat was een hele ruime flat met een groot balkon, daar was helemaal niets mis mee. Alleen durfde ik niet alleen naar huisquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan me er zo weinig bij voorstellen...
Tegenwoordig ben je zo oud dat ze je de weg naar huis wijzen of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ben wel ooit bij iemand op bezoek geweest in een van de flats daar en ik moet zeggen dat was een hele ruime flat met een groot balkon, daar was helemaal niets mis mee. Alleen durfde ik niet alleen naar huisMaar goed toen was ik 18 of zo.
En iets korter terug bij een collegaatje, maar dat was meer Gaasperdam, dat is een iets betere buurt daar.
Ik heb er een jaar of 4 gewoond. In die flat waar 10 jaar later een El Al Boeing in vloog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ben wel ooit bij iemand op bezoek geweest in een van de flats daar en ik moet zeggen dat was een hele ruime flat met een groot balkon, daar was helemaal niets mis mee. Alleen durfde ik niet alleen naar huisMaar goed toen was ik 18 of zo.
En iets korter terug bij een collegaatje, maar dat was meer Gaasperdam, dat is een iets betere buurt daar.
Toen was ik nog een angsthaas denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je zo oud dat ze je de weg naar huis wijzen of wat bedoel je?
Zelfde heb je ook wel met Amsterdam Noord. Heb ik jaren gewoond. Meeste mensen vinden dat ook maar kut.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb nooit in de Bijlmer/ZO gewoond, maar kom er sinds m'n jeugd vrijwel dagelijks, en ik snap niet wat mensen er tegen hebben![]()
Jammer wel dat het wordt overspoeld door Afrikanen (vooral rond Ganzenhoef), maar goed, doe je niks aan.
Yeah, Gliphoeve.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen was ik nog een angsthaas denk ik![]()
Nee toen was die buurt nog een stuk slechter dan nu. Volgens mij woonde hij in de toen beruchtte Gliphoeve.
Is ook aan de betere hand. Was laatst bij die Jumbo foodwalhallawhatever, en daarna maar even een rondje door Noord gereden. Tuurlijk heb je mindere buurten, maar over het algemeen is het 100x beter dan wat het 10 jaar terug was. Toen ging ik er niet heen al gaf je me geld toe.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde heb je ook wel met Amsterdam Noord. Heb ik jaren gewoond. Meeste mensen vinden dat ook maar kut.
Ze hebben later ook de naam veranderd, heeft volgens mij niet veel geholpen met de reputatie. Weet even niet meer hoe het daarna heette.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yeah, Gliphoeve.
Meer naalden dan in een winkel met naaigerei en oppassen voor de vuilniszakken die naar beneden kwamen gezeild vanaf de balkons. Wat een pauperzooi was dat...
Gliphoeve, familie van mij woonde daarquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yeah, Gliphoeve.
Meer naalden dan in een winkel met naaigerei en oppassen voor de vuilniszakken die naar beneden kwamen gezeild vanaf de balkons. Wat een pauperzooi was dat...
Af en toe kom ik nog in de Arena en laatst een keer naar de Woonboulevard geweest. Verder kom ik er niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef Saisai het volgende:
Toch leuk om meningen te lezen van mensen die er jaren niet geweest zijn
Waar is dat? bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Gliphoeve, familie van mij woonde daarWat een crackhol, met idd spuiten en junks op de gallerij. M'n familie stapten zo over die gast heen ("Oh, die gek ligt er elke dag"), ik was doodsbang.
M'n oude huisarts zat ook in die buurt, in een gallerijflat. Elk bezoekje aan de huisarts was weer naalden wegschoppen, over plassen urine springen, en nagefloten worden door hanglui aldaar
Geldershoofd, Gravestein?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben later ook de naam veranderd, heeft volgens mij niet veel geholpen met de reputatie. Weet even niet meer hoe het daarna heette.
Geldershoofd was het ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Geldershoofd, Gravestein?
Gliphoeve heet nu Geldershoofd/Gravestein, en die huisarts zat in de flat Gooioord. Daarna verhuisd naar dat gezondheidscentrum dat er nu zit.quote:
Ik kom er nog regelmatig, vooral de voormalige buurt rond mijn oude woning en Gaasperdam. De nette buurt...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef Saisai het volgende:
Toch leuk om meningen te lezen van mensen die er jaren niet geweest zijn
Oh dat zijn die flats die nog niet neergehaald zijn zeker Ah, opgeknapt, kan ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:16 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Gliphoeve heet nu Geldershoofd/Gravestein, en die huisarts zat in de flat Gooioord. Daarna verhuisd naar dat gezondheidscentrum dat er nu zit.
Deels neergehaald, deels gerenoveerd. Best netjes geworden die flats.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Oh dat zijn die flats die nog niet neergehaald zijn zeker Ah, opgeknapt, kan ook.
Ja, dat doet de gemeente echt wel goed. Koopwoningen geworden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Deels neergehaald, deels gerenoveerd. Best netjes geworden die flats.
Word of food*quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
World of Foods is trouwens ook een prima Bijlmer plek, net als iedere zomer Kwaku ( voorheen Kwakoe).
Daar kom ik al sinds 1978...
Ik ga niet naar de Mc Donalds, zeker niet als er naast zulke lekkere dingen te koop zijn. En mensen staan gewoon binnen bij de bar te zuipen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Is dat die hoek bij D-buurt met die nieuwe McDonalds met een achterlijke drive-tru waar je niet meer uit de rij kunt als je er eenmaal in staat? En met die hanglui die daar bier staan te zuipen?
Toen ik er van de zomer langsreed wilde een vriendin naar de Mac, en terwijl we in de rij van de drive-tru stonden werden we door een groep mannen die daar met hun flessen Parbo rum stonden lastig gevallen, tot autodeur proberen te openen aan toequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Mc Donalds, zeker niet als er naast zulke lekkere dingen te koop zijn en mensen staan gewoon binnen bij de bar te zuipen.
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Toen ik er van de zomer langsreed wilde een vriendin naar de Mac, en terwijl we in de rij van de drive-tru stonden werden we door een groep mannen die daar met hun flessen Parbo rum stonden lastig gevallen, tot autodeur proberen te openen aan toe
Misschien was het een gevalletje 'verkeerde plek op het verkeerde moment'. Heb je aanraders? Wellicht dat ik iets haal op oudejaarsdag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat is wel kut
Ik kom er ongeveer 2x in de week (), maar heb nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Parbo rum?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Toen ik er van de zomer langsreed wilde een vriendin naar de Mac, en terwijl we in de rij van de drive-tru stonden werden we door een groep mannen die daar met hun flessen Parbo rum stonden lastig gevallen, tot autodeur proberen te openen aan toe
Gall en Gall op de Poortquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Parbo rum?
Die moet ik ook eens zien te vinden daar...
De tjendol beneden is er prima, net als de broodjes boven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Misschien was het een gevalletje 'verkeerde plek op het verkeerde moment'. Heb je aanraders? Wellicht dat ik iets haal op oudejaarsdag.
Ik heb alle kraampjes al gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Misschien was het een gevalletje 'verkeerde plek op het verkeerde moment'. Heb je aanraders? Wellicht dat ik iets haal op oudejaarsdag.
Vega+vlees, niet te pittig. Zoet is altijd lekker, hartig (baraquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb alle kraampjes al gehad
Waar hou je van? Vlees, vega, vis, pittig/ niet pittig, zoet/ hartig?
Zie mijn tips dan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Vega+vlees, niet te pittig. Zoet is altijd lekker, hartig (bara) ook.
Ik vind al het vlees van John's BBQ heel lekker. Goeie marinades, mooie nastrijk enz. Vlé's BBQ, waar het meestal drukker is vind ik veeeeel minder goed (zijn volgens mij voornamelijk vrienden die daar zitten).quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Vega+vlees, niet te pittig. Zoet is altijd lekker, hartig (bara) ook.
Ah, gemist. Tjendol vind ik ranzig, maar de gado gado en de broodjes onthoud ik!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn tips dan.
Gado Gado boven is ook goed...
Dank!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind al het vlees van John's BBQ heel lekker. Goeie marinades, mooie nastrijk enz. Vlé's BBQ, waar het meestal drukker is vind ik veeeeel minder goed (zijn volgens mij voornamelijk vrienden die daar zitten).
Bara's haal je boven bij de baraman. Is de enige met bara's daar. de baraman was al een begrip in de Bijlmer dus als anderen bara's gaan verkopen zijn ze sowieso kansloos.
Zelf hou ik héél erg van pittig en ben fan van de Ghanees (Goldcoast). Daar dus niet gaan eten
Tandoor heeft lekkere vleesgerechten, maar deze vind je wellicht te pittig.
Vega hebben ze eigenlijk overal wel, maar Zenzen vind ik dan één van de betere. Geen poespas, gewoon eerlijk eten.
De Libieriaanse dame (Child secret) boven vind ik ook goed. Haar pepersoep is goed (mits er varkenspoten in zitten die ik niet opeet, maar ze maken het wel érg lekker).
Antilliaanse Chineesquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Saisai het volgende:
En bij de Antilliaanse Chinees is het ook altijd tyfesdruk, maar dat vond ik eigenlijk ook niets bijzonders
Leuk! Ik denk dat je mij ook best onbewust tegen het lijf kunt lopen danquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dank!
Aan Afrikaans eten heb ik sinds kleins af aan een trauma (had een Ghanees vriendinnetje, en die aten alleen maar fufu met garnalenkoppen/varkensoren etc.), maar ik ga het toch proberen. Bara sws halen want bara. En dan met John's bbqwordt een prima oudejaarsmiddag/-avond denk ik zo.
Ik ben half Surinaams, je onderschat mequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk dat je mij ook best onbewust tegen het lijf kunt lopen dan
Je kunt wel aan de Ghanees vragen of het minder pittig kan, zijn hele leuke mensen.
tevens: denken dat je BBQ + bara op kan
Goed plan, ik schreeuw gewoon NEGENTIENDERTIGquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik ben half Surinaams, je onderschat me![]()
Maareh, ik ben superwit, heb donkere krullen, een zwarte bril, en een resting bitch face. Mocht je me herkennen, say hi!
Als je bij John BBQ wilt gaan halen, dan moet je wel een Surinaams horloge om doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk dat je mij ook best onbewust tegen het lijf kunt lopen dan
Je kunt wel aan de Ghanees vragen of het minder pittig kan, zijn hele leuke mensen.
tevens: denken dat je BBQ + bara op kan
Als je snel wilt eten is de Mac heel dichtbijquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je bij John BBQ wilt gaan halen, dan moet je wel een Surinaams horloge om doen.
Dan duurt het wat minder lang...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |