zoek een teleurgestelde deen om ze van over te kopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
Je hebt zeker niet toevallig 2 kaartjes over ?
Nou ik ben er niet zelf bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
dat sowieso. Maar niet helemaal kansloos.quote:
Prijzig. Kaartjes via de normale weg kosten voor de hele zondag nog geen 50 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495
Helaas zal wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet zelf bij. Wel in spirit
Dit vind ik inderdaad ook wel erg prijzig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495
Noorwegen is niet onklopbaar inderdaad. Daarnaast denk ik dat ze inmiddels toch ook wel respect beginnen te krijgen voor Nederland, de enige ongeslagen ploegquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar niet helemaal kansloos.
Als tess een paar ballen van Heidi Løke en Nora Mørk weet te stoppen kan het nog een aardige wedstrijd worden.
Hebben ze ook van die vikinghoorns om alcohol mee naar binnen te smokkelen zoals ze bij het schansspringen altijd doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoek een teleurgestelde deen om ze van over te kopen
Tegen de polen was nog wel te doen, maar met 200 nederlanders over 5000 noren heen schreeuwen gaat lastig worden
Wel gezellig publiek die noren
Haha wat een baas die Jack. En wat heb ik een zin in die finale, maar ik verheug me nog meer op de spelen.quote:
als je een wk finale haalt dan kan je dat ook op de Spelenquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte kenners hier: Hoe groot is de kans op een podiumplaats op de spelen?
(Ben altijd een fanatiek Oranjesupporter als we het ineens goed doen in een tak van sport)
Als NL de Spelen haalt, maken ze inderdaad eenzelfde kans als op dit WK. Er worden twee groepen van 6 gevormd, waarvan de beste 4 doorgaan naar de kwartfinales (A1-B4, A2-B3 etc).quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte kenners hier: Hoe groot is de kans op een podiumplaats op de spelen?
(Ben altijd een fanatiek Oranjesupporter als we het ineens goed doen in een tak van sport)
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
Eigenlijk moet Ziggo speciaal voor de finale Evert ten Napel inhuren als commentator. Hij deed het bij de NOS ook altijd vol enthousiasme bij de OS
Hij moet alleen wat doen aan zijn 'drukkertjes' 9 vd 10 keer gebeurd er niets en anders heet het gewoon duwen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Evert ismaar de huidige commentator doet het ook prima.
Evert lulde/lult altijd ook maar wat inderdaad. Ben niet zo'n grote Evert-fan omdat ik zijn commentator vaak een beetje gemaakt vind. Heb niet het idee dat hij oprecht enthousiast is als er een doelpunt valt. (same met Ronald van der Geer)quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze commentator is wel aardig, al heeft hij niet alles even goed door. Evert had dat ook niet, maar die lulde zich er wel uit.
Thanks voor de uitleg. Ben zeer benieuwd, want WK is leuk, maar het ultieme is toch de OS. Dus ik ga ze zeker in de gaten houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Als NL de Spelen haalt, maken ze inderdaad eenzelfde kans als op dit WK. Er worden twee groepen van 6 gevormd, waarvan de beste 4 doorgaan naar de kwartfinales (A1-B4, A2-B3 etc).
Er gaan 8 min of meer gelijkwaardige Europese teams naar de Spelen (tot dusver is alleen Noorwegen zeker), aangevuld met sterke landen als Zuid-Korea en Brazilië. Er zijn twee kansloze teams op de Spelen aanwezig: Angola en Argentinië.
De IHF hanteert een vreemde manier van loten. Het zou zomaar kunnen dat Angola en Argentinië bij elkaar in de poule gezet worden. Dan krijg je dus 1 poule met 6 gelijkwaardige landen en 1 poule met 4 landen die al weten dat ze de kwartfinale halen. Dit gebeurde bijvoorbeeld in Londen (toen Groot-Brittannië en Angola - twee laagvliegers) bij elkaar werden ingedeeld.
Heb het in een boze bui opgezegd, een week voordat ze het nieuwe sportkanaal aankondigdenquote:
Daar is de top 2 toch al genoeg?quote:Op zondag 20 december 2015 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Montenegro verloren van Frankrijk en dus niet op de Spelen.
Mocht Nederland verliezen, dan komen ze met Frankrijk, Tunesië en Japan in de OKT poule.
Naja allemaal niet nodig natuurlijk, aangezien Noorwegen in de poule terecht zal komenquote:
Volgens mij pakt Montenegro sowieso het laatste OKT plekje. Correct me if I'm wrong:quote:Op zondag 20 december 2015 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Montenegro verloren van Frankrijk en dus niet op de Spelen.
Natuurlijk, al ben je dan wel en successupporter.quote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Arcee het volgende:
Mag je de finale ook kijken als je van het hele toernooi verder nog geen drol gezien hebt?
Veel plezier alvastquote:Op zondag 20 december 2015 13:16 schreef mstx het volgende:
Zo, ingecheckt in het hotel
Precies 7 uur over gereden incl lunch- en ontbijtpauze![]()
Top! Veel plezierquote:Op zondag 20 december 2015 13:16 schreef mstx het volgende:
Zo, ingecheckt in het hotel
Precies 7 uur over gereden incl lunch- en ontbijtpauze![]()
Dat staat gelijk aan een jinx.quote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Arcee het volgende:
Mag je de finale ook kijken als je van het hele toernooi verder nog geen drol gezien hebt?
Mooiquote:Een extra Peptalk voor de WK-finale handbal
De Oranje handbaldames staan in de finale van het WK. Daarom is er vanmiddag speciaal een extra uitzending van Peptalk. Jack van Gelder ontvangt onder anderen Maurits Hendriks. De chef de mission van de Nederlandse olympische sporters. Nederland won in de halve finale van Polen en speelt in de finale tegen olympisch kampioen Noorwegen.
Naast Hendriks schuiven ook vaste analisten Bert Brouwer en Monique Tijsterman aan. Zij bespreken samen met Van Gelder en sidekick Frank Evenblij de kansen op een gouden medaille. Aan de bar zitten drie internationals van de handbalmannen en diverse andere topsporters.
De speciale uitzending van Peptalk begint om 16.30 uur. De finale gaat om 17.15 van start. Na de wedstrijd volgt in de studio een uitgebreide nabeschouwing.
http://www.ziggosporttota(...)-finale-handbal.html
Das wel weinig idd. Was ook wel een klotentijd natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kijkcijfers voor halve finale: iets meer dan 100k, viel me erg tegen.
Ok.quote:Op zondag 20 december 2015 14:34 schreef komrad het volgende:
Ik wilde wel kijken maar geen Ziggo ...
Het was een enorme klotetijd, maar vooral: heel veel mensen hebben geen Ziggo. Die kunnen het dus allemaal niet zien en dat is het meest funest voor de kijkcijfers. Jan de Jong van de NOS zat ook al te roeptoeteren dat we iets niet goed doen. Ja duh, logisch. Als dit op de NPO was uitgezonden, waren het geen 100.000 kijkers geweest, maar waarschijnlijk richting de 1.000.000.quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Das wel weinig idd. Was ook wel een klotentijd natuurlijk.
Bij 4 miljoen tv abonnees vind ik 100k nog weinig. Daarnaast volgens mij nog 250k tot 300k Ziggo Sport abonnees, al vallen velen natuurlijk ook al onder het normale Ziggo tv abonnement.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was een enorme klotetijd, maar vooral: heel veel mensen hebben geen Ziggo. Die kunnen het dus allemaal niet zien en dat is het meest funest voor de kijkcijfers. Jan de Jong van de NOS zat ook al te roeptoeteren dat we iets niet goed doen. Ja duh, logisch. Als dit op de NPO was uitgezonden, waren het geen 100.000 kijkers geweest, maar waarschijnlijk richting de 1.000.000.
Dat het constant trending topic nr. 1 op Twitter was, zei me genoeg. Dat zegt echt niet dat het maar weinig mensen kan boeien en dat er dus ook maar weinig mensen zouden kijken. Het was gewoon een combinatie van een klotetijd en op een voor veel mensen onzichtbare zender. Vergeet niet dat ook heel veel Ziggo-abonnees de nieuwe open zender nog niet kunnen vinden. Combinatie van ver weg op 14 en zit nog niet in het systeem.quote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij 4 miljoen tv abonnees vind ik 100k nog weinig. Daarnaast volgens mij nog 250k tot 300k Ziggo Sport abonnees, al vallen velen natuurlijk ook al onder het normale Ziggo tv abonnement.
Ik las die tweet ook van de Jong maar het was mij niet helemaal duidelijk wat hij bedoelde. Was dit nou kritiek richting Ziggo of de eigen NOS? Overigens hadden we waarschijnlijk bij de NOS alleen de halve finale en finale live gezien en niet de poule wedstrijden.
Sickquote:Op zondag 20 december 2015 15:21 schreef Susi het volgende:
Roemenië nu met vier veldspelers. Het lukt Polen niet om in die tijd te scoren. Sterker nog, Roemenië scoort.
Die is goed maar ... vaak afhankelijk ook van je eigen verbinding.quote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef postduif_westland het volgende:
Succes supporter meld zich.
Hoe is de kwaliteit van de ziggo stream. Heb nu een losse wedstrijd gekocht.
Moet zeggen dat ZiggoSport bij mij persoonlijk wel regelmatig aan staat, vooral op zondag. Vind het een uitkomst.quote:Op zondag 20 december 2015 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat het constant trending topic nr. 1 op Twitter was, zei me genoeg. Dat zegt echt niet dat het maar weinig mensen kan boeien en dat er dus ook maar weinig mensen zouden kijken. Het was gewoon een combinatie van een klotetijd en op een voor veel mensen onzichtbare zender. Vergeet niet dat ook heel veel Ziggo-abonnees de nieuwe open zender nog niet kunnen vinden. Combinatie van ver weg op 14 en zit nog niet in het systeem.
Tot nu toe kwam ik alleen voetbal tegen en dat negeer ik. Maar ik vind dat ziggo dit erg goed oppakt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ZiggoSport bij mij persoonlijk wel regelmatig aan staat, vooral op zondag. Vind het een uitkomst.
En NBA met Mart op zaterdagavond.
Nope, een andere. Peptalk op maandag is namelijk vlak voor VI.quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef RipCity het volgende:
Mooie studio daar bij Ziggo. Of is dat dezelfde als van VI?
vivoball.mequote:Op zondag 20 december 2015 17:06 schreef roos85 het volgende:
Is er ergens een stream? Of maar uitwijken naar radio 1?
Alles is mogelijk. Noorwegen licht favoriet, maar Nederland kan zeker winnen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Nederland gaat verliezen?
Wordt iig lastig en ze zijn niet de underdog, dus je bent zeker niet de enige die dat denkt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
Nee hoor. Ik denk dat ook.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
Noorwergen 1.51quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
HUP HOLLAND HUP!twitter:weddenopsport twitterde op zondag 20-12-2015 om 17:08:43Notering voor Nederland op het #WKhandbal stijgen naar 3.55 . Wedders gaan voor winst Noorwegen. https://t.co/FJ9s1Zojve #NedNoo #handbal reageer retweet
Ik schat 60% tot 70% kans dat Noorwegen wint.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
Het kan een klein wonder worden genoemd als dit gewonnen wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wcborstel het volgende:
Wat zou VI met Ziggo van doen hebben?quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef RipCity het volgende:
Mooie studio daar bij Ziggo. Of is dat dezelfde als van VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |