En collega van mij doet veel aan circuit rijden... hij heeft ook een hele roedel aan motoren... wel leuke filmpjes altijd... als ie weer de grindbak in duikt en voor een paar euro schade heeftquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh, circuit lijkt me niks aan, gewoon cruisen.
Waarom zou je samen met je 18-jarige dochter in bad willen gaan?quote:Mijn dochter heeft liever niet meer dat ik met haar in bad ga. Ik heb haar uitgelegd dat daar niets raars aan is en gevraagd of ze me soms verdenkt van pedofiele gevoelens.
Ze zegt van niet, maar volgens haar vriendinnen -die ook in VWO 6 zitten- doet geen enkele vader dit.
Dat heb je al snel met vrouwen hequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Gridlok het volgende:
extra ballast waar je geen controle over hebt
Ja met van die angstharken met Hollandse heupen ja. Ik glij met je mee als Gilette.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is niet fijn iemand achterop, extra ballast waar je geen controle over hebt
ja nee dat snap ik je mag je wel aanpassen maar mooi dat standaard mom talkquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
In jouw geval terechtquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach alles wordt anders als je een kind hebt. Maar ik word wel altijd een beetje moe van dat zweverige... Ik bedoel kom op... Wij hebben er bijna 10 jaar over gedaan voor hij er was. Maar ik ben me er heel erg van bewust dat het gewoon een gemiddeld kind is in een klas vol etterbakkies die allemaal gewoon doorsnee kinderen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die van mij valt nog mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja nee dat snap ik je mag je wel aanpassen maar mooi dat standaard mom talk
woosh!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heb je al snel met vrouwen he
Nee hoorquote:
pls noquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga eens meelezen in OUD zou ik zeggen.
Bertus of Tinus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En collega van mij doet veel aan circuit rijden... hij heeft ook een hele roedel aan motoren... wel leuke filmpjes altijd... als ie weer de grindbak in duikt en voor een paar euro schade heeft
Wat een intellectueel hoogstandje, die Ilona.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://twitter.com/quehdodk/status/677821001925795840/photo/1
Boeiend, ze is lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een intellectueel hoogstandje, die Ilona.
Nu al? kaologaytjequote:
Oh damnquote:
Truequote:
Nooooooooooo!!!!!!!!quote:
Stopquote:
Ik hetzelfdequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had gister kerstborrel en ben nog brak ook
Mooi stelquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. Kan hier doorheen kijken en concluderen; NOPE.
[ afbeelding ]
Doe je aan trio's met je vriend of heb je je biseksualiteit afgezworen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stukquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah, we gaan onze heteroseksualiteit weer benadrukken door het posten van vrouwmensen, wacht even
mma4lifequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stuk
Ik denk dat ik dit wel kanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stuk
Volg het al tijden niet meer. Was sowieso meer fan van K1. Vind al dat grond vechten niet zo spannend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
mma4life
JDS vs. Alistair Overeem![]()
RDS vs. Cowboy Cerone
We hebben wel eens dingen gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je aan trio's met je vriend of heb je je biseksualiteit afgezworen?
Dit posten zonder naam...quote:
Deze reactie wou ik al graag want voor mij was het ook een verrassing dat dit Selena Gomez isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
We hebben wel eens dingen gedaan ja.
[..]
Dit posten zonder naam...
dat is annabelquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
We hebben wel eens dingen gedaan ja.
[..]
Dit posten zonder naam...
Ah, ja die is niet echt boeiend nee maar dat komt denk ik door d'r lichaam ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze reactie wou ik al graag want voor mij was het ook een verrassing dat dit Selena Gomez isvind haar normaal maar een lelijk kuiken.
Waarom liep je dan te doen alsof je het wel volgde tijdens je discussie met meloewa?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg het al tijden niet meer. Was sowieso meer fan van K1. Vind al dat grond vechten niet zo spannend.
Ja niet echt mooie vormen en kinderfacequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, ja die is niet echt boeiend nee maar dat komt denk ik door d'r lichaam ofzo.
Omdat ik het wel heel lang heb gevolgd en nog steeds wel eens kijk maar ik verdiep me niet meer in mensen enzo die nu op niveau staan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom liep je dan te doen alsof je het wel volgde tijdens je discussie met meloewa?![]()
![]()
MMA is juist interessanter. Boksen en Kickbokesen wordt monotoon als je er lang naar kijkt. Bij MMA zit er veel meer variatie in het spel.
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging isquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een zendertje zodat ik je ooooveral kan volgen. Cool hè
Wel als je hem aan je linkerhand vast maaktquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging is
maar ik ben rechts ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel als je hem aan je linkerhand vast maakt
heb je geen grote zolder dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging is
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel als je hem aan je linkerhand vast maakt
ik snap er niets vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan doe je hem aan je rechterhand, jezus, ik moet echt alles voorkauwen ook he
Wat zwaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
neeIk heb maar één verdieping
![]()
Koelkast 3 meter van pc en bed 5 meter verderop.
Hey Myrr doe je aan dirty talk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:04 schreef Myrr het volgende:
Ben echt te lui om boodschappen te doen voor avondeten.
Sowowowowow barney.gifquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een stoeptegel in de tuin liggen, daar zit een barst in en is echt aan vervanging toe.. en nog is dat ding slimmer dan jij
Alleen in de vorm van boeren. Dus dat we lekker aan het batsen zijn en ik er een loslaat tegen je oor aan.quote:
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je 2x ecto bent
quote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van boeren. Dus dat we lekker aan het batsen zijn en ik er een loslaat tegen je oor aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder x4quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je 2x ecto bent
Nou, ging bijna huilen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
begreep dat niels weer is begonnen met turnenDit verklaart wel waarom hij wel eens een traantje wegpinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou telefoon niet opnemen als ik zijn moeder wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom hij wel eens een traantje wegpinkt
Wie zegt dat het spek is? ;squote:
Misschien hou ik wel veel vocht vast :squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, daar komt dat zware botten excuus
Ja niels houdt ook veel vocht vast, in 33cl flesjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien hou ik wel veel vocht vast :s
Ik snap deze grap niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja niels houdt ook veel vocht vast, in 33cl flesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |