Wat zwaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
neeIk heb maar één verdieping
![]()
Koelkast 3 meter van pc en bed 5 meter verderop.
Hey Myrr doe je aan dirty talk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:04 schreef Myrr het volgende:
Ben echt te lui om boodschappen te doen voor avondeten.
Sowowowowow barney.gifquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een stoeptegel in de tuin liggen, daar zit een barst in en is echt aan vervanging toe.. en nog is dat ding slimmer dan jij
Alleen in de vorm van boeren. Dus dat we lekker aan het batsen zijn en ik er een loslaat tegen je oor aan.quote:
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je 2x ecto bent
quote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van boeren. Dus dat we lekker aan het batsen zijn en ik er een loslaat tegen je oor aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder x4quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je 2x ecto bent
Nou, ging bijna huilen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
begreep dat niels weer is begonnen met turnenDit verklaart wel waarom hij wel eens een traantje wegpinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou telefoon niet opnemen als ik zijn moeder wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom hij wel eens een traantje wegpinkt
Wie zegt dat het spek is? ;squote:
Misschien hou ik wel veel vocht vast :squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, daar komt dat zware botten excuus
Ja niels houdt ook veel vocht vast, in 33cl flesjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien hou ik wel veel vocht vast :s
Ik snap deze grap niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja niels houdt ook veel vocht vast, in 33cl flesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |