Deze reactie wou ik al graag want voor mij was het ook een verrassing dat dit Selena Gomez isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
We hebben wel eens dingen gedaan ja.
[..]
Dit posten zonder naam...
dat is annabelquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
We hebben wel eens dingen gedaan ja.
[..]
Dit posten zonder naam...
Ah, ja die is niet echt boeiend nee maar dat komt denk ik door d'r lichaam ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze reactie wou ik al graag want voor mij was het ook een verrassing dat dit Selena Gomez isvind haar normaal maar een lelijk kuiken.
Waarom liep je dan te doen alsof je het wel volgde tijdens je discussie met meloewa?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volg het al tijden niet meer. Was sowieso meer fan van K1. Vind al dat grond vechten niet zo spannend.
Ja niet echt mooie vormen en kinderfacequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, ja die is niet echt boeiend nee maar dat komt denk ik door d'r lichaam ofzo.
Omdat ik het wel heel lang heb gevolgd en nog steeds wel eens kijk maar ik verdiep me niet meer in mensen enzo die nu op niveau staan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom liep je dan te doen alsof je het wel volgde tijdens je discussie met meloewa?![]()
![]()
MMA is juist interessanter. Boksen en Kickbokesen wordt monotoon als je er lang naar kijkt. Bij MMA zit er veel meer variatie in het spel.
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging isquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een zendertje zodat ik je ooooveral kan volgen. Cool hè
Wel als je hem aan je linkerhand vast maaktquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging is
maar ik ben rechts ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel als je hem aan je linkerhand vast maakt
heb je geen grote zolder dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, denk alleen niet dat het zendertje veel in beweging is
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel als je hem aan je linkerhand vast maakt
ik snap er niets vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dan doe je hem aan je rechterhand, jezus, ik moet echt alles voorkauwen ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |