Stopquote:
Ik hetzelfdequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had gister kerstborrel en ben nog brak ook
Mooi stelquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. Kan hier doorheen kijken en concluderen; NOPE.
[ afbeelding ]
Doe je aan trio's met je vriend of heb je je biseksualiteit afgezworen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stukquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah, we gaan onze heteroseksualiteit weer benadrukken door het posten van vrouwmensen, wacht even
mma4lifequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stuk
Ik denk dat ik dit wel kanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisselen met vecht gifjes en het beeld van alpha man kan niet meer stuk
Volg het al tijden niet meer. Was sowieso meer fan van K1. Vind al dat grond vechten niet zo spannend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
mma4life
JDS vs. Alistair Overeem![]()
RDS vs. Cowboy Cerone
We hebben wel eens dingen gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je aan trio's met je vriend of heb je je biseksualiteit afgezworen?
Dit posten zonder naam...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |