Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een jongen hebt Kerel als naam
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.. ben niet zo van al die 'exotische' namen... Nowen, Joa Isidor ..
wat
Sorry
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.
Isidor vind ik een beetje halal maar dat is gekozen vanwege de betekenis. Sterk verminderd vruchtbaar diagnose, helemaal boehoe na dat onderzoek en tien dagen later ineens pregnant. Het betekent Geschenk van Isis en dat vond ik helemaal mooi.
Nee begrijp ik... maar hemelliefquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
Ja, ik ben serieus. Niet dat jullie mening erover me verder iets boeit.
Wow je bent echt zo standaard een moeder inwording hequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.
Isidor vind ik een beetje halal maar dat is gekozen vanwege de betekenis. Sterk verminderd vruchtbaar diagnose, helemaal boehoe na dat onderzoek en tien dagen later ineens pregnant. Het betekent Geschenk van Isis en dat vond ik helemaal mooi.
Joa, is 'ie doaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joa, is 'ie doaar?bweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja euh... Hoe stel jij voor dat vrouwen moeder moeten worden dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow je bent echt zo standaard een moeder inwording hemaar zo maakt het wel wat duidelijk, ja. Als je er zelf maar blij mee bent
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt wel serieus op Gronings.. daarom moest ik er ook beetje om lachen![]()
Gewoon zichzelf blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja euh... Hoe stel jij voor dat vrouwen moeder moeten worden dan?
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.quote:
Ach alles wordt anders als je een kind hebt. Maar ik word wel altijd een beetje moe van dat zweverige... Ik bedoel kom op... Wij hebben er bijna 10 jaar over gedaan voor hij er was. Maar ik ben me er heel erg van bewust dat het gewoon een gemiddeld kind is in een klas vol etterbakkies die allemaal gewoon doorsnee kinderen zijn...quote:
Tijd om wat minder oppervlakkig te worden dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
Wou vragen of ik dan achterop mag maar met mijn gewicht breekt dat achterste ding gewoon alsnog.quote:
Noh, circuit lijkt me niks aan, gewoon cruisen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi
Doe je circuit rijden?
hah! anders was het antwoord ook gewoon nee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wou vragen of ik dan achterop mag maar met mijn gewicht breekt dat achterste ding gewoon alsnog.
Gelukkig heb ik het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hah! anders was het antwoord ook gewoon nee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |