Fok is for eternity and beyond. En fuck zeehondjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je en? Zijn ze eindig ofzo? Sterft er een zeehondje bij elk vol topic?
Er zijn toch teveel zeehonden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je en? Zijn ze eindig ofzo? Sterft er een zeehondje bij elk vol topic?
ALLE ZEEHONDEN MOETEN KAPOT!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens even normaal, zeehonden zijn gewoon dieren met gevoelens enzo
Jij vooral, ik hou een dagboek bij voor kleine Djelano als die ouder is en dan laat ik hem alles lezen wat zijn moeder ten tijde zwangerschap allemaal voor erge dingen uitte hier op FOK!quote:
Oke DM gestuurd naar Leniequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ALLE ZEEHONDEN MOETEN KAPOT!!!!
Beetje lopen koketteren met hun vacht... uitslovers
Kleine Djelanoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vooral, ik hou een dagboek bij voor kleine Djelano als die ouder is en dan laat ik hem alles lezen wat zijn moeder ten tijde zwangerschap allemaal voor erge dingen uitte hier op FOK!
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kleine Djelano
Had iets gelezen over een recht om vergeten te worden wet waar ze mee bezig zijn dus komt goed.
Was dat een gebruikte TT?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef Myrr het volgende:
Djelano Fernandes SC de Koning
Wat een hazennaam
Iets met Men in Black?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kleine Djelano
Had iets gelezen over een recht om vergeten te worden wet waar ze mee bezig zijn dus komt goed.
Geen kroost gvdquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?
Joa Isidorquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?
Als je een jongen hebt Kerel als naamquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Anders Touw, Gondel en Hemel ofzo denk ik..
Best leuk, maar wel kut als je naar de middelbare school gaat ;pquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een jongen hebt Kerel als naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |