Keek te veel naar die dochter denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje heeft een huisdier vast.
Leuk huisdier, zou vetmesten.
[..]
Of een vierhoeksverhouding. Je zou toch eigenlijk denken dat die jongen die de buik vasthoudt de vader is van wat er in de buik zit. Maar die ouwe houdt de memmes vast, en die linker staat er een beetje bij. Misschien twijfelen ze nog wie de vader is…
quote:
Goede onderbouwing, mooie opbouw.quote:
Wist niet dat je kon lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, mooie opbouw.
10/10
Ga nog een keer lezen, alleen uit puur hedonisme
Was een vraag waar ik inmiddels zelf al uit ben gekomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, mooie opbouw.
10/10
Ga nog een keer lezen, alleen uit puur hedonisme
doe jij eens even normaal tegen mij, ik ben ouder he, je hoort respect te tonen voor mij, vlegelquote:
skateboarden op de stoep, waar moet ik nu heen met mijn rollator ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt... de jeugd van tegenwoordig
Groeit op voor galg en rad
Schandalig jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt... de jeugd van tegenwoordig
Groeit op voor galg en rad
De grond inquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
skateboarden op de stoep, waar moet ik nu heen met mijn rollator ;s
speciaal op werk om gridlok te quoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef Gridlok het volgende:
speciaal vrij gepakt om 2nutz te zien posten.
quote:De politie van de Texaanse metropool Austin heeft ene Haeli Wey in de boeien geslagen. De totaal niet onknappe lerares van 28 heeft namelijk meerdere malen seks gehad met een zeventienjarige leerling.
verhalen lezen over hoe mensen zweten uit alle gaten en chagrijnig zijn omdat er een parasiet in hun lichaam zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Het is zo saai hier dat ik smacht naar Myrr haar zwangerschapperikelverhalen
Dat kan best leuk zijn, maar meestal zijn ze wel een stuk positiever dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
verhalen lezen over hoe mensen zweten uit alle gaten en chagrijnig zijn omdat er een parasiet in hun lichaam zit.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Kleine jayden die lekker druk is en mama van binnen schopt oh zo leuk
Yrden is wel mooie naam tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]man man man, al die namen die een y bevatten.
Ja, deze is wel echt knapquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter dan die zogenaamde milfen waar Djeez altijd mee komt
klinkt meer Noors, vind ik prima.quote:
Enige criterium van Djeez is toch of ze dikke tieten hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, deze is wel echt knap![]()
haha altijd die 'bloedmooie' vrouwen die gewoon lelijk zijn of op zijn max doorsnee ;D
Iers volgens mij...quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klinkt meer Noors, vind ik prima.
heb al een paar belachelijke namen gezien op pas geboren borden in tuinen zoals Dejay en Kayjay
Dit idd. En als ze vlaams zijn telt ook mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige criterium van Djeez is toch of ze dikke tieten hebben?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iers volgens mij...
Hahaha echt jongen![]()
mijn vriendin werkte in het ziekenhuis en die stuurde me regelmatig pics van van die babykaartjes met namen als Touw, Gondel en Hemel enzo
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]ik noem mijn kind later Soepvergiet.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vind de meeste namen met een y erin afschuwelijk, maar Danny vind ik echt een hele mooie naam
Zeg, mijnheer 2NutZ, is het nu nodig om mijn tekortkomingen steeds te noemen en te benadrukken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
vind alle namen met WCH erin echt saai en kaal. En lelijk.
Neh.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan iemand die post TR'en?
Bilhaartjequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg, mijnheer 2NutZ, is het nu nodig om mijn tekortkomingen steeds te noemen en te benadrukken?
2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die zou ik wel doen. Als ik niet zwanger zou zijn. Huehuehue.
Krokodilletjequote:
Ik wist dat deze zou komenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk daar ga je weer de fout in he...
Fok is for eternity and beyond. En fuck zeehondjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je en? Zijn ze eindig ofzo? Sterft er een zeehondje bij elk vol topic?
Er zijn toch teveel zeehonden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je en? Zijn ze eindig ofzo? Sterft er een zeehondje bij elk vol topic?
ALLE ZEEHONDEN MOETEN KAPOT!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens even normaal, zeehonden zijn gewoon dieren met gevoelens enzo
Jij vooral, ik hou een dagboek bij voor kleine Djelano als die ouder is en dan laat ik hem alles lezen wat zijn moeder ten tijde zwangerschap allemaal voor erge dingen uitte hier op FOK!quote:
Oke DM gestuurd naar Leniequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ALLE ZEEHONDEN MOETEN KAPOT!!!!
Beetje lopen koketteren met hun vacht... uitslovers
Kleine Djelanoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vooral, ik hou een dagboek bij voor kleine Djelano als die ouder is en dan laat ik hem alles lezen wat zijn moeder ten tijde zwangerschap allemaal voor erge dingen uitte hier op FOK!
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kleine Djelano
Had iets gelezen over een recht om vergeten te worden wet waar ze mee bezig zijn dus komt goed.
Was dat een gebruikte TT?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef Myrr het volgende:
Djelano Fernandes SC de Koning
Wat een hazennaam
Iets met Men in Black?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kleine Djelano
Had iets gelezen over een recht om vergeten te worden wet waar ze mee bezig zijn dus komt goed.
Geen kroost gvdquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?
Joa Isidorquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ontzettende aids naam, hoe ga jij die aankomende kroost van je noemen?
Als je een jongen hebt Kerel als naamquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Anders Touw, Gondel en Hemel ofzo denk ik..
Best leuk, maar wel kut als je naar de middelbare school gaat ;pquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een jongen hebt Kerel als naam
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een jongen hebt Kerel als naam
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.. ben niet zo van al die 'exotische' namen... Nowen, Joa Isidor ..
wat
Sorry
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.
Isidor vind ik een beetje halal maar dat is gekozen vanwege de betekenis. Sterk verminderd vruchtbaar diagnose, helemaal boehoe na dat onderzoek en tien dagen later ineens pregnant. Het betekent Geschenk van Isis en dat vond ik helemaal mooi.
Nee begrijp ik... maar hemelliefquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
Ja, ik ben serieus. Niet dat jullie mening erover me verder iets boeit.
Wow je bent echt zo standaard een moeder inwording hequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Molukse naam, voor een Molukker, vind het leuk.
Isidor vind ik een beetje halal maar dat is gekozen vanwege de betekenis. Sterk verminderd vruchtbaar diagnose, helemaal boehoe na dat onderzoek en tien dagen later ineens pregnant. Het betekent Geschenk van Isis en dat vond ik helemaal mooi.
Joa, is 'ie doaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joa, is 'ie doaar?bweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja euh... Hoe stel jij voor dat vrouwen moeder moeten worden dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow je bent echt zo standaard een moeder inwording hemaar zo maakt het wel wat duidelijk, ja. Als je er zelf maar blij mee bent
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt wel serieus op Gronings.. daarom moest ik er ook beetje om lachen![]()
Gewoon zichzelf blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja euh... Hoe stel jij voor dat vrouwen moeder moeten worden dan?
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.quote:
Ach alles wordt anders als je een kind hebt. Maar ik word wel altijd een beetje moe van dat zweverige... Ik bedoel kom op... Wij hebben er bijna 10 jaar over gedaan voor hij er was. Maar ik ben me er heel erg van bewust dat het gewoon een gemiddeld kind is in een klas vol etterbakkies die allemaal gewoon doorsnee kinderen zijn...quote:
Tijd om wat minder oppervlakkig te worden dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
Wou vragen of ik dan achterop mag maar met mijn gewicht breekt dat achterste ding gewoon alsnog.quote:
Noh, circuit lijkt me niks aan, gewoon cruisen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi
Doe je circuit rijden?
hah! anders was het antwoord ook gewoon nee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wou vragen of ik dan achterop mag maar met mijn gewicht breekt dat achterste ding gewoon alsnog.
Gelukkig heb ik het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hah! anders was het antwoord ook gewoon nee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |