Keek te veel naar die dochter denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje heeft een huisdier vast.
Leuk huisdier, zou vetmesten.
[..]
Of een vierhoeksverhouding. Je zou toch eigenlijk denken dat die jongen die de buik vasthoudt de vader is van wat er in de buik zit. Maar die ouwe houdt de memmes vast, en die linker staat er een beetje bij. Misschien twijfelen ze nog wie de vader is…
quote:
Goede onderbouwing, mooie opbouw.quote:
Wist niet dat je kon lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, mooie opbouw.
10/10
Ga nog een keer lezen, alleen uit puur hedonisme
Was een vraag waar ik inmiddels zelf al uit ben gekomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, mooie opbouw.
10/10
Ga nog een keer lezen, alleen uit puur hedonisme
doe jij eens even normaal tegen mij, ik ben ouder he, je hoort respect te tonen voor mij, vlegelquote:
skateboarden op de stoep, waar moet ik nu heen met mijn rollator ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt... de jeugd van tegenwoordig
Groeit op voor galg en rad
Schandalig jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt... de jeugd van tegenwoordig
Groeit op voor galg en rad
De grond inquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
skateboarden op de stoep, waar moet ik nu heen met mijn rollator ;s
speciaal op werk om gridlok te quoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef Gridlok het volgende:
speciaal vrij gepakt om 2nutz te zien posten.
quote:De politie van de Texaanse metropool Austin heeft ene Haeli Wey in de boeien geslagen. De totaal niet onknappe lerares van 28 heeft namelijk meerdere malen seks gehad met een zeventienjarige leerling.
verhalen lezen over hoe mensen zweten uit alle gaten en chagrijnig zijn omdat er een parasiet in hun lichaam zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Het is zo saai hier dat ik smacht naar Myrr haar zwangerschapperikelverhalen
Dat kan best leuk zijn, maar meestal zijn ze wel een stuk positiever dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
verhalen lezen over hoe mensen zweten uit alle gaten en chagrijnig zijn omdat er een parasiet in hun lichaam zit.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Kleine jayden die lekker druk is en mama van binnen schopt oh zo leuk
Yrden is wel mooie naam tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]man man man, al die namen die een y bevatten.
Ja, deze is wel echt knapquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter dan die zogenaamde milfen waar Djeez altijd mee komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |