klinkt meer Noors, vind ik prima.quote:
Enige criterium van Djeez is toch of ze dikke tieten hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, deze is wel echt knap![]()
haha altijd die 'bloedmooie' vrouwen die gewoon lelijk zijn of op zijn max doorsnee ;D
Iers volgens mij...quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klinkt meer Noors, vind ik prima.
heb al een paar belachelijke namen gezien op pas geboren borden in tuinen zoals Dejay en Kayjay
Dit idd. En als ze vlaams zijn telt ook mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige criterium van Djeez is toch of ze dikke tieten hebben?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iers volgens mij...
Hahaha echt jongen![]()
mijn vriendin werkte in het ziekenhuis en die stuurde me regelmatig pics van van die babykaartjes met namen als Touw, Gondel en Hemel enzo
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]ik noem mijn kind later Soepvergiet.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vind de meeste namen met een y erin afschuwelijk, maar Danny vind ik echt een hele mooie naam
Zeg, mijnheer 2NutZ, is het nu nodig om mijn tekortkomingen steeds te noemen en te benadrukken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
vind alle namen met WCH erin echt saai en kaal. En lelijk.
Neh.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan iemand die post TR'en?
Bilhaartjequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg, mijnheer 2NutZ, is het nu nodig om mijn tekortkomingen steeds te noemen en te benadrukken?
2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die zou ik wel doen. Als ik niet zwanger zou zijn. Huehuehue.
Krokodilletjequote:
Ik wist dat deze zou komenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk daar ga je weer de fout in he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |