En collega van mij doet veel aan circuit rijden... hij heeft ook een hele roedel aan motoren... wel leuke filmpjes altijd... als ie weer de grindbak in duikt en voor een paar euro schade heeftquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh, circuit lijkt me niks aan, gewoon cruisen.
Waarom zou je samen met je 18-jarige dochter in bad willen gaan?quote:Mijn dochter heeft liever niet meer dat ik met haar in bad ga. Ik heb haar uitgelegd dat daar niets raars aan is en gevraagd of ze me soms verdenkt van pedofiele gevoelens.
Ze zegt van niet, maar volgens haar vriendinnen -die ook in VWO 6 zitten- doet geen enkele vader dit.
Dat heb je al snel met vrouwen hequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Gridlok het volgende:
extra ballast waar je geen controle over hebt
Ja met van die angstharken met Hollandse heupen ja. Ik glij met je mee als Gilette.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is niet fijn iemand achterop, extra ballast waar je geen controle over hebt
ja nee dat snap ik je mag je wel aanpassen maar mooi dat standaard mom talkquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou niet echt verstandig zijn in mijn geval.
Leven draaide alleen maar om zuipen, drugs, feesten en chicks regelen. Vind dit burgerleven wel prima om eerlijk te zijn. M'n huid is super smooth en ben altijd uitgerust.
Dat laatste is tijdelijk helaas.
In jouw geval terechtquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach alles wordt anders als je een kind hebt. Maar ik word wel altijd een beetje moe van dat zweverige... Ik bedoel kom op... Wij hebben er bijna 10 jaar over gedaan voor hij er was. Maar ik ben me er heel erg van bewust dat het gewoon een gemiddeld kind is in een klas vol etterbakkies die allemaal gewoon doorsnee kinderen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die van mij valt nog mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja nee dat snap ik je mag je wel aanpassen maar mooi dat standaard mom talk
woosh!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heb je al snel met vrouwen he
Nee hoorquote:
pls noquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga eens meelezen in OUD zou ik zeggen.
Bertus of Tinus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En collega van mij doet veel aan circuit rijden... hij heeft ook een hele roedel aan motoren... wel leuke filmpjes altijd... als ie weer de grindbak in duikt en voor een paar euro schade heeft
Wat een intellectueel hoogstandje, die Ilona.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://twitter.com/quehdodk/status/677821001925795840/photo/1
Boeiend, ze is lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een intellectueel hoogstandje, die Ilona.
Nu al? kaologaytjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |