Schijnt een enorm geile milf te zijn, met een derde been.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar er klopt geen klote van
Dat is nog ver weg. Volgend jaar pas.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
vrijdag 15 januari 2016
20:30 Den Haag Den Haag Amsterdam
Kunnen wij Henk niet even hierheen lokken?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wij allemaal, daarom mogen we hem stiekem ook wel een beetje en vinden we het jammer dat hij niet meer hier post, maar dat gaan we natuurlijk niet zeggen.
Dat beest in die reclame is een kater, vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.
Is de eerste weer tegen Amsterdam. Dan ga je gewoon mee. Wedden dat je het wel leuk vindt?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog ver weg. Volgend jaar pas.
Meh.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de eerste weer tegen Amsterdam. Dan ga je gewoon mee. Wedden dat je het wel leuk vindt?
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat beest in die reclame is een kater, vandaar.
Heb je die 'Redactie Frontpage' figuren al gezien?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen wij Henk niet even hierheen lokken?
quote:Op donderdag 17 december 2015 @ 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spanningen tussen bevolkingsgroepen nemen vanzelf toe. Temeer omdat de vele moslims in Europa nauwelijks integreren en steeds strakker aan hun conservatieve woestijnreligie vasthouden. Onze samenleving zal op den duur verregaand ontwricht raken.
Ik vraag me de laatste tijd wel eens af hoe wij het straks aan onze kinderen en kleinkinderen gaan uitleggen hoe het kan dat we de vrijheden en verworvenheden waar onze grootouders voor vochten, zo gemakkelijk weer te grabbel hebben gegooid. Een doorgeslagen drang naar politieke correctheid is onderdeel van het antwoord; dat weet ik zeker.
Niet over te halen hequote:
Ik word nu al kotsmisselijk van die Henk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die 'Redactie Frontpage' figuren al gezien?
Dat zit allemaal hier.
Behalve Henk, die zit weer de passief-agressieve wijde anus uit te hangen met zijn keyboard.
Doe effe normaalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over te halen heZe zijn ook bezig met 'wintergames' in het ADO Stadion. Maar dat zal nog wel even duren.
als veldhockey kan dan kan een potje echt hockey natuurlijk ook gewoonquote:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werken FP-quotes hier wel voor een alert?
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het berichtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werken FP-quotes hier wel voor een alert?
Heette Piet vroeger Annie?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word nu al kotsmisselijk van die Henk.
Iedereen in mijn familie heet trouwens Henk, behalve Klaas, die heet Piet.
Super Frontpage power!!!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het bericht
Ja, geloof het wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heette Piet vroeger Annie?
Dan is Fylax er fan van.
Dat snap ik, ben niet blondtdtdtdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wintergames is een ijshockeywedstrijd buiten heGeen wintergames zoals op je PC.
Dit klinkt echt ontzettend interessant.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het bericht
Nee, gewoon extra vervelend, dat zal hem leren de schavuit.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt echt ontzettend interessant.
Nou ja kon zijn dat je het niet kent he. Ben je bang voor een beetje kou.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ben niet blondtdtdtdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |