Nou, heb jij je dag ook weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel even hard gelachen om je opmerking
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ookquote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Volgens mij gaat het nog door.
Ja, von_Preussen. Mooi figuur is dat.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies. Die ene jongen was er toen nog, die het altijd over poep hadVolgens mij zat ik hem nog een beetje te voeren toen.
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met jequote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ook![]()
![]()
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicFeyenoord topic zal wel gezellig zijn
Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.
En een kerstsikquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die had ik nog niet gezienMet glittertjes.
Ja hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het hier anders best gezellig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Nou nou nou..... niet zo grof over G(p)ielgod.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.
Die andere heeft trouwens tietjes
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriehoek?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
JA!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef sp3c het volgende:
giel beelen is gewoon een kutlul man met zijn hippe kapsel en zijn kutbril
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriekhoek?
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirt
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn armquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef sp3c het volgende:
die liep vroeger ook altijd met een gitaar op zijn rug zonder dat hij een noot kan spelen
longboard onder de oksel geklemd ook
Haha.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
waarschijnlijk noemt hij het longboardquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn arm
Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!
Misschien is hij wel grappiger dan Henk, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |