abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 16:46:55 #251
230491 Zith
pls tip
pi_158309976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Welke democratische rechtsorde? In de programma's is nooit gesproken over eventuele azc's in Geldermalsen. Dus konden de bewoners via die weg stemmen? Nope.

En jij verwijt iemand dat die niet wil begrijpend lezen? Kijk in de spiegel.
Niet weten hoe onze democratie werkt...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158310031
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Eerst wordt in de media verkondigd dat het om mensen buiten Geldermalsen ging die deze rellen veroorzaakte. Nu blijkt dat 90% van de opgepakte relschoppers gewoon uit Geldermalsen komt. Dat zegt mijnsinziens voldoende hoe hoog het kookpunt ligt bij een deel van de bevolking.
Tja journalisten zijn ook maar mensen, al kunnen ze als ze goed opletten wel veel beter doen vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 17:02:12 ]
  donderdag 17 december 2015 @ 16:50:32 #253
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158310034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:40 schreef myShizzle het volgende:
Waarom nog langer raadszaaltjes aflopen; waarom niet gewoon en masse naar Den Haag om de boel af te breken?
DAAR wordt het beleid gemaakt en de gemeenten opgelegd.
Oproepen tot geweld is strafbaar en in Den Haag daar woont een graaf.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 17 december 2015 @ 16:57:21 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_158310155
quote:
5s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:28 schreef Vallon het volgende:

[..]

Hoe stel je je een protest voor dat op voorhand niet zal worden meegenomen in besluitvorming :?

De beproefde techniek van in gezellig sfeer meebuigen met als enig doel je vooraf bepaalde beleid op te kunnen leggen. ....Ik heb je gehoord, luister toch niet naar wat je zegt en we gaan sws doen zoals wij reeds hadden besloten...... 8)7 .....
Maar hoe weet je dat op voorhand? Verder kunnen besluiten ook altijd weer teruggekeerd worden uiteraard, bij voldoende protest.

Hierbij stel ik me voor dat mensen alles doen wat ze kunnen om de bouw op een vredevolle en niet gevaar creërende manier tegen te houden. Ik denk oprecht dat als deze mensen een vredevol protest zouden hebben gehouden en hier de NOS (of andere nieuwsoutlets) bijgehaald hebben, protesteren wel degelijk een effect zou hebben gehad.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_158310237
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat op voorhand? Verder kunnen besluiten ook altijd weer teruggekeerd worden uiteraard, bij voldoende protest.

Hierbij stel ik me voor dat mensen alles doen wat ze kunnen om de bouw op een vredevolle en niet gevaar creërende manier tegen te houden. Ik denk oprecht dat als deze mensen een vredevol protest zouden hebben gehouden en hier de NOS (of andere nieuwsoutlets) bijgehaald hebben, protesteren wel degelijk een effect zou hebben gehad.
Er worden dagelijks 'vredevolle' protesten gehouden. Inspraakavonden etc. Daar hoor je NOOIT wat van.

Natuurlijk had de gemeente dit allang besloten. Ja, de handtekening ontbrak nog maar alle onderhandelingen over de kosten en aantal waren al bekend. Dat zegt genoeg.
pi_158310268
En de oorzaak van die rellen is gewoon omdat die gemeente geen tegenspraak duld. En dan met een politiemacht aankomt. Hetzelfde heb je met voetbal supporters. Wanneer ze geen politie zien is er niks aan de hand, zien ze politie dan gaan ze lopen kutten.
pi_158310282
Ik denk trouwens al zou men de legale weg proberen te bewandelen, dat ze tegen genoeg muren waren opgelopen?
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 17:03:45 #258
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_158310289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Cattivo het volgende:
En de oorzaak van die rellen is gewoon omdat die gemeente geen tegenspraak duld. En dan met een politiemacht aankomt. Hetzelfde heb je met voetbal supporters. Wanneer ze geen politie zien is er niks aan de hand, zien ze politie dan gaan ze lopen kutten.
Nee. De ME kwam pas toen ze los gingen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158310338
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee. De ME kwam pas toen ze los gingen.
Toen was er al genoeg politie om die burgers geen ruimte te geven voor discussie.
  donderdag 17 december 2015 @ 17:08:32 #260
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158310396
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
...
Omdat gemeenten op voorhand al akkoord (zijn ge)gaan met het COA,

Formeel gezien moeten Gemeenten die keuze tijdens de raadsvergadering goedkeuren waarbij je 100% zekerheid hebt dat de gemeenteraad dat al besloten heeft en daarbij een toneelspelletje opvoert.

Om een genomen besluit, laat staan uitgevoerd; terug te kunnen draaien zal je even op aarde moeten terugkeren. Daarom is het zo belangrijk een goed besluit te nemen en daarbij wat ruimte te kunnen houden met veel oog voor het minderheidsbelang.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 17 december 2015 @ 17:09:14 #261
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158310415
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:01 schreef Confetti het volgende:

[..]

Er worden dagelijks 'vredevolle' protesten gehouden. Inspraakavonden etc. Daar hoor je NOOIT wat van.

Natuurlijk had de gemeente dit allang besloten. Ja, de handtekening ontbrak nog maar alle onderhandelingen over de kosten en aantal waren al bekend. Dat zegt genoeg.
Het is ook handig om de kosten en de aantallen al te weten voordat je een beslissing maakt he.
pi_158310686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:42 schreef Carlos93 het volgende:
Hoop dat die ME'er zelf zijn hersenpan ook ingeslagen wordt. Beetje een onschuldige vrouw mishandelen die op weg is naar haar huis. Knettergek dat figuur. |:(
Aldus de advocaat van de vrouw...
pi_158311101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Schijnbaar heeft ze haar sleutels laten zien aan de me'er om te bewijzen dat ze daar woont en er langs moet. Vervolgens worden haar hersens ingeslagen.

Maar we zullen het zien, hier zal vast een uitgebreid onderzoek naar uit gaan. En laten we dan maar hopen als alles klopt uit de eerste berichtgeving dat die me'er keihard gestraft zal worden.
jij gelooft in sprookjes? tuurlijk gaat die gast niet bestraft worden :')
pi_158311147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja journalisten zijn ook maar mensen, al kunnen ze als ze goed opletten wel veel beter doen vind ik.
maar wel mensen die ons van de juiste informatie moeten voorzien, als ze niet direct informatie hebben moeten ze vooral geen verzinsels de wereld inhelpen :)
pi_158311197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef boik het volgende:

[..]

maar wel mensen die ons van de juiste informatie moeten voorzien, als ze niet direct informatie hebben moeten ze vooral geen verzinsels de wereld inhelpen :)
Tja ik denk er het mijne van, lees niet voor niks geen enkele krant meer, die dingen welke klopte waren verkeerd gespeld.
En daar ben ik nog kwaad over, het overlijdens bericht wat wij hadden laten plaatsen, waar verschillende dingen bij fout gegaan waren!
pi_158311244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja ik denk er het mijne van, lees niet voor niks geen enkele krant meer, die dingen welke klopte waren verkeerd gespeld.
En daar ben ik nog kwaad over, het overlijdens bericht wat wij hadden laten plaatsen, waar verschillende dingen bij fout gegaan waren!
dat heeft dan verder weinig met journalistiek te maken natuurlijk, maar ik snap wat je bedoeld. de mainstream media is om te lachen.
pi_158311247
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:09 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het is ook handig om de kosten en de aantallen al te weten voordat je een beslissing maakt he.
Denk je werkelijk dat ze een andere beslissing zouden nemen omdat wat burgers zorgen uitten over de veiligheid en leefbaarheid?

Follow the money, zou ik zeggen. Daar gaat het uiteindelijk altijd om.
  donderdag 17 december 2015 @ 17:51:59 #268
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158311337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat ze een andere beslissing zouden nemen omdat wat burgers zorgen uitten over de veiligheid en leefbaarheid?

Follow the money, zou ik zeggen. Daar gaat het uiteindelijk altijd om.
Het zou niet de eerste keer zijn dat een AZC wordt weggestemd.
pi_158311437
Ik heb het nieuws niet gevolgd, kom net pas thuis.

Ik heb weinig met dit soort demonstraties, maar dat er een vrouw blijkbaar door de ME zo toegetakeld is, vind ik wel schokkend. Ik geloof best dat mensen hun mening op onoorbare wijze geuit hebben, maar dat iemand door toedoen van de ME op de intensive care belandt, vind ik wel erg ver gaan.

Ik ben erg benieuwd naar de exacte toedracht. :{
  donderdag 17 december 2015 @ 17:57:53 #270
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158311460
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:56 schreef Wintar het volgende:

Ik heb weinig met dit soort demonstraties, maar dat er een vrouw blijkbaar door de ME zo toegetakeld is, vind ik wel schokkend. Ik geloof best dat mensen hun mening op onoorbare wijze geuit hebben, maar dat iemand door toedoen van de ME op de intensive care belandt, vind ik wel erg ver gaan.

_O- _O- _O-
pi_158311475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Wat?
pi_158311496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wat?
hij heeft een grolschje of 2 teveel op
pi_158311587
quote:

Wat is er schokkend aan? Er worden arrestanten gewurgd, er worden arrestanten in elkaar gemept, de wapenstok is besteld in de wetenschap dat dat model zwaar lichamelijk letsel kon veroorzaken, en doorgaans wordt de ME aangemoedigd er flink op te slaan door hetzelfde volk wat nu zo hysterisch doet over AZC's.

De verontwaardiging lijkt me nogal hypocriet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158311614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is er schokkend aan? Er worden arrestanten gewurgd, er worden arrestanten in elkaar gemept, de wapenstok is besteld in de wetenschap dat dat model zwaar lichamelijk letsel kon veroorzaken, en doorgaans wordt de ME aangemoedigd er flink op te slaan door hetzelfde volk wat nu zo hysterisch doet over AZC's.

Het moet allemaal harder. Maaaaar niet bij hun! Hypocriet ten top.
pi_158311620
Haha. Net op het journaal over die vrouw. Ze is ' in elkaar geslagen'.

Met geen woord wordt er gerept over dat het een ME'er zou zijn.
pi_158311705
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:40 schreef myShizzle het volgende:
Waarom nog langer raadszaaltjes aflopen; waarom niet gewoon en masse naar Den Haag om de boel af te breken?
DAAR wordt het beleid gemaakt en de gemeenten opgelegd.
geef het nog 1 jaartje :)
  donderdag 17 december 2015 @ 18:12:07 #277
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_158311762
quote:

Oh, nou. Het journaal maakt je ook niet wijzer. Volgens het NOS Journaal zojuist (NPO 1; 18:00) was er een mevrouw in elkaar geslagen. Maar blijkbaar vindt de NOS het onkies om op het journaal te vertellen dat dit door toedoen van de politie is gekomen. Het hoe en wat werd er selectief uitgeknipt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_158311803
PVV als enige tegen debat over Geldermalsen
Steun van links tot rechts voor debat over gebeurtenissen Geldermalsen. Alleen PVV tegen :')___!!!!!!!!
  donderdag 17 december 2015 @ 18:14:47 #279
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158311817
Misschien is het geen ME die haar in elkaar heeft geslagen maar is er iets anders aan de hand.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158311825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:12 schreef Eix het volgende:

[..]

Oh, nou. Het journaal maakt je ook niet wijzer. Volgens het NOS Journaal zojuist (NPO 1; 18:00) was er een mevrouw in elkaar geslagen. Maar blijkbaar vindt de NOS het onkies om op het journaal te vertellen dat dit door toedoen van de politie is gekomen. Het hoe en wat werd er selectief uitgeknipt.
zijn er nog echte bronnen?
pi_158311840
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:12 schreef Eix het volgende:

[..]

Ik zie het ja, NOT!!!!!
http://nos.nl/artikel/207(...)in-geldermalsen.html
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 18:16:12 #282
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_158311853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Joezi het volgende:
Steun van links tot rechts voor debat over gebeurtenissen Geldermalsen. Alleen PVV tegen :')___!!!!!!!!
De PVV is stiekem voor meer geweld.
pi_158311882
quote:
Waarom wilden al die andere partijen geen debat over Oranje?
  donderdag 17 december 2015 @ 18:19:23 #284
106942 Eix
pi_158311906
quote:
Of je kijkt het tv journaal even terug. Want het ME verhaal was er zojuist wel degelijk volledig uitgeknipt. Enkel een verhaal dat er bij de rellen een mevrouw in elkaar is geslagen. Het teletekst bericht en de website doen daar niets aan af.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_158311914
Goed, stel dat de gebruikelijke procedure zou zijn doorlopen. Dus eerst komt het college met een voorstel, daarna wordt het behandeld in de commissie waarna de gemeenteraad er uiteindelijk een klap op geeft.

Zouden de boosmensen dan wel de komst van een azc hebben geaccepteerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158311924
quote:
Waar willen ze over debatteren? Over hoe het zover heeft kunnen komen? PVV roept het al tijden maar niemand doet wat en wees allemaal maar welkom, groot gelijk dat ze hier nu geen zin in hebben. Het muntje rolt toch wel weer dezelfde kant op waarbij de PVV wordt weggezet als haatzaaiers, en dus diegene die dit veroorzaakt hebben.
Niet Fokken met mij.
pi_158311936
quote:
Hoorde het net bij het journaal op de radio, held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 december 2015 @ 18:22:30 #288
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158311947
meer over de gewonde vrouw

quote:
Bij de rellen om de komst van een asielzoekerscentrum in Geldermalsen is woensdagavond een 39-jarige vrouw zwaargewond geraakt. Volgens haar advocaat nam de vrouw geen deel aan de rellen, maar werd ze door een agent van de Mobiele Eenheid op haar hoofd geslagen. Ze ligt momenteel met een bloeding tussen haar hersenvlies en schedel op de intensive care.
leuk is anders

quote:
Gewurgd
Met de twee agenten die woensdagavond gewond raakten bij de rellen gaat het goed. Dat is donderdag bekendgemaakt op een persconferentie over de gebeurtenissen.

Een van de agenten, een ME'er, werd door een relschopper bij de hals gegrepen, gewurgd en naar de grond geduwd. Een andere agent werd door een voorwerp in zijn gezicht geraakt. In eerste instantie leek de verwonding ernstig, omdat de wond flink bloedde, maar het lijkt mee te vallen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 17 december 2015 @ 18:23:13 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158311959
PVV tegen een debat :'). Waar de vuk hebben we dan een democratie voor nodig? Wat een kansloze pauperbende is die partij ook.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158311970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:19 schreef Eix het volgende:

[..]

Of je kijkt het tv journaal even terug. Want het ME verhaal was er zojuist wel degelijk volledig uitgeknipt. Enkel een verhaal dat er bij de rellen een mevrouw in elkaar is geslagen. Het teletekst bericht en de website doen daar niets aan af.
http://nos.nl/uitzending/11239-nos-journaal.html
Gekeken 1.40 word het WEL gezegd, dus lieg niet of niet te veel fokken tijden het journaal kijken :(
pi_158311974
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef Confetti het volgende:

[..]

Waarom wilden al die andere partijen geen debat over Oranje?
http://www.volkskrant.nl/(...)t-dijkhoff~a4158190/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 18:24:40 #292
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_158311990
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:23 schreef Falco het volgende:
PVV tegen een debat :'). Waar de vuk hebben we dan een democratie voor nodig? Wat een kansloze pauperbende is die partij ook.
Greet veegt zijn reet af met democratie (behalve als het hem uit komt), dus zo vreemd is het allemaal niet.
pi_158312009
Vrouw belandt op intensive care na rellen azc Geldermalsen

Bij de rellen om de komst van een asielzoekerscentrum in Geldermalsen is woensdagavond een 39-jarige vrouw zwaargewond geraakt. Volgens haar advocaat nam de vrouw geen deel aan de rellen, maar werd ze door een agent van de Mobiele Eenheid op haar hoofd geslagen. Ze ligt momenteel met een bloeding tussen haar hersenvlies en schedel op de intensive care.

Door: Redactie 17 december 2015, 17:12 - Bron: ANP
pi_158312016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Naar ik begreep heeft die vrouw die demonstratie bezocht, is ze vervolgens weggegaan toen het escaleerde, heeft ze vervolgens boodschappen gedaan, en is daarna 600 meter verwijderd van de plaatst van demonstratie, vlak voor haar eigen woning door de ME in elkaar geslagen.

Althans, zo luidde het relaas op radio 1. Daar reageer ik op.

Dat er hard opgetreden wordt tegen mensen die daar aan het rellen waren, vind ik niet zo vreemd. Veelal zijn dat ook mensen van het type dat altijd loopt te schreeuwen dat de politie harder moet optreden en dat er zwaarder gestraft moet worden.
pi_158312018
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Greet veegt zijn reet af met democratie (behalve als het hem uit komt), dus zo vreemd is het allemaal niet.
En waar lag zijn leerschool?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 18:28:38 ]
pi_158312020
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Klopt ja, helaas is hij echt iemand van A roepen en Z doen.
  donderdag 17 december 2015 @ 18:27:26 #297
106942 Eix
pi_158312044
quote:
4s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

http://nos.nl/uitzending/11239-nos-journaal.html
Gekeken 1.40 word het WEL gezegd, dus lieg niet of niet te veel fokken tijden het journaal kijken :(
Of ik heb het dan daadwerkelijk verkeerd gehoord, of het journaal van 18:00 wat net een beetje anders dan een uur eerder. Zal zodra die van zojuist online staat even terug kijken.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_158312063
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Waar willen ze over debatteren? Over hoe het zover heeft kunnen komen? PVV roept het al tijden maar niemand doet wat en wees allemaal maar welkom, groot gelijk dat ze hier nu geen zin in hebben. Het muntje rolt toch wel weer dezelfde kant op waarbij de PVV wordt weggezet als haatzaaiers, en dus diegene die dit veroorzaakt hebben.
Misschien wel over de grootschalige opvang waar rat Wilders voor heeft gestemd.
  donderdag 17 december 2015 @ 18:28:15 #299
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158312064
GeldermalsenTijdens de rellen in Geldermalsen is woensdagavond een 39-jarige vrouw uit die plaats gewond geraakt door het ingrijpen van de mobiele eenheid. Dit melden verschillende media.
Makelaar Saskia van Kessel zou volgens haar advocaat Esther Vroegh vreedzaam tegenstander zijn van de komst van een AZC. ‘Ze heeft zelfs geen leuzen geschreeuwd, maar is onschuldig en heeft zich gewoon beschaafd gedragen’, aldus Vroegh.

Nadat de ME een charge uitvoerde zou Van Kessel met een wapenstok op haar hoofd zijn geslagen. Hierna is zij naar een ziekenhuis gebracht war werd geconstateerd dat zij bloed tussen het hersenvlieg en de schedel heeft. Door de bloeding moet de makelaar zeker twee tot drie weken in het ziekenhuis verblijven.

Of de vrouw blijvend letsel zal overhouden aan de klap is nog niet bekend. Vroegh: ‘De exacte diagnose is nog even afwachten, maar op zijn minst moeten er excuses volgen van zowel de burgemeester als korpschef van de politie. Daarnaast doen we aangifte tegen de betrokken ME'er en wordt een klacht ingediend bij de korpsleiding.’
http://www.blikopnieuws.n(...)in-geldermalsen.html
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158312082
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:23 schreef Falco het volgende:
Volgens mij was er ook geen debat na de rellen in de Schilderswijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')